Въпроси, мнения и коментари за конкретни обяви

Започната от Cup2, 24 Март 2023 19:25:42

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Andreiand

на първата кола пише че има ESP ,  блокаж на диференциала и Бордови компютър от къде се вижда че ги има тези екстри?


Alexi

блокаж на дифа не мисля че ще има .. ЕСП не виждам бутон ,бордови ще има щом е Ghia

BIGFORDFAN

#62
 Тракшън може би има, просто само при Мондео има бутон за изключване, с ESP също май е така. Иначе на сестра ми Фиестата 1.25 бензин 1997 год. също има тракшън, постоянно в готовност, не се изключва.
П.С. джамбазите си пишат каквото им падне де, но може и да са го уцелили тоя път...

Dmitarcho

Ако искаш драсми ми един телефон да се чуем ;) Появи се най накрая още някой от Габровото :D
Ръца Пръца

Alexi

тракшън и блокаж нямат нищо общо .. блокаж викат из българско на LSD - диференциал с ограничено приплъзване

ForeverFord

#65
Копчето за ESP, както и за подгрев на седалките са до ръчната спирачка !!!! Но на снимките които са сложени е трудно да се види дали има някакви копчета там

Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)

Andreiand

нещо по ми хареса първата кола. има много повече екстри. Някой да вижда нещо съмнително и по двете коли?

Danchev

На първият му е малко съмнителен пробега ... трябва да се провери.
Иначе няма такова нещо като блокаж на дифа ... и тракшъна и стабилитито бачкат със спирачките :)
How about a magic trick?

Иван Вълков

Цитат на: Danchev в 11 Юли 2012 23:07:05
На първият му е малко съмнителен пробега ... трябва да се провери.
Иначе няма такова нещо като блокаж на дифа ... и тракшъна и стабилитито бачкат със спирачките :)
...... то за километрите, трябва да е голям наивник че да мисли че са реалните. Понякога аз самият каро се замисля че карам по 10 000 км умножено по 10 години и получаваме 100к, а какво остава ако е нова и карана в белите страни. По скоро, за 10 години около 250 - 300к. км е реален пробег.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Alexi

пробега със сигурност не е реален на първата ,втората е с 2 години по нова и има някакъв шанс да е на реални км - те са и повече де ..


ForeverFord

А мислил ли си по въпроса за внос  или да си я вземеш от чужбина ?
Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)

Andreiand

Може да ходя до Австрия по работа но не е сигурно още, а пък и не знам как стоят нещата с вкарването на коли, но съм го мислил. някой ако знае да сподели

Bobi

Аз лично кола на повече от 5 години от Австрия, Германия и другите "ръждиви " страни не бих внесъл за лично ползване! Рано или късно ръждата я застига... Също така, разкарването специално за кола под 10-15к лв до чужбина, не си заслужава. За случаи като твоите, съм твърдо за внос от чужбина. Но имай предвид и че там не може да се има пълна вяра на показанията на километража, защото и там, както тук, се превъртат масово! Най - премерен е рискът с частните обяви. Набележи си обяви от места,близки до това, в което е бъдеш, 2-3 дни преди заминаването ти, за да си направиш план-график.

Иван Вълков

Ми за вкарването на коли има няколко варианта: на платформа или докарване на ход. Ако си избрал втората опция, трябва там да си изкараш транзитни номера ( от тези с червената лента), купуваш си винетка и газ към България, като се молиш всичко да е наред и да не те остави по пътя. Като ориентир Грац - Габрово ще ти приблизително 12 - 15 часа път с кола. Автомагистралите в Хърватска и Сърбия са на ТУЛ такси, винетки има в Австрия, Словения. Последно преди 2 години така беше ако има промени нека някой сподели. (stir)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Andreiand

колко струват  комплекта съединител, рециклиране на дюзи , турбина и нафтова помпа при някакъв проблем с тях. Има ли нещо друго скъпо за ремонти. мерси

Bobi

Колега, общо си взето си питал нещо, но в крайна сметка не си питал нищо :) . Ти сам си изброил най-скъпите агрегати и консумативи в един дизелов автомобил . Рядко съм срещал да се прецаква нафтова помпа на този автомобил. Реално погледнато - съединител, дюзи и турбото са си консумативи, имащи живот от определен пробег. Никой не може да ти даде гаранция колко ще изкарат. Докато съединителят и маховка можеш да си го провериш и сам ( в известна степен), то едва ли някой автодилър ще ти позволи да демонтираш дюзи и турбо, за да ги проверят в сервиз.

Каквото и да ти кажем, така от разстояние само ще си чешем езиците. Може да изкарат и 500 км, а може и 200.000 км. Нали знаеш клишираният лаф - жена и кола втора употреба е котка в чувал. Бъркаш в него и каквото сабя покаже. Закарай колата да и направят една пълна диагностика (струва около 50-70 лв) и ако резултата те удовлетворява я взимай.

Ако те притеснява всичко това, по-добре ще е  да се насочиш към бензинов двигател, където проблемите са значително по-малко ( може би).

