Ford Fiesta XR2 2.0 Turbo

Започната от kenwood, 08 Октомври 2012 22:35:18

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

К.Методиев

#30
Честито за мястото, много добре се представи.

Едно едно видео от един от ръновете.

XR2 Turbo

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.


ffmk1l

Честито, коментарите радват много. :))
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

kenwood

Благодаря ви много  за подкрепата. Видях страшно много хора да ми махат...някои съм ги виждал други не, но важно е че харесвате колата....хората ми махаха пляскаха с ръце, а аз не можех да повярвам, че на мойте стартове отпаднаха фаворити за първите места. Корсата от старта горе е страшно силен автомобил, но подценяване ли, проблем ли не знам какво се обърка при него....факт е че успя да ме настигне и фактически финиширах 1-2метра пред него на финала. Може би ме и подцени поради предишното ми време от 15 и нещо и не я настъпваше.... не знам.

Колата си люскаше напълно постоянни 13,7, 13,8 старт след старт. На старта с хондата човека не е успял да включи 3-та и ми каза, че много съм му дръпнал.Колата ми като време беше някъде по средата на листата с участниците. Много се радвам, че успях да и свикна за да давам постоянни времена, защото това е трудното...карам в тесен оборотен диапазон и с проблеми с електрониката...

Това е максимума и и таван на турбината...просто под 13,7 е страшно трудно да сляза, но и това време е доста добро за сегашния сетъп.

Изключителноо се нервирах накрая с тая астра след финала. Има си правила, колата ми не е много бърза, но цяла зима работя за да участвам в клас предно от 5 декември 2012 до 1 ден преди състезанието и напълно отговарям на изисткванията на класа. Правя я само аз без никаква чужда помощ единствено бояджийските неща ги прави майстор. НО да решавам аз накрая дали да съм 1-ви или 2-ри....ама чакайте малко аз съм само състезател, подавам сигнала че пича е без задна седалка (сложил някъв дупрон с тапицерия на него) техническата комисия вижда че наистина е без седалка и вика ти реши, ако кажеш ще го дисквалифицираме. Ама къде са другите състезатели...имат ли претенции...от мен всичко зависело дали да подам контестация. Ама тя комисията е видяла вече, че няма седалка ама въпреки това ако кажа може и да я оттегля и той да си остане на първото място WTF??? И после ще ме освиркват щото спазвам правилата. Бе има си организатори да си го дисквалифицират...как е минал техническата комисия?
Излиза като извод, че аз съм прав, но да съм го пуснал да остане първи разбираш ли щото бил по-бърз от мен с мнооого... ми по тая логика как станах 2-ри, а карах с коли много по-бързи от мен...шанс и си има правила
...пак се нервирах ...като и да е няма да се оправим скоро

радвам се, че отново бях единствения с форд на пистата, радвам се че почитателите на марката имаха за кого да стискат палци:)...пък дали на 2-ро, 1-во или последно важното е, че колата се хареса

Marlboro

Браво!!! Страшно много се радвам, че трудът вложен в автомобила и огромното желание, се отплащат!
Мачкай смело и нека късмета е с теб и занапред, без него неможе. ;)
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!

К.Методиев

Ванка да не ти пука, страшно се зарадвах като бутна хондата, въобще не очаквах, че ще падне, затова и нямаме видео с нея, но е факт, че си постигнал сам всичко по колата и се държи много добре, имаш много добро време за реакция затова винаги времената са ти с много малки разлики.

Успех и на горе. :)

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Виктор Велев

Колата е станала абсолютен ЧУК много ме кефи давай в същия дух !!! ^-^

hotblooded

 Браво, поклон.... Сам си правиш всичко по колата и побеждаваш - чувството е веднъж!

bay_huy

Евала много добре и честитка! Да не ти пука за тия неща все пак сме в БГ и целата ни работа е такава. Аз съм на принципа, че когато човек се труди винаги ще има възнаграждение. Радвам се, че сме в един отбор за сабора RWD да му мисли :D

kenwood

Toва ми е първа купа..като не броим купата от дино куин турнира в хеед с дизела ми  поради липса на участници :) Колата въпреки, че не е от най-бързите го заслужаваше. Най-ми хареса, че даваше старт след старт дори и без охлаждане и почивка напълно постоянни времена и проблемите ми бяха единствено с електрониката.

