Омасляване на въздушен филтър, причини и почистване на PCV клапан!

Започната от Nebhotep, 14 Октомври 2012 10:22:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Nebhotep

Относно моя проблем доста се порових из чуждите форуми и се надявам да съм открил решението!
По материали от: http://www.escortevolution.co.uk/
Колегите от англия много добре със снимков материал обясняват как се извършва процедурата по смяна на клапана за картерна вентилация специално за Зетек моторите.
Само, че аз както повелява българския опит се опитах да изчистя клапана. Самият клапан представлява едно буталце, което беше залепнало с времето и изобщо не помръдваше. Използвах обилно до болка познатият ни WD 40, и след 10 минутни усилия успях да раздвижа буталцето (ама голяма мръсотия изтече!!!). Върнах всичко на мястото, като преди това се опитах да зачистя около и вътре под гумената гарнитурка и самата тръбичка идваща от картера.







С тази процедура се разрешава проблемът с омасляването на филтъра и евентуални проблеми с нестабилен празен ход и забиване при ускорение!


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!


Kiler_xr3


Nebhotep

Има и то доста голям, нестабилните обороти на празен ход изчезват, разхода леко спада и колата върви осезаемо по- добре!


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

TourneoRS

Спрей за карбуратори на Вюрт /може и друг подобен /върши перфектна работа за тази цел . След изчистването го пръскаш с WD 40 и трябва да е ток и жица . (fri)
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Kiler_xr3


b0bituy


Kiler_xr3

Колега издарпваш  маркуча на клапана и тои излиза заедно с него,почистваш или сменяш с нов ако има нужда,при мен беше само леко зацапан ! Ако не излезе с маркуча, с отверка се изважда !