Focus EcoBoost менте "Red Edition"

Започната от exclusiveremix, 17 Март 2017 14:53:04

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Soura

Честито и от мен. Много без аварийни километри.

П.С. Старият ми Фокус 2001 се заключваше автоматично, но "новият" от 2011 не го прави. Явно са го махнали като екстра. Мен лично ме дразнеше :)


exclusiveremix

#31
В началото на темата бях казал,че се заиграх дооооста с осветлението по колата. (rofl) Вече се смениха всички крушки.Тук ще наредя един списък със сменените крушки,може пък на някой да му е интересен или полезен.Може и модератора да направи една тема с нужните цокли крушки за Фокус МК 3.В допълнение ще добавя,че се купуваха възможно най-новите и най-силните светлини,като добавени проценти светлина.Светенето на пътя е меко казано брутално.Само се чудя трябва ли да се регулират фаровете след смяна на всички крушки?Засега никой не ми е пресветвал,но кой знае...
[attach=1]
В момента фара придоби такъв вид.Започвам от най-малката крушка...
Цокъл PY21W крушка Philips Silver vision.Оранжевото капаче бързо го хвана липсата,поне адски много ме дразни.Ако се загледаш под ъгъл и то отблизо съвсем леко се виждат оранжевото.Аз - Доволен.

H7 Osram Nightbreaker Laser (най-новата серия) +130% повече светлина.Като цяло уникална крушка.Наистина късите са нещо средно между къси/дълги.За сравнение бих добавил,че на Меган 3ката на баща ми се сложиха Philips +130%,но при Осрама има наличие на едно петно вдясно.Кофти малко...при Мегана това го няма.Кой знае...може и от фаровете да е  ::) В допълнение бих добавил,че живота на Philips +130% светлина е като на нормална крушка,а тук на моя Osram,тя е намалена наполовина.Нека да се има в предвид.

H1 Osram Cool Blue Hyper 5000K +50% повече светлина.Светлината наистина е синичка.Синее си и то доста,все пак и капачето и е тъмно синьо.Исках тази крушка,понеже фиестата ми се караше с Nightbreaker +90% светлина Н4,като там дългата светлина леко синееше.Исках този ефект и го постигнах.Определено има разлика като се забелязва основно по дърветата и знаците.НО един съвет...за мен тази крушка НЕ става за къси светлини.Ако е мокро,просто нищо няма да се вижда.
Ъпдейт от 26.02.2018г. - Октомври месец смених H1 крушката на дългите на фокуса с Osram Nightbreaker +150%.Преди бях с Cool Blue Boost +50% повече светлина и 5000К температура.Синята светлина почна да ме дразни и когато карах дълго време на дълги,имах чувството,че все едно дълги нямам.Виках си бе аз що не пускам дългите,а дефакто бях на тях.След смяната с +150% повече светлина,ефекта е огромен.За съжаление загубих ксенон ефекта.

H8 крушките който са на фаровете за мъгла не съм ги пипал.Ползвам ги рядко,а и когато ги ползвам,не виждам голям ефект от тях.Може когато сменяме решетките около халогените,да се сменят и крушките,но това по нататък.Единствените H8 който се предлагат са Osram Cool blue vision +20% добавена светлина на цена от около 80лв.Ще ги пропусна.*Ъпдейт -Съвсем случайно видях снимка на ST с пуснати LED габарити + LED крушки монтирани във фаровете за мъгла.Идеята ми хареса,като основно ще се ползват за снимки.Закупиха се китайчета които стават и за дневни(ако нямате),температурата им съвпадна с тази на заводските LED габарити и съм доволен от светенето им.

И...след цялата тази смяна светлината е уникална.Аз съм много доволен,свети си хубаво а и досега никой не ми е пресвяткал.Но все пак се чудя има ли смисъл от реглаж на фаровете?

Продължаваме със светлините в купето.При Титаниум оборудването са LED светлини,исках и при мен да са така.За целта се поръчаха W5W Osram Premium 70lm(последната серия).През деня,прави ден...а за през нощта да не говоря.

