Габровското Mondeo Mk3

Започната от Dmitarcho, 23 Март 2012 17:47:28

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Dmitarcho

Здравейте, Колеги, най-накрая намерих време да снимам колата /макар и с телефоня - извинявам се предварително/, заова и не пусках тема за Мондю :P Та каляската е Мондео мк3 2 TDCI 130 Hp Комби и доколкото четох и умувах е нещо средно между Ghia и Ghia X. Това което четох за Ghia X е, че има ел. регулируеми 6 позиционни предни седалки, а не съм сигурен моята седалка у колко позиции се регулира :D Карам я от около 3-4 месеца .... /преди карах Фокус Мк1/ много съм си доволен от Мондю, разликата във возията е огромна /заради по-голямото купе сигурно/ но ми се струва,че Фокуса беше по пъргав в градски условия /беше 115 кончета/ но това пак го определям на по голямото купе. Досега съм сменил само осветлението в купето с диоди ... и комай друго не мисля да пипам по колата - има си всичко от което имам нужда ;) На външен вид си ми е пирфектна /като изключим някой съвсем леки комзетични забележки/.
Имам едно питане само /Ако модераторите преценят, ще го пусна като отделна тема/ наското откачаш акумулатора ... и загуби способноста да се вдигат прозорците с едно натикане /това го оправих/, но ми прави и впечетление, като карам вечерно време на фарове ... след 5-10 мин. шофиране фаровете слизат в най-долно положение /все едно съм ги врътнал вътре от купето/ а като река да вртътна копчето вътре в купето ... и фаровете на откъсват на никъде. Някакви идеи дали това разкачане на акумупатора е притеснило нещо моторчетата на фаровете ?!? Като намеря време, и тях ще сваля за оглед. Другия характерен /доколкото разбрах за Мондеото проблем с тракането при определи обороти /нисички/. Коя тръбва точно трябва да погледна, че на едно място пише тази от към Турбината на друго пише за тази от Кулера ;) Пускам снимките и стига толкова за днеска ;)




Ръца Пръца


Alexi


zliqiliq

Наистина много добре изглежда.Да си я караш колко ти е кеф ;)

blago87

Какви са проблемът и симптомите?
Функцията one-touch не работи както преди след като акумулаторът е бил откачен. Прозорците могат да се свалят с едно натискане докрай, но не могат да се вдигнат догоре по същия начин. Трябва да се държи бутона, за да се вдигнат.

Какво е решението?
Всеки един от прозорците (или 2 или 4) трябва да мине през "обучение", за да заработи както преди. Как става то:

   1. Сваля се прозореца додолу.
   2. Вдига се догоре и след като се вдигне не се пуска бутона, а се задържа за 2-3 секунди.
   3.  Отпуска се бутона
  4.  Натиска се вдигането и се задържа отново за 2-3 секунди


Тази процедура се изпълнява за всеки един от прозорците с функция one-touch.

Pyrhel

До колкото разбрах си се справил с прозорците, останали са само фаровете и тракането. За фаровете - нямам идея, пробва ли дали преди да се смъкнат да ги раздвижиш от крайно горно до крайно долно. Тракането може и да не е от тръба, а от обтегача и демпферната шайба :(

За мондито... Уаааа!!! Белия салон (love)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Dmitarcho

За тракането съм почти сигурен, че е от въпросната тръба - самото тропане е ... не звучи механично тракане. Предния собственик ми показа документ, че е ходил в МП и от там са констатирали че предната броня вибрира и от там се чува това  /той много ясно, че така ще каже предния собственик ;) /. Фаровете не се помръдват и преди да "паднат" :( Прозорците ги обучих набързо :)
Ръца Пръца

Иван Вълков

Супер е... след като си отстраниш проблемите, само нафта, масълце и мръсна газ.

п.п. Аз към 03.04. ще идвам към Габрово, може да се видим

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Pyrhel

Ако падат равномерно, т.е. сноповете и на двата фара се свалят еднакво едва ли е проблем от моторите, по-скоро от управлението. Вероятно наистина нова тема трябваше да се направи :))
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

  Супер си изглежда МПС-то! Със здраве да си го караш и освен масло, филтри и гуми - друго да не сменяш! Е след време може да смениш колата със Мондьо Мк4 :)

Dmitarcho

Дай Боже всеки му, хотблуудед :P Благодаря за мислити думи, с изключение на Пърхел за обтегачите и шаиби някакви :P :P :P Пускам тема за фаровете ;)
Ръца Пръца


Dmitarcho

Започвам да досаждам вече :P Някой да подскаже каква е тази джаджа, че много ме дразни така като незнам нещо за какво служи, а изглежда интересна джаджа :P Да не би да е датчика за вътрешната температура за климатроника ?!?

