Загубил мощност

Започната от nobrain, 01 Март 2014 14:35:44

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

nobrain

Здравейте  реших да се регисттирам в най-полезния сайт и мен като вас нещотото което ме води тук е машинката ;D . Форд орион 1.6 16v ghia efi dohc 90 коня мисля или 91 или 92г. Таа преди като го изръчкам развиваше 190км\ч пълна инжекция е само че съм с газово за моно единствения проблем е че над 4-5 хиляди оборота гасне като освободя от скорост иначе си храни двигателя. Проблема е че отскоро не вдига повече от 150и на газ и на бензин иначе не правя разлика в ускоррнието. Днес му смених кабели и свещи и пак повече от 150 не ще да дига. Откакто го карам на газта съм сменил изпарителя редовно чистя графитчето само дето мембраните не са сменяни двигателя мърка не е проблема в него .Според вас смяната на мембрани ще оправи ли проблема . съединителя е ок въздушния филтър също смених. Идеи ?? :))


toretosz

Добре дошъл колега.Та по проблема не разбрах с какво газово си обикновена газова с плочка или газов инж за моноинжекция.Другото което не ми стана ясно колата реже ли се на бензин или и там стига само до 150.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

nobrain

Колата е пълна инжекция , газовото не е за пълна инжекция. И на бензин и на газ не вдига повече от 150

nobrain

Възможно ли е да е нещо от стъпковия мотор или дебитомера

SICKandPROUD

Аз клоня към дебитомер колега, имах същия проблем, но моята не можеше да се изфорсира до повече от 4000 оборота и не вдигаше повече от 140км . Пробвай да е изфорсираш, ако няма проблем, може да потърсиш проблема другаде...
Ако е от дебитомера, почисти го със съответния спрей и си пушка.


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

Alexi

след каране с обикновено газово не съм убеден че проблема му ще е чистенето .. по скоро замяна с нов..

toretosz

#6
колега уточни с каква газова си с плочка или с инжекцион за моноинжекция.По колата е ясно че си с  Зетек 1,6 16 Ефи.Уточни газовата.Да  гадаем къде е проблема.Ако си с плочка има ли емулатор за дюзите.

хипотетично ако си с газов инжекцион ако колата се оправи на бенз и газовия инжекцион ще го следва би трябвало да се оправи.Изключваме варианта с бензинови дюзи и помпа заради това че го прави и на газ.Според казаното от теб мотора работи до 4000 об само няма празен ход.Следователно имаме искра и гориво.Остават дебитомер,ТПС,проблем с дросела да не отваря до край пеперудата,датчика за температура на въздух в колектораили да не достига дотатъчно въздух до цилиндрите.Малко вероятно ламбда сонда.

ако си с проста газ  би трябвало да се изцепи просто нестига достатъчно газ

п.п. двигателя в диапазона 900-4000 об гладо ли работи?това че си с газов инж за моноинжекция е хубаво да се види дали той не е вързан с негови датчи, той е почти  стандалон еку.Макар че предвид факта че прави едно и също на газ и бенз най вероятно е нагласен да следва бензиновия.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

SICKandPROUD

Залагам за  емулатор на дюзите. Повечето пълни инжекции така май ги газифицират...


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

nobrain

Благодаря ви съфорумници от тук от там и от съветите ви реших проблемите си. Зачистих връзките на дебитомера бяха клеясали и му наместих металната скобА защото не ,,щракваше,, също така си наместих и буксите за газта щото пак бяха лабави.