Мигачите който са в огледалата  се подмениха с китайски LED с 6 диода , същия се сложи и в плафона  на светлината когато се отключва колата.[attach=3]
Мигачите в стоповете също бяха сменени с горе описаните Philips Silver vision PY21W.
Смених и светлината за заден ход със усилена на Osram T16 3.0W & 230lm - 6000K.Уникално се получи.Осветява се перфектно,а на дадената снимка(без светкавица)Реното е на около 3 метра.[attach=2] [attach=4]
Стоп светлината беше подменена с Osram BAY16d 118lm Premium LED.Свети в пъти по-силно и ярко концентрирано червено.

Единственото притеснение беше да не изпише грешка поради по-слабите W на диодните крушки.Засега и надявам се занапред,никакви проблеми да нямам.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

exclusiveremix

#32
В момента съм на тема разход.Набързо се врътнаха едни 1500км,за около 2 седмици.Разхода който ще покажа е постигнат с много,ама много работа на място,изцяло изключена старт/стоп система,плавно ускорение и шофиране между 80-110км/час.Като повече от 1-2 мин не е била задържана в определени обороти - плавно ускорение над 80,90,100 и изключваме от скорост.Показания разход е повече градско,като средната скорост е 48-50км/часПовече от 2800-3000оборота не е настъпвана и мисля да я разработвам докато стане на 3к км.Като цяло я пазих много и внимавах как я настъпвам докато не стана на 5к км .Горивото е само 100 октаново още от първия ден.[attach=1]

Мисля че след като приключа с разработването и я подкарам нормално,би ми давала преспокойно 5,0/100 разход, като при мен леко преобладава карането в града на къси разстояния.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

vasko123_4

Здравей! Постигнатия разход е добър като се има в предвид, че колата е на толкова километри, двигателя все още не е разработен. Препоръка - вместо да изключваш от скорост и да караш по инерция я оставяй на скорост без натиснат педал на газта, ще даде дори и разход по-надолу при същата ситуация. Особено като ползваш и старт/стоп системата. Страхотен автомобил попаднал при много добър собственик, който си гледа колите много. След разработването на мотора ще постигнеш каталожните разходи при такова каране. С интерес следя темата ти защото виждам с какъв ентусиазъм правиш всичко! Продължавай все така! Поздрави!   

exclusiveremix

#34
Преди 2 дена фокусчето стана на 1 месец откакто "интензивно" се кара  (rofl).Чукнахме 2000км,а в последствие се направи и един оглед от МП Шумен.Отново всичко стана много бързо,много точно и всичко което аз исках да бъде погледнато,беше проверено.За съжаление функцията Autolock,няма как да бъде активирана в сервизното меню.Явно наистина са я премахнали за всички нови автомобили.

В началото на темата ми загатнах,че на автомобила му предстой едно леко пастиране,полиране и защита на лака.Ще опиша продуктите които съм използвал,понеже са страшно много,също толкова колкото и стъпките на полиране и защита на боята.Въпреки че говорим за нов автомобил,стоял 3-4 месеца на склад,боята не беше в перфектното си състояние.Тук там драскотини,тук там холограми,тук там дълги и дълбоки резки.След качествено измиване с Ultimate Wash на Meguiars,преминах към дребно пастиране на драскотините със Meguiars Swirl Remover.На 80% излязоха драскотините,можеше и в пъти по-добре,но и време ме притискаше и желанието за каране  :'(.Обработих дребните холограми с Car Pro Reflect - една тънка паста която вади много дребни дефекти по лака.Впоследствие нанесох най-фината полир паста на Carpro - Essense.Самата паста се води като грунд на перманентната защита(т.е. защитата на лака),отделно предава и една сочност на лака.Положиха се 2 слоя от керамичния лак Cquarts и в последствие се обработи цялата кола със спрей сийлънта  на Car Рro Reload.Цвета направо грейна след цялата операция,цапа се доста по-малко колата и има огромна хидрофобност.Казано накратко,вода по боята или по стъклата не се задържа.Днес се обработиха и джантите,понеже за 1 месец бяха станали доста черни от накладките.Измих ги с APC,впоследствие се минаха със сийлънта на Car Pro Reload.Всички пластмасови детайли,вътре и вън по автомобила са обработени с Meguiars Dash and Trim.Стига толкова описания - ето малко снимки.
[attach=1][attach=2][attach=3][attach=4]
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