Ръца Пръца

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Dmitarcho

Ръца Пръца

Dmitarcho

Мтака, поредното пътуване из родината. Пътната обстановка след зимата - без коментар. Преди да се кача на магистралата на Шумен за Варна пътя беше "по-хубва" отколкото самата магистрала...ужас, заболя ме главата да псувам :( Маршрута ми беше Габрово - Добрич, занулих борда и газ .... Карам си с около 120 където позволява /повечето време/ и където няма "милиционери", а този път ги имаше доста /вярно,че бяха без радари/. Качвайки се на магистралата,реших да видя колко ще "вдигне" Мондю ... когато километража удари 200 км/ч жената взе да ме блъска по главата :) :) :) Най-съм доволен от показетелите на трип-а като пристигнах :D


И да не ми разваляте кефа, че трип-а показвал с няколко кила повече :D Точно си показва трип-а :P
Ръца Пръца

amplified

Тази икона там, за да загрява по-бързо ли е ? :D
Аз бих я сложил в дясно до колонката на резеровара.

Dmitarcho

Със загряването няма много ефект ... ще пробваме със другите уреди ;)
Ръца Пръца

Dmitarcho

Мисля утре да я оставя да и изперат вътре мокета на пода ... Ходя си все на една и съща автомивка от години, днеска приказвах с момчетата да я оставя утре да я изперат от вътре. Прането ще става на място, без да се сваля мокета - мързи ме :D а и ми казаха, че няма смисъл. Има ли някакъв риск от цялата тази процедура ?!
Ръца Пръца

Pyrhel

Отстрани на мокета и най-вече точно където са пластмасовите капаци в средата и отстрани има доста букси, да не ги намокрят тях, това ще да е само риска според мен.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Dmitarcho

Резултата от прането ... е чисто нов под :D :D Забравих да снимам от кеф чак. Трябва боси да се возим сега вътре ;) Жената не искаше да влиза днеска в нея :D
Питах Пърхел, да попитам и всички ви :D На едната задна гума излезнало балонче, а другата е РънФлат-ка и с еканя от една камара време да ги сменям. НАмерих много изгодни 2 но размерите малко се разминават ;) Сега съм с 205/50, а "новите" са 215/45 ... Разликата която ми дават калкулаторите из нета е 11 мм. в диаметъра, който бил допутим. Да търся ли други или да се мятам на тези ? Не ги знам каква са марка, по телефона ме уведомиха, че са ми намерили такива гуми.
Ръца Пръца

Alexi

малко по ниски ще дойдат но не е фатално


Dmitarcho

Обещаните снимки след прането ;)

Дали мога да излъжа някой, че това столче е поръчково от Форд, с цвета на Салона :D




Тук, жената веднага се намъкна с мръсните обуща :(


От сега взеха да ме гонят от шофьорското място ;)
Ръца Пръца

Alexi

а ,той твоя салон е кремав абе викам си каква ще да е тая разлика след прането на тоя черния мокет ,съдейки по моя :))

supertorr

Цитат на: Alexi в 04 Май 2012 09:04:19абе викам си каква ще да е тая разлика след прането на тоя черния мокет ,съдейки по моя :))
е каква- от сив и прашен става черен :P


Браво колега, станало е супер (happy). Колко ти струва удоволствието и като си взе колата беше ли още влажен или беше изсъхнал?

Dmitarcho

10 български пари ме глобиха момчетата ;) Беше си изсъхнала колцата, но аз я оставих 10:00 ч. и си я взех вечерта в 18:00 ч. цял ден на слънце се е пекла ;)
Ръца Пръца

Dmitarcho



Тъкмо ги инсталирах ... надявах се да светят по към бялото, че габарита е диод, но невиждам никаква разлика с обикновенната крушка. Ще видим довечера на тъмното как ще светят ;)
И днес за първи път успях да махна предната решетка :D Досега свалях фаровете без да я свалям и нея, мислех, че колата е претърпяла някакъв удар и решетката е запоена за бронята /колко съм я дърпал, не помръдваше/. Днес явно ми е ден и решетката излезна много лесно :D Забелязах някакви части от някакви пластмаси отсрани на кулера. Захванати са с щипки към шасито и продължават даноло, зад бронята и мисля,, че отиват към под двигателя. Но някога е било нещо това, случено е, и стоят само малки части, там където е захванато със щипки. Някакви идеи какво може да е било това ;)
Ръца Пръца

Pyrhel

Снимки, снимки на парчетата, така нямам идея за какво става въпрос, направо една нова тема и снимчици :P
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Dmitarcho

а .. аз от любопитство питам ;) Явно е било нещо като кора някъде ... или неши подобно, няма да пускам отделни теми за такива работи ;)
Ръца Пръца

Иван Вълков

По думите ти аз мисля че е било дифузер за интеркулера, но това е предложение, като не съм запознад достатъно с констуктивното изпълнение.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Dmitarcho

Към края на седмицата ще те запозная с конструктивното изпълнение ;)
Ръца Пръца

Dmitarcho





Първото и може би последното Рали Българи за Мондю !
Ръца Пръца