Предни амортисьори за Форд Фокус комби Мк2,5

Започната от Ilian Petrov, 16 Август 2019 13:33:16

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Ilian Petrov

И така, дойде време за смяна на амортисьори. Има едно прихлопване отред на моменти и вибрации във волана, но пък без да клати по завоите. Миналата есен бях ходил на тресачка в МП, но тогава положението беше приемливо. Днес пак ходих МП Младост на тресачка и преглед на окачване. Не попитах дали има някаква акция в момента, но беше безплатно, браво! Та преден десен е много зле, но и останалите не са прекрасни. Ето диаграмата:
[attach=1]

Засега нямам намерение да сменям колата и се чудя, да скачам ли на нещо "марково" или на нещо по-бюджетно.
В момента в МП има предни на Мотор Крафт по 110 лв./бр., което ми се вижда приемливо.
Моля за мнения...


Ozzie

Изобщо не се замисляй, ами ги слагай. 110 лв. на брой е нищо цена.
Иначе, преди три години, 2-3 месеца след като взех Ц-Макса смених предните, че наистина си бяха изпяли песента с KYB за по 125 лв. бройката.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Ilian Petrov

Цитат на: Ozzie в 16 Август 2019 16:05:14
Изобщо не се замисляй, ами ги слагай. 110 лв. на брой е нищо цена.

Май и аз натам клоня.

Иначе от Бг сайтове:
1. Каяба - 106 лв.
2. Закс - 98 лв.
3. Монро - 115 лв.

4. Магнум, Джапан партс, Ашика - 67 лв.

Pyrhel

Виж да не са почнали да продават втора употреба за тази цена (tooth) (tooth)
Според мен си заслужава.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Ilian Petrov

Е, в крайна сметка цената била с 20% отстъпка, ако ги смениш при тях. Нормална цена 133 лв./бр.
Поръчах ги без смяна при тях, че поискаха 130 лв. за труд + по 20 и няколко лева на амортисьор за нови болтове и гайки за да важи 1 година гаранция. :)

ADiDimitrov

А кога ти се появяваше тресенето в волана?

Ilian Petrov

Все още си го има, не са сменени. При определени неравности се появява и се усеща как намалява сцеплението с асфалта. И като че ли по-изразено при завиване.