B.Stoilov

Браво!
Имам едно СТ за същата процедура, ако имаш свободни часове :D

exclusiveremix

Цитат на: B.Stoilov в 11 Април 2017 12:39:20
Браво!
Имам едно СТ за същата процедура, ако имаш свободни часове :D
От Нови пазар до София ,совалката палим :D  (rofl)
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

exclusiveremix

#37
Продължаваме да допълваме списъка с липсващи екстри при моето оборудване.Крайно време беше да се монтира нещо което е задължително(според мен)за нови автомобили.За разлика от по-старите коли,тук видимостта отзад е силно ограничена,поради дизайна и може би безопастността на пътниците.Та и затова се монтира Valeo Beep&Park  с 4 сензора на оригиналните дупки за датчиците.Има налична само звукова сигнализация,работи перфектно и съм доволен.Ама много...[attach=1][attach=2]

Отделно за европейския пазар фокуса излиза с един плафон в багажника монтиран отляво.За американския пазар плафона е вдясно.Набързо решихме този проблем срещу 15лв от ударен фокус МК3,малко кабели и 2 диодни крушки.[attach=3][attach=4]

В момента търся още 2 плафона които да бъдат монтирани в краката.Надявам се да мога да ги пускам и спирам от централния плафон в купето.В издирване съм и на активни подглавници,че е много некомфортно с оригиналните.Главата ти остава у въздуха,никаква опора няма и се почват болки в шийната област.

И за финал ефекта от перманентната защита.Автомобила събира само прах....на самата снимка не е мит от 1 седмица.[attach=5]
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

exclusiveremix

#38
Отдавна не съм писал,но това не значи,че няма развитие по количката.Фокуса за няма и 4 месеца  мина 6000км.Гледах да го пазя и "доразработвам" до 5000км,като не използвах изобщо автопилота дотогава.Останалите неща съм ги описал преди в темата за разработката на 3 цилиндровата кутия с мляко.За последните 3900 км по Trip Comp 2 средния разход е 5,5.Аз съм доволен от този разход за в момента.Знам,че след това ще го сваля още.
Наскоро отскочих до Боженци.На връщане заредих догоре 100 октана,нулирах и се прибрах до Нови пазар с разход 4,8 с 4 човека  и багаж догоре.[attach=1] . Само за сравнение - от Вм Петролиум до Велико Търново,разхода беше 4.0  8)
Изпреварвах си преспокойно,2-3 тира,самолети,въртолети,танкове и т.н.  (rofl).Има си динамика и съм доволен от избора ми.За съжаление ми липсва 6та скорост и не знам как ще го пренебрегна това.

Набавих си липсващите екстри които много исках в колата.Чакат за монтиране LED плафони за в краката свалени от Kuga 2014г. ,както и ел.хроматично огледало дадено ми от колегата Pyrhel.Плафоните в краката се навързаха към централните плафони горе в тавана,така че мога да си спирам/пускам оттам.След звънене на всяка обява за части от Kuga,само 1 човек се нави да продаде активните подглавници.За съжаление,шишовете са по-тънки отколкото при Фокуса,но с изолирбанд всичко се реши.Регулират се,ако не се лъжа с 10 степени напред.Има ефект,но не е така както го мислих. :D
Снимки по натам.Даже и в другата тема за подглавниците ще пиша.