Alexi

Цитат на: Andreiand в 14 Юли 2012 21:18:55
колко струват  комплекта съединител, рециклиране на дюзи , турбина и нафтова помпа при някакъв проблем с тях. Има ли нещо друго скъпо за ремонти. мерси
така както си ги изброил около 10к лв

imarh


Bobi

Дай малко повече инфо какво търсиш ? Доколкото разбирам трябва да е комби? Други приоритети? Мондеото с тази кутия на тази цена....  (hammer)

hotblooded

 Фокуса не е на някаква екстремно ниска цена - поне от към цена не е съмнителен. вече на живо как изглежда.... трябва сам да си прецениш.
Мондеото на тази цена с автомат - внимавай...


imarh

И двете не са ли с един и същи мотор (2.0 tdci) и една и съща кутия (Powershift)? ::)
Иначе лично за мен автомобили със ск. кутия различна от автомат не съществуват. Както и предпочитам бензин, но там автоматите са рядкост....

Alexi

мотора е еднакъв ,но кутията не е powershift тя се монтира на Фокус 3 и Мондео 4.5 ... не знам дали са с еднаква кутия - по скоро не ,за Фокусите не съм чувал добри неща за автомата ,докато при Мондео си е класически и сравнително надежден .. това мондео за 12к - не го взимай няма такава цена ще е някой съживен мъртвец ..

imarh

Цитат на: Alexi в 05 Септември 2012 16:59:47...за Фокусите не съм чувал добри неща за автомата...
"Лошите" фокуси автоматици (и не само те, а всичкото форд с 1.6 tdci) са с CVT автомати.....и били лоши защото кутията не издържала на въртящия момент на 1.6 tdci....и форд предвидливо слагат на 2.0tdci само powershift....явно са предполагали за възможен проблем и за това са произвели само ~2500 форда с тази комбинация двигател+cvt кутия и след това са затворили фабирката....

2.0 TDCi PowerShift

Мен лично ме интересуваше какво мислите за конкретните два екземпляра..изглеждат ли напудрени...удряни...цената...

hotblooded

#83
 Фокуса изглежда нормално, Мондеото - заеби - на такава цена са свестните Мк3 2006-2007 с такива екстри, че може и с 2.2 мАтор да уцелиш!
Според mobile.de най евтиното МК4 дизляк, автомат в Италия на под 125 к км е 9000 евро.... а познай каква кошница е било това!
На такава цена като това дето си го постнал - няма Мк4 без отворени еърбег-ове

amplified

Мондеото ще е някой пълен скрапер. Направо е невъзможно на тая цена  >:(

Alexander

Само като му гледам бронята и капака в сравнение с калника и става ясно че е боядисван и едва ли защото е бил ожулен..
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

oberti

Първо здравейте, надявам се скоро да станем колеги, тъй като съм решил да си купувам Ford Focus Mk1 1.8 tddi 90hp от Велико Търново съм и за жалост Фокусите по автокъщите тук не стават за нищо...та из сайтовете за коли намерих 3 обяви на които искам да дадете мнение.

Ето ги и тях:

от Плевен тази ходих да я гледам и на външен вид е перфектна, но не мога да кажа нищо за двигателя, защото нямам база за сравнение с други фокуси...акумулатора беше слаб и не можа да запали първия път, но като поставиха нов акумулатор запали...угасих я и реших да запаля от ново, тогава запали от четвърт оборот.
от Габрово Тази ще ходя днес да я видя, на снимките изглежда добре.
от София Тази кола е най-евтина от всички и изглежда супер на снимките, но ми е далече и си мисля, че е прекалено хубава за да е истина, май не си струва да ходя до София...

Ще съм ви много благодарен ако ми помогнете в избора...

Dmitarcho

Да беше оставил един телефон за връзка - целия форум беше около Габрово - щяхме да се изсипем да го огледаме Габровския Фокус ;) За тези мотори съм чувал, че за железни "ТДИ"  ;) Диагностика - на TDCI е задължителна преди покупка, на този мотор - незнам. Има доста колеги с Фокуси тук, и стакъв мотор - все някой ще каже къде са му слабите места ;) Ако ще идваш за втори оглед до Габрово - свиркай да идвам и аз ;) 0894423326 - Дмитарчо :P
За самия Фокус МК1 => НАЙ-ДОБРИЯ Фокус ;) поне за мен и като визия и като поведение на пътя !
Ръца Пръца

oberti

Ех да знаех, че сте били из Габрово...ами първи оглед ще и правя днес на габровската фокусница, гледам пусната е на 6.09 за продан тъкмо е прясна още :) спрял съм се единствено на TDDI двигателя, TDCI нещо не ми допада от към разходи за подръжка, а и бюджета ми е до 4000лв.
споделям твоето мнение за мк1 страшно свежарска визия има, а независимото окачване е нещо което конкурентите голф и астра мк4 могат само да мечтаят...

Andreiand

ами този фокус 1.8 тди 90к.с 2000г.  какъв разход има и кой двигател е по безпроблемен спрямо 1.8 тдси
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11346936089090727&f1=details