Впечатления от Мото-Пфое

Започната от Pyrhel, 22 Септември 2011 03:56:08

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

Pyrhel

Като цяло нещата, с които мога да се справя да си ги върша сам. Обаче се налага да ходя и по сервизи. Сметнал съм, че е по-добре да отида в официален сервиз, където не се чудят на коя страна да ми развият гайката от лагера на главината, да имат подходящите инструменти... Като цяло - първо да не виждат за първи път този проблем и второ - техническта документация на модела да е пред тях и достъпна в пълната си форма.

Понеже живея в Младост - ходя в младосткото МП като за най-близко и удобно. До сега мога само хубави неща да кажа. Ходил съм за няколко тампона, лагери на предните главини, демпферна шайба, ремъци... Нещата стават бързо + че ако в сервиза забележат нещо после ми казват. Все така се случва, че на смяна е Иван Стоев - и когато си записвам час, и когато оставям колата - на всичките симптоми им цели решението веднага :) И още нещо - отивам, записвам си час, "колко ще струва това горе-долу?" -> "Около 250-260 лева". На другия ден оставям колата, следобяд я взимам -> 255 лева.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


petermitkov

#1
 Потвърждавам за младоското МП - сменял съм семеринг на двигателя към скоростите (много леко беше протекъл), предни накладки и масло с филтри. Цените са такива каквито приемчика казва и правиш сметка. В друг сервиз ми бяха искали повече за смяната на семеринга защото се разглoбява половината кола и се сваля гредата под двигателя. После трябва да се прави и реглаж на предния мост.
Пърхела ми диагностицира и че мойта демпферна шайбата е за смяна - колко излезна при тебе този ремонт+самата шайба?
sapienti sat


Bobi

Аз също бих искал да похваля МП- Младост и в частност приемчика Иван Стоев. Много разбран и любезен господин!


Polly

От октомври 2002 г., откакто подкарах първия ми форд - Форд Фиеста посещавам за по-сериозни ремонти /със старата фиеста/ Мото Пфое Люлин. През всичките години се убедих, че официалния сервиз, въпреки че на пръв поглед излиза по-скъпо в дългосрочен план ремонта излиза на по-евтина цена на първо място ремонта с оригинални части, познаването на форд като двигател, окачване, реглаж и не на последно място гаранцията и възможността, ако нещо се развали да ти отстранят повредата като гаранционен ремонт.


Освен това искам да похваля и тенекеджийното. Лятото имах драскотини по капака и покрива, пребоядисаха колата с отлично качество.
Името няма значение...
                                  Важни са ХОРАТА, които седят зад него!


amplified

Слагал съм автопилот на мондеото там... справиха се въпреки, че аз им казвах какво трябва да се случи.
Приемчикът, който ме прие се правеше на много важен. Измисли си, че съединителят ми е за смяна - тогава колата беше на 30,000км, само и само, защото ми разправяше колко е невъзможно да се сложи автопилот и аз му го обясних стъпка по стъпка. После просто беше длъжен да се направи на интересен.
Смесени мнения имам за тоя сервиз само, заради този индивид.


Jumper

Нали знаеш, че във всяко стадо си има мърша? А искаш да кажеш темпомат, не автопилот? Щото за кола все още автопилот не бях засичал :)  :P


yoshi

днес излязох от МП люлин от реглаж,незнам какви са цените по принцип но ако незнаете там за 75 лева,а като времетраене беше около 3 часа,силно се съмнявам че пак ще ида там за реглаж  (angry) времето като изгубено е ужасно много  >:(


escobar

 Ами офертата на Люлин, поне за мен, оставям колата сутрин, после залагам на метрото и чакам обаждане... Защото времетраенето на дейностите по сервизите е много относително понятие. Казват едно, изпълняват го за друго, таксуват те по трето, а чакаш за четвърто. Това не се отнася само за МП.


Alexi

много евтино ,3 часа за 75 лв .. ако са работили нон стоп ми се струва евтиния .. тука в Шумен е около 50 лв за час


Чебурашка

Здравейте,ходил съм в люлин няколко пъти за боядисване и  не съм много доволен -полепнали прашинки,капки лак по ръбовете.Сега имам за смяна челно стъкло и се притеснявам да не надраскат някоя лайсна или да го залепят накриво.Някой ако е сменял стъкло в люлин може да напише впечатленията си.


Dundee

+1 положителен отзив и от мен.
В понеделник им поисках да тестват амортисьорите и да регулират фаровете на колата. Свършиха ми работа безплатно. Приемчикът (Георги Митев) дори ме попита искам ли да проверят още нещо. Питах дали ще могат да включат дневни светлини. Човекът веднага отиде при ел. техника за да видят какво ще каже VIN-а. Понеже не бяха сигурни дали наистина има необходимото окабеляване в колата се уговорихме да я оставя в сряда за няколко часа, за да имат повече време да видят на място, не само по данните от каталога.
Оказа се (очаквано) че няма заводски вградена инсталация за дневни светлини. И пак не поискаха да плащам за проверката (това при другият приемчик, Иван Стоев). Отделно при приемането в сервиза човекът направи стандартния оглед на светлини, чистачки, ходова част и т.н., който пак е безплатен. Предупреди ме че предните накладни са за смяна. Има възможност да монтират някой от т.нар. модули за дневни светлини, които се продават на различни места из нета. Правили са го вече, естествено на техните цени за труд.
На следващия ден ми се наложи пак да ги посетя, този път принудително. Алармата се беше ошашкала нещо, вероятно докато някой е ровел из ел. инсталацията. Пищеше постоянно, без да мога да я деактивирам, та се наложи да я изключвам с ключето. Отнеха ми само няколко минути в чакане и ми върнаха колата изправна. За препрограмирането на алармата, както е нормално да с очаква, не трябваше да плащам.