Както казах в началото на темата,колата ще се прави тип Red Edition.Черния таван тип пиано лак,както и огледалата са готови.Фолираха се също и стъклата.Това е първата кола която карам с фолио,и определено застана много добре.Има си ефект и на прибиране при 28 градуса външна Темп. ,вътре се живееше без климатика благодарение на фолиото.Отпред заложих на 15%,отзад на 80%.Всичко е правено при един от най-добрите ...Миро Фолио.Използваните фолиа са Suntec за стъклата,както и Oracle за таван и колонки.Стига писане...ето снимки
[attach=2] [attach=3] [attach=4] [attach=5]
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Mondeicho

Понеже много коментираш автоматичното заключване да кажа, че на мен много ми харесва тази функция, даже си я активирах допълнително да се заключва, когато някоя от вратите се отвори и слезне някои пасажер. Четох и аз, че на по-новите няма как да се активира. Колкото до пастирането много добре се е получило. ???
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.


exclusiveremix

#40
При реното на баща ми (меган 3 ) е много хитро направено.След 10км/час,автоматично заключва вратите(най-вероятно и багажника).Като спра да се качи някой,ако не натисна бутона за отключване на купето,колкото и да дърпаме бравите не се отваря.И пак..след като набера над 10км/час,пак си се заключва.Системата е супер,кофти е че са я премахнали.А и не може да бъде активирана  >:(
За пастирането и самата перманентна защита на лака,мога да напиша само хубави неща.Наскоро проведохме един скрачтест и след пастирането не остана грам забележка.За съжаление обаче в този участък свалихме и перманентната защита.Другото лошо е че "живота" на една такава перманентна защита е силно ограничен - много зависи как се мие,как се поддържа автомобила,колко често обновяваш слоевете хидрофобност със спрей сийлънта Reload.Точно при мен,тази защита трае 2 години.След 2 години,автомобила ще се вкарва за пастиране/полиране и нанасяне на нова перманентна защита.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Alexi

тази система за заключване е едно от първите неща които деактивирах на Пежото като го купих ,мен ме дразни нечовешки ..

exclusiveremix

Системата е ясна.Няма как да се активира а и не ми се добавя допълнително.Както и да е,вече свикнах.
Радваме се на останалите неща.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Симеон

И мойта като я взех имаше такова да се заключва като тръгнеш. Дето казваш ме дразнеше нечовешки и едно авече ми я махна.

exclusiveremix

Надявам се скоро външната визия по автомобила да е завършена.Имам за поръчване двете решетки на халогените от ST-Line,както и централната решетка от ST-Line.Впоследствие след време ако нещо ми се завърти в главата може да погледнем към 17'' джанта,но нищо повече.И тук е момента да питам какъв размер гума за 17'' джанта според вас?Производителя е казал 215/50/15 ,същия размер който се монтира на ST-Line.Аз обмислям 225/45/17 поради по-евтините гуми и по-широката следа което много ме радва.
И за край...
[attach=1]
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Alexi

Таман минах с велосипеда от там :) не слагай по широки гуми че съвсем ще убиеш динамиката ..

exclusiveremix

#46
Алекс,снимката е от неделя когато имахме сбирка на Shumen Team Auto.Не ми се излагаше с реното и така  (rofl).
Добре,а ако заложим на заводския размер за 17 цола ? Пак ли ще има убийство на динамиката на моторчето ?
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

shoremk4


Mondeicho

Аз винаги слагам по-широки гуми, особено за летни и досега съм оставал доволен на различните ми автомобили. След като ти допада, действай ти няма да се състезаваш с нея в крайна сметка.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

exclusiveremix

Идеята с 235/45/17 е добра.Като цяло с 11мм е по-голям новия диаметър.Това значи ли,че леко ще бъде по-висок автомобила?
А има ли вариант това да стърчи от калниците навън ? Ако ще слагам 17'',ще бъдат или реплики на Vossen(но нови),или някой заводска джанта на Форд(но втора употреба).
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White


shoremk4

Да, с 5.5мм ще бъде по-висока.
Дали ще стърчи зависи от ЕТ на новите джанти.