Та за по-нататък мисля за следващото състезание да си остана в тоя си сетъп. Нещо много накланям везните лятото да минавам на 2.0 зетек :)

На събора на Калояново отбора на предно определено ще респектира  ;D

bay_huy

Да да!! Както казва Али Г ресссспект :D благодарение на теб ще порпва и аз малко за да хвана 13 да е равностойно, че иначе ще ям пердах яко но не от другия отбор :D :D :D и за това съм спокоен :P


Alexi

не се веселете от сега че за събора Анатоли ще е събрал бързата сиера :))

kenwood

Цитат на: Alexi в 21 Май 2013 18:13:39
не се веселете от сега че за събора Анатоли ще е събрал бързата сиера :))

Нека нека...да има повече фордове, а не да слушам на драга, че трабанта и фиестата нямали място на пистата:)

Знаете ли, че окачването на корсата отпред от първите е идентично с това на моята фиеста...ама това е опел :)

Нищо, че ако хвана да правя първия фокус рс...половината ще гледат "странно"...между другото в чужбина има доста прокти с фокус и се получават доста добри резултати.

deshi

Поздравления за успехите  ... по принцип колата ти е икона за трак дейове и каране на писта ... мисля че ако си настроиш окачването ще бъдеш от най бързите на калояново ... Предницата ти не е лоша просто иска малко преработка за да стане А -рамо носача и нямаш грижи ...,  иначе не подценявайте RWD отбора ... на батъла не се знае ... може пък да не ни се счупят колите  (rock) (rock) (rock)...
Грозен си кат` OHC  .....

К.Методиев

Фиестата и трабанта нямали място, много смешно, че реното 5гт да не би да имаше място, то даже и оборотомер и уред да му показва температурата няма, пича превключвал на слух, а температурата колко е никои не знае затова и 2 пъти е прегрявана.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Danchev

Ванка успех утре (thup)
How about a magic trick?

radoslav94

Двойния дисков апарат със измислено захващане ли е или на самата главина си има захващане за два апарата?

kenwood

Цитат на: radoslav94 в 15 Юни 2013 21:59:36
Двойния дисков апарат със измислено захващане ли е или на самата главина си има захващане за два апарата?

Извинявай за късния отговор...
Това беше чудо на инженерната мисъл... отзад е на цял мост знаеш барабана лагерува на него... барабана се стругова и се плучава главина за диск и отзад бяха заварени някакви криви железа с отвори за апаратите и всичко беше доста криво отделно тези за ръчната трябваше да са с почти износени накладки защото иначе апарата опираше някъде..не помня вече. Отделно като се събере всичко и колата като стъпи заради луфта, който се оставя стандартно за конусните лагери и всичко се "кривва" и накладките срържеха и опираха в диска постоянно и така колата сама си спираше. Сега съм с барабани от хр2, но направих и мост с дискове от фокус, но не съм го монтирал все още...има снимки на предната страница.

В момента чакам един спортен вал и дано да е запазен, щото не ми се ряазправя пак да го връщам до Англия. И принципно ударих отдавна тавана на турбото и за този си сетъп това е максимума...мисля си за т3/т4 хибрид и дебна ако ми изпадне нещо, но ще видим. Та с някакъв спортен вал може още малко да се изцеди нещо, но ще видим.

