Ремонт на жабката под челното стъкло- S max!

Започната от Nebhotep, 13 Септември 2013 09:06:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Nebhotep

Тъй като това е често срещан проблем, поради калпаво изпълнение на корпуса. Държачите на пружините с времето се чупят и жабката става трудно използваема. Ето няколко възможни решения.

Решение 1:



Използва се медна тел с дебелина 1 мм. като се пробива корпуса под пружините и с подобие на ухо се закача за тях.

Пробван вариант от мен, след седмица употреба корпуса не издържа на натягането и се чупи!



Решение 2:



Още не съм го пробвал!



Моля mitakinen да даде разяснение по неговото решение с кламерите!






Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!


pAbLo

ААА тази жабка охладяема ли е или на мен така ми се струваше докато работеше (rofl)
Иначе  (bow) (bow) за темата
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

Nebhotep



Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

mitakinen

това с тези болтове прилича на груба руска изработка :) Аз го направих долу-горе като първия вариант и вече 2 месеца работи без грижи. Утре ще сложа снимки
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

pAbLo

В момента и моята челна жабка изглежда така.
Обмислям по красив и надежден начин.
Ако ми роди нещо креативно главата ще пиша :D
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

mitakinen

Сори pAbLo, че малко се забавих, но ето снимките. Два кламера - по-две дупки за да се разтовари напрежението в пластмасата и готово. Какви болтове, какви железа  :D


Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

pAbLo

Мислех го със свински опашки.
Като гледам от Форд също ги ползват из таблото (rofl)
Но не ми се върза захвата и се отказах.
Иначе това надеждно ли е?В смисъл не се сцепва от зор след време
То като гледам май ще трябва да сменя целия капак,че и ключалката е родила ама в МП капак на цена 127 лв... надали  ;)
А с ибей нещо не ми върви напоследък
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

mitakinen

Ами пролетта съм го правил, и постоянно се отваря и затваря заради навигацията и не е мръднало. Мислех да го залея и с поксипол, но ме домързя. Иначе Fozzy продаваше стария си Макс - питай го
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

Nebhotep

Направих жабката по почина на mitakinen. Стабилно стана засега. Ето малко и мои снимки от работата:







Eто как се отваря сега:

Glovebox S-max restoration!


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

mitakinen

#9
Веско, ще изкара доста повече от оригинала :)
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки


shadow___n

Дайте снимки на ремонтирана жабка

Пацона

Просто отварям със стара дебитна карта.Рядко ползвам .