exclusiveremix

Мнението на Алекс ме тревожи ако ще слагам 235/45/17.Разгледах цените и разликата в цената на Michelin Primacy 3(сегашната ми гума) е около 30лв на гума.Това е най-слабия мотор на фокуса и не знам дали няма да  дръпне назад от динамика,ускорение и дали няма да покача разхода.Като помня от 175/65/14 като минавах на 195/50/15,фиестата ми умираше,особено при тръгване.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Alexi

еми и сега ще умре  :D

exclusiveremix

#53
Време е да покажа отвътре какво се пипна по колата.Още след поръчката на автомобила,се поръчаха спортните педали тип ST - Line,ST & RS.Направо без пари...само 15 лв от ebay вместо 168лв от МотоПфое.Според мен са 1 към 1 с оригиналните (поне на външен вид).Към колата ми дадоха и мокетни стелки,но никога не съм ги уважавал.Закупиха се гумени стелките Frogum,пасват много добре по контурите,и на всичкото отгоре стават за фокус от 2004г. нагоре.В допълнение от многото изчетени теми,тук и в другия форум,видях едни предпазители или капачета на пантите на вратите.Колегата belota си беше сложил такива на бялата фиеста,съответно и аз си поръчах.Ефект освен чисто визуален не знам дали има,но си ме радват като за 10лв.Доста търсих и какви лайсни  на праговете на вратите да поръчам.Спрях се на копие на оригиналните за около 30 лв от ebay.С доста силиконче и сложените от китаеца ленти на 3М ,всичко залепна перфектно.Ето и снимка на цялото това нещо.[attach=1]

Понеже нямах осветление в краката като при титаниум,набързо се поръчаха плафоните от една ударена Kuga 2014г.Монтирах им по 1 LED крушка Osram като в плафоните в купето и стана ден.[attach=2]

От ударената Kuga също си взех и активните подглавници които толкова много исках.За съжаление ефекта не е същия като при подглавника на реното на баща ми (бившото вече  (rofl) ).Макар и да има 10 степени на реглаж напред назад,пак не е достатъчно напред самия подглавник,за да ти стой главата нормално и без болки във врата.Незнайно как,но тапицерията пасна 1 към 1 с моята на фокуса.  [attach=3] Ето я и разликата между най-долното и най-горното положение на подглавниците. [attach=4]

И последно за в момента е активното огледало закупено от колегата Pyrhel.Беше голям филм,от сутринта до следобяд,за да го подкараме това огледало.Добре че най-накрая му звъннах и го разпитахме кое как и защо.Подкарахме го и работи добре.Мислех че ще е доста тъмно с активно огледало и затъмнените задни прозорци на 80%,но почти нямам проблеми.
[attach=5]

И за финал,нещото което отдавна исках.Никога не съм имал суббуфер в колите ми и баса все ми липсваше.Не говорим за бас който криви ламарини,всичко дрънчи вътре и се чува от 2 км извън колата.Говорим за нещо като заводски суббуфер на Sony който да не заема много място,да е практичен - ако трябва един ден да го сваля,и да свири добре.Търсих какво ли не,гледах какви ли не модели...тъкмо щях да поръчвам Pioneer за мястото на резервната гума,докато не излезе ето това.
Pioneer TS-WX77A дървено трупче...11 кг добитък с 2 говорителя по 16 см и 2 по 100 W.Монтирането отиди САМО 2 часа,а кефа после цена нямаше.НЕ дрънчи,не тупка и не лупка,а си дъни тей лекичко да ти е кеф вътре и да не те боли главата после .Айде стига писане ето и снимка.[attach=6]
*Ще се монтира на гърба на задните седалки,само чакам да намеря подходящите колани за него.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Mondeicho

От това огледало има ли смисъл след като ти е затъмнено задното стъкло?
Аз също съм си сложил от тези декоративни пластмаси на пантите, но освен завършен вид нямат друг ефект
Иначе браво за вложените средства и материали и позитивния за теб краен резултат.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

exclusiveremix

Затъмняването на стъклата и монтирането на огледалото станаха точно в една и съща седмица.Нямаше как да пробвам първото едната,после другата екстра.А и може би ако не бях прегледал случайно раздела "Купува" и особено ако цената на колегата Pyrhel не ми беше харесала,нямаше да взема огледалото.В началото не бях свикнал със затъмнените стъкла както и с огледалото,но всичко се промени когато видях огромната разлика нощно време.Имам чувството,че фаровете на колите зад мен светят като запалки.  (rofl) М да...кефа е голям.

