Проблем с Connect 1.8 tdci - няма мощност

Започната от vnukata, 30 Юни 2019 21:01:22

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

vnukata

Здравейте, колата е конект 2008 1.8tdci 90 коня от днес ми светнаха две жълти лампи на таблото, прикачвам снимка за да се ориентирате. Колата загуби мощност изразяваща се в бавно ускорение... със затапен ЕГР е , до сега не е правила никога този проблем. Благодаря на отзовалите се


zloster

Колега,
всички предупредителни светлини по таблото може да провериш за какво са в Наръчник (ръководството) за потребителя. Една част ги няма на български, но съм дал препратките къде да се порови за чуждоезичните. Темата е тук: https://fordbg.com/forum/index.php?topic=9884.0
Колата ти е задействала предупредителната светлина за наличие на сериозен проблем и в момента ти е в авариен (ограничен) режим. Затова ти е бавно ускорението. А предупредителната светлина е най-лявата на снимката ти. Колата трябва да се закачи на диагностика и да се провери какви грешки е записала. Вече според тях се търси причината.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

vnukata

Благодаря за линка, ще го разгледам. Малко новости по темата - след като я закачиха на делфи, показа че има проблем с МАП сензора, оказа се скъсан маркуча след самия сензор , износил се и от температурата се накъсал сериозно, както и да е смениха го, колата тръгна като стрела отново, но проблема със светещите лампи остана и даже по едно време след двете жълти лампи светна и червената лампа за маслото. Веднага спрях, взеха колата на платформа и обратно в сервиза - свалиха картера да гледат за биелни лагери, перфектна е , смениха масло едно друго, сглобиха я, провериха и налягането на помпата - има си 4,8 уж доста добре било това. И такааа качвам се аз отново, казаха ми че от ЕГР- а че давало грешката и за това ми светела лампата със зъбното колело, то и само тя светеше като я взех, но лагера е затапен от година до сега не е светело нощо. След каране по жегите, пак светна чека и след още пет минути светна и пак лампата на маслото. Айде пак се почна филма, почвам да се съмнявам за студена спойка на таблото някъде, защото помпата върти, маслото е ново... колата е служебна карана винаги от мен, обслужвана без компромиси на 220 хил . реални. Ще я наблюавам във времето как се държи и ще споделя.

vnukata

Малко развитие, след проба грешка - закачихме колата пак на комп, даваше грешките от снимката по долу. Изчистиха дебитомера, изчистиха, чека спря да свети , както и изчистиха всичко възможно. Остана само МАП- а, ще се сменя с нов, както и съмнения в таблото, то също ще бъде сменено, явно не дава хубава маса и от там се шашка и лампата за маслото, тя просто не свети постоянно ами ту премигва, ту спира да свети, а и съответното табло като изключа от контакт стрелките си остават в положението на работещ двигате. Часовника също се занулява. Еми това е за сега...