Съвет за Транзит

Започната от piper pleven, 25 Март 2019 16:34:30

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

piper pleven

Привет на всички.
Търся съвет за покупка на микробус Форд Транзит докъм 8 000лв
Налага ми се да купя микробус, с който да си обслужвам кошерите.Особеното за мен е,че търся товаропътнически-с два реда седалки и отзад товарен отсег/покрит/
Най масово предлаган е Форд Транзит.
Но кой двигател е сполучлив?Аз реално не съм предричив откъм скорост,а и реално тежки товари няма да карам.
Търся надеждност и икономичност.
За да ме разберете правилно ще кажа ,че още не съм карал микробус,така че съм пълен аматьор...  ::)


zloster

Колега,
едва ли скоро ще ти отговори някой. Форумът е малък и повечето участници карат леки автомобили. Досегът до микробуси и лекотоварни обикновено е заради служебни задължения - предприятието му работи с тях. А на тези служебните се гледа с "друго" око и отношението към тях е "различно".

Моят съвет е да погледнеш този руски форум: https://mikrob.ru/
Изглежда активен и с доста потребители, информацията ми се струва сравнително подредена, покриват много голяма част от марките и моделите.

Примерно:

Услугите за превод на Гугъл и Яндекс се справят прилично. Та даже да не знаеш съответния език, пак би трябвало да можеш да се ориентираш.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

Pyrhel

3та генерация транзит ли гледаш? Масово са 2.2 и 2.4 дизели, и 2та имат склонност за проблеми с инжектори, ГНП и ЕГР, но се правят (за жалост сравнително скъпо). И двата двигателя са с еднаква мощност и въртящ момент, но 2.4 в ниските има малко повече сила. Като разход са що-годе еднакви и не са особено икономични. Има и бензинови, но мноооооого рядко. Бих взел бензинов на газ, щом няма да тегли и да се товари много - двигателят е от Рейнджър - 2.3, доста здрав. Обаче с 2.3 бензин е адски бавен. Наистина, адски бавен...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

от тия години има и с Денсо горивна система ,тя е по добре от  Делфито на Форд

piper pleven

Благодаря за отговорите,да 3 генерация ме интересува,но основно тези които гледам са 2.0 мотор.В някоя обява е TDCI,на друга TDI.Ще погледна линковете към руснаците,но се надявах на отзиви от ползватели при нас.

Pyrhel

2.0 и 2.2 TDCi като мотори са напълно еднотипни. Разликата е в по-големия ход на буталото и различните инжектори.
Не знаех, че има с Денсо, досега съм виждал само Делфита (наблюденията ми са над оставени за ремонт само :D)

Също сега виждам, че има и 2.0 TDDi, който опредлено е далеч по-евтин за гледане от TDCi. Ако можеш да намериш такъв - определено това би бил правилния избор - директно впръскване, но не е комън рейл. Никакви проблеми с инжекторите, помпата е здрава, дори и да трябва да се ремонтира - доста по-евтино от TDCi. Малко по-шумен и груб, но определено бих го предпочел.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.