А и забравих...от толко напън ми се пръсна блока и имам разкритие около 4см отпред и тече антифриз, така че за събора съм си приготвил туба от 5литра готов за употреба антифриз:)

KovachevGR

Ванка не го остави този цвх.........пускай зетека :-\

kenwood

Цитат на: KovachevGR в 14 Август 2013 06:53:18
Ванка не го остави този цвх.........пускай зетека :-\

Влече ме тая 1,6-ца и тва си е :)

KovachevGR

според мене вече си на максимума на мотора....от тука на горе вече ще ти е мн скъпо


kenwood

Ето малко намерени снимки от драга май месец.






kenwood

Нещо придърпа при 230-240 и ....открийте разликата  (rofl)






opex

#52
видяла е зоро
ама е приеснително тия дни все някакви кофти повреди се случват по колите тука, дано не се окаже кофти тенденция

edit: мисля, че е време да слагаш зетека ;) Студените дни наближават и тъкмо ще имаш повече време да го нагласиш.
понеже си говорихме по темата оная вечер на омв-то...
Задължително смени болтовете на биелите долу (ARP).
За буталата и биелите - за конете, към които се стремиш със сигурност ще ти трябват ковани бутала. Иначе казано е препоръчително да се тръгне към буталата от c20let с rebore на блока, колкото е за буталата от c20xe, само дето първите дават по-ниска степен на сгъстяване и във времето ще са по-полезни.
Блока на silvertop е по-корав от blacktop и е по-добър за турбо.
Главата на blacktop има по-добър air flow във високите от тази на silvertop. Освен това blacktop главата е с механични повдигачи за разлика от предната, която е с хидравлични и е по-добра и съответно по-малко рискова във високи обороти. Трябва обаче известно преправяне за да се сложи на silvertop блок. Хубавото е, че има доста детайлни описания/ръководства как какво.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

kenwood

За мене това е проблем с подвигач. С тая гарнитура карам повече от 2 година на пълна газ, като цяло време и беше :)
За бутала от лет мисля че се разпробиваха биелите за по-голям диаметър на бутален болт...за зетека имам много неизвестни след като го сложа.

Пичове търся малко помощ...трябва ми задно ухо на главата на зетек, която е за вдигане на двигателя..тази от страната на ангренажа ако е с болт или болтовете още по-добре, защото аз така взех двигателя. Ако има някой излишна да ми пише или звънне ще си я платя :)

К.Методиев

Това ухо го имам точно, може да измислим нещо.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

cvhmotorsport

Фиестата е много добра добра. Аз я помня от миналата година на Божурище.
А сега ще и слагаш Зетек ли?
CVH engine inside... Time for madnes...

opex

От 2.0 зетек има немалко бройки с по 500 коня. Но предполагам, че не преследваш такова изнасилване, а нещо в диапазона 350-400. Всичко е въпрос на подбор на части и да са качествени. Разпробиването на буталата също не е проблем. Въпроса е, че няма много друг избор за ъпгрейд. Дори да се сложи друг двигател по него ще трябва да се правят почти същите доработки :)
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

Danchev

#57
Пестин коньови зетеци с декомпресионна пластина и с обикновен картер и помпа няма как да стане ...
Помпата и картера, който при зетека е един голям гаден леген приключват на 450 ... 400 е границата, която не трябва да се прескача преди да си се бръкнал за бутала, биели, АРП-та и сух картер или няква хай рейтната помпа и вратички в казана ... оптимистичният вариант са едни 350 :)

П.С. най-накрая видях малката гад наживо ... е нема такава разкошнотия 8) поздравления и за dodi, който я почна и за теб Ванка, че я довърши супер кадърно (thup)
How about a magic trick?

kenwood

И с доста по-малко коне ще се постигнат рекорди, поради ниското й тегло. Радвам се че ви хареса колата, тя не е бюджетна, а и никога не е била завършвана Данчев   :D, тъй като аз никога не се задоволявам с постигнатите резултати по отношение на колите. За да я направя 400коня трябва да не я карам повече от 2 години.

Казвайте да съживявам ли цвх-а...как се пуска анкета  (rofl)

Danchev

#59
Завършена да си и раздаваш на воля ... за край никой не говори :D



Оригиналният Пайен май няма да ти остиска на баровете, земай му пак един Виктор да има да си харчи и го дигай на крака ... лично аз Зетеците ги харесвам NA.

13.5 @ 104mph, 175bhp 2.0l Zetec Fiesta XR2 on Jenvey Throttle Bodies

Една от любимите ми ... жалко, че я разглоби http://www.cliosport.net/forum/showthread.php?506027-Riggers-Mk2-Xr2-project

How about a magic trick?