За останалите неща,винаги има какво да пипна.След монтирането на суббуфера (голям кеф е да допълва баса към заводското аудио) съм се спрял.В търсене съм на ST спойлер,както и решетките от ST-Line за предната броня.Мисля това да е последното което ще пипна до края на годината.

И за финал...една снимка на тема разход.Когато я пуснах в ФБ страницата на Форд получих всякакви коментари - от рода на : не е възможен такъв разход,моето 15 годишно 2,5 V6 гори също толкова,както и напълно възможен разход.Самия разход е постигнат с 4 човека без багаж с климатроник почти през цялото време (около 80% от пътя.)Маршрута беше Нови пазар-Карнобат-Айтос-Бургас-Созопол.Обиколих целия Созопол докато намеря хотела...както и обиколих доста в Бургас на връщане в търсенето на една автокъща.Средна скорост 70км/час ,като на моменти имаше изпреварвания и над 130км/час.[attach=1]
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

hotblooded

Абе за разхода - не я мисли. Щом те кефи колата  (race) и да не ти пука. 2.5 V6 може да гори толкова по магистралата със 90, по твоя маршрут ще мине 10/100

exclusiveremix

#57
Забравих и да се похваля  (rofl) . На 10 к км ,направих първото ТО в МП Шумен.Всичко беше по мое желание( не ми се караше с оригиналното масло 15-20 к км,още повече,че и колата е стояла на склад поне 3 месеца).Смени се масло с Castrol Magnatec 0w30(нещо много странно за мен,казаха ми че на евро 6 се слагало това) както и маслен филтър.В допълнение се сложи и това :

http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4285

Начетох се и се наслушах на все хубави неща за този фюлерин.50 лв за добавка все пак са 50лв,надявам се да има някакъв ефект. [attach=1] . За последните 8700 км(преди ТО)разхода беше 5.4л/100км.Като цяло съм доволен,но си липсва 6-тата скорост
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Pyrhel

Хубаво е, че си сменил маслото на 10к, даже преди това губят първоначалните си качества, ама добавката е 50 кинта на вятъра според мен.
МП още ли изискват ли обслужването задължително в техен сервиз и консумативи, купени от тях?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

exclusiveremix

Можеше да си закупя сам филтъра и маслото,особено както набарах уж слаганото в мотора 5w20 на цена от 65лв -5 литра.В Мп цялата туба излезе около 100 лв.И все пак добре,че не го закупих сам,понеже ми сложиха 0w30.Смяна и консумативи отидоха 150 лв.
*За сравнение новото попълнение на баща ми - Fiesta mk7.5  1.5TDCI 75 коня,всички филтри без горивен,масло и труд в МП излязоха 250 лв.

За фюлерина основно се наслушах от наш колега имащ Октавия Врс и която от заводски 220 коня,вече  е на над 400 на колела.Целия тунинг се направи в Overdrive и оттам му казаха още в началото да си слага фюлерин към маслото.Само че той използва този на liqui-moly.Отделно и когато ходих на VW Fest тази година,поговорих с момчетата от щанда на Bardahl,като им обясних моя случай.Вариантите за пазене на мотора бяха 2 - или този фюлерин -55лв за 400ml, или Bardahl Turbo protect -325ml за 35 лв.Доколкото помня Бранко на бялото ST също е слагал Turbo protect.Само времето ще покаже дали има ефект някакъв от добавката.А как ще го разбера е ...  (rofl)
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White