petermitkov

Моля, препоръчайте ми приемчик в МотоПфое Люлин - искам да прегледа едно фокусчео преди да бъде купено?
sapienti sat


Чебурашка



petermitkov

Благодаря! Точно на него се обадих днес в 14:00
sapienti sat


supertorr

Продължавам с положителните отзиви.
При покупката на колата беше обслужена за тяхна сметка и много хора вкл. и аз се съмняваха дали са използвали оригинални части или алтернативните им Торнадо / мисля че такава марка бяха/
Е отговора е Оригинални (thup)


Чебурашка

UP  ;)
Ходих в МП за стъклото и за пребоядисване на 2 елементи и в двата случая нямах забележки от направеното и колата ми се даваше измита и почистена.Нищо особено за официален сервиз но преди всеки път имаше някакви проблеми сега са стегнали контрола и повишили качеството и се надявам че това няма да е за кратко.


Krum

От 8 години се разхождам с Форд, първо карах 6 години мондео мк1 1.8 16v джиа, от 2 години карам мондео мк3 2.0 тдци 02 г. От първото съм рядко доволен и реших да го сменя с по ново и от 2 години страдам силно няма сервиз който да ми вземе парите да го оправи и да си носи гаранция. Много добри коли са фордовете евтини нова година екстри и здрави, но скапе ли се.... Мото Пфое а и другите сервизи ремонтират на принципа "проба-грешка" само нерви и пари да имаш. Това е моето мнение, та дали работят или не с клубовете все тая...


Nebhotep

От 4 години и половина карам ескорта и съм много доволен от марката, независимо че вече е морално остарял модел, но влагам доста енергия и не малко пари при поддръжката му (само с оригинални резервни части). Само веднъж съм ходил в МП за диагностика, за която ми изгубиха 3 часа (2 часа и половина колата чакаше да бъде вкарана в сервиза) и накрая освен констатираната повреда на лабда сондата искаха да ми сменят неща, които не бяха за смяна за още 1 000 лв. Хванах си листчето с резултатите от диагностиката и бегом в Моторкрафт магазина за ламда сонда, която си я смених сам пред блока.
Живея в София, но си планирам ремонтите и пътувам в провинцията при доверените ми майстори подръка с оригиналните части. За диагностика използвам Ники от сервиза в двора на техникума Хенри Форд, доста кадърен специалист е, напуснал МП 2000 г., за да развива свой бизнес. Абсолютно не се нуждая от МП, важно е човек добре да подбере доставчика си на части и майсторите и няма нужда от оторизираните сервизи. Единствено колеги с коли след 2003 г. могат да се обръщат към тях, и то само за диагностика, тъй като все пак диагностичната им апаратура е на ниво, а и по- новите автомобили са с доста капризни електронни елементи. Успех!


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!


Krum

Техниката може да е на високо ниво ама няма кой да работи с нея, в Мото-Пфое Ст. Загора искаха да ми сменят инжекторите за около 2000лв давайки ми гаранция, ама ако проблема пак го има щели да ми сменят и помпата също за около 2000лв. е къде е гаранцията на първия ремонт? Като са бездарници и не могат да гръмнат проблема от първия път я карат на проба-грешка само да има мераклии да плащат. Чувал съм за случаи в които почистват резервоара и сменят всички компоненти дето минава нафтица през тях за около 5-6хил лв. Това нормално ли е? И какво от това че имат модерна апаратура?


Alexi

мда много народ ги пускат по тая писта за 5-6к .. а обикновено трябва най много ремонт на инжекторите за около 1000 лв


hotblooded

Цитат на: Krum в 11 Ноември 2012 19:19:36
Като са бездарници и не могат да гръмнат проблема от първия път я карат на проба-грешка само да има мераклии да плащат
.
   
Копютъра изписва даден номер грешка, те имат инструкции какво се крие за това, но списъка понякога включва не едно и две неща... И когато модела е нов  - все още нямат опит на практика. Още повече че в официланите сервизи следват само официалните практики, за съжаление доста често официалната практика е "Смяна с ново". Това не прави механиците некадърници, а просто системата е калпава. Във сервиз на друга марка - сменяхме цяло динамо заради гръмнала диодна плочка, защото такова нещо като ремонт на генератор просто нямаше в системата и нямаше как да го изпишем и отчетем, а биг брадър дебнеше.... Скапана история....
 
Цитат на: Krum в 11 Ноември 2012 19:19:36
Чувал съм за случаи в които почистват резервоара и сменят всички компоненти дето минава нафтица през тях за около 5-6хил лв. Това нормално ли е? И какво от това че имат модерна апаратура?
Принципно като ти сменят дюзите ремонта си върви с промивка на резервоара и горивопроводите и смяна на горивния филтър...  Като цяло не е нормално това което в 99% от случаите причинява такива аварии - ползването на евтин заместител на горивния филтър и карането с нафта марка "Тунджа"! Не е нормално да купуваме кола на 1/2 от цената която би имала в Германия или Италия ако всчико и е наред и километража е верен и да си мислим че ще я караме вечно без ремонт...  Принципно тоя номер с промивката могат да ти го играят в някое гаражно сервизче - да ти промият резервоара, да ти сменят филтъра и да ти кажат че са ти сменяли разпръсквачи или са ти ремонтирали помпата... Доста е голям риска ако не са твои хора да ти поопоскат нещо и да ти сложат нещо дето вече е на честна дума....


Krum

hotblooded аз работя като техник но в друга насока като сменя на някой нещо и му дам гаранция ако не се оправи проблема следващия ремонт е за моя сметка защото реално съм сменил здрава част и съм взел кинтите, същото е в Мото-Пфое само че те кат се наачкат искат да си платя и следващия ремонт това не е коректно.


tropper

Цитат на: Krum в 11 Ноември 2012 21:36:12
...като сменя на някой нещо и му дам гаранция ако не се оправи проблема следващия ремонт е за моя сметка защото реално съм сменил здрава част и съм взел кинтите...
Прав си, но това се прави, когато имаш реална конкуренция. Когато си единствен официален, а болшинството от дребните са некадърни, останалите дребни колкото и да са добри нямат финансов (и идееен) ресурс как да станат големи и да станат конкуренция на официалния...няма как да стане.  Та така...  (buddies)
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/


hotblooded

 Trooper, МП си имат конкуренция - никой не е венчан за Ford - другите марки не спят.... Докато MERC, BMW, AUDI са от други ценови класове - то Опел, корейци, японци, италианци - не спят и ще вгорчат живота на Ford и МП.... Отношението към клиента - докато по върховете на българските автовносители има хора от МотоТехника и/или техни възпитаници - зае6и нещо да се промени.


Marlboro

Беги бе... Гадно племе, от тия няма да си купя кола, ако ще пеша да трее хода. Нямам нерви да се занимавам с тях и да им угаждам на капризите, вместо те на мен.
Лятото гледах в младост едно Мондео МК4, чакам да дойде някой, накрая дойде.
-Ще може ли да го отворим?
-Що? Ще го купиваш ли?
И разговора беше до там, отказаха и човека който беше с мен с 15к в джоба и търсеше кола... Искаше да разгледа 2 фокуса, ама си остана с желанието.
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!


hotblooded

Цитат на: Marlboro Classic в 12 Ноември 2012 14:41:32
.....
Лятото гледах в младост едно Мондео МК4, чакам да дойде някой, накрая дойде.
-Ще може ли да го отворим?
-Що? Ще го купиваш ли?
И разговора беше до там, отказаха и човека който беше с мен с 15к в джоба и търсеше кола... Искаше да разгледа 2 фокуса, ама си остана с желанието.
Е те на са като горубляне :) Влизаш вътре при някои от търговците и казваш: "Искам да разгледам тази и тази кола" и ти обръщат внимание веднага, поне при мен така се получи. Отвън най-много да си попаднал на пазача, а ако търговец се е държал така - направо си е за УВО...  Простотията е че като си харесаш кола дето е в Люлин, а живееш в Младост - се правят на застреляни и те карат да ходиш до Люлин (можеха поне да ме закарат с някоя от служебните или да докарат колата до Младост), другата простотия - не работят с пари в брой - ако ги носиш в себе си - отиваш да ги превеждаш в банка и чакаш превода да се появи по сметката на МП.  Върховната им простотия е че коли за по 10-18 хиляди са без ГО и Каско и не дават да ги изкараш на улицата да ги пробваш както им се полага (Не че в другаде имат застраховки...)


Marlboro

Ние вътре си чакахме, просто човека който се занимава с "Втората употреба" си се разхождаше някъде... Колите там си ги харесахме, просто беше твърде сложно да му отвори на моя приятел и 2та фокуса, защото "Били еднакви". Единия сив, другия червен, единия дизел, другия бензин, единия на 70к, другия на 115, ама еднакви...
Момчето си взе KIA и си е много доволен, че и още 3 години гаранция, а аз си въргалям старото и така.
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!


petermitkov

Вярно е че човека отговарящ за втората употреба в младост е чешит.
Мене ме отказа да взема едно мондео хем че колата беше добра.
То сега това мондео е във форума де :)
sapienti sat


hotblooded

Цитат на: petermitkov в 12 Ноември 2012 16:32:03
Вярно е че човека отговарящ за втората употреба в младост е чешит.
Мене ме отказа да взема едно мондео хем че колата беше добра.
То сега това мондео е във форума де :)
Моето ли?  :))  Всъщност с втората употреба се занимават 2ма... