Цъкни реклама - спаси форум

Автор Тема: Кодове за грешки  (Прочетена 25219 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен zloster

Re: Кодове за грешки
« Отговор #20 -: Април 24, 2019, 17:05:20 »
P2008
fault location - intake manifold air control actuator, bank 1 - open circuit
probable cause: wiring open circuit, intake manifold air control actuator

Виж да не се е извадила букса или прекъснат кабел като за начало.

P2008
местоположение на проблема - клапана за управление на всмукателния колектор, ред(цилиндри) 1 - прекъсната електрическа връзка
вероятна причина: прекъснат проводник, клапан за управление на всмукателния колектор

Ето допълнителен материал по случая:
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

Цъкни реклама - спаси форум

Неактивен Илиян Маринов

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 5
  • Адрес: София
  • Форд: Фиеста 1.4
Re: Кодове за грешки
« Отговор #21 -: Май 17, 2021, 02:26:46 »
Здравейте колеги.На Форд канект 1.8 tdci  2007 год. излезе грешка С100.  Моля ако някой я открива какво значи да удари едно рамо.

Неактивен Наско

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 29
  • Адрес: Lyon - France
  • Форд: Fusion+ 1.6 TDCI
Re: Кодове за грешки
« Отговор #22 -: Май 18, 2021, 23:52:54 »
C100 - U0100 - Загуба на комуникация с ECM / PCM. Проверете конектора ECU, е възможно лош контакт, акумулаторно усвояване.
Източник -  " Budulma - Lada".    :-\
Закования с чук винт, държи по-добре от завинтения с отверка пирон !

Неактивен Мариела Лазарова

  • Новак
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 1
  • Адрес: София
  • Форд: Focus 1.8 TDCI
Re: Кодове за грешки
« Отговор #23 -: Юни 16, 2021, 18:11:20 »
Здравейте имам форд фокус 1.8 TDCI дизел
Изведнъж в движение ми светнаха две лампи на чека и двигател.На компютърна диагностика ми дава грешка 2337.Може ли  да ми помогнете къде да търся причина като е  сменен дачик на детонация както така ми показва висок детонанционен праг на втори цилиндър.Благодаря.

Цъкни реклама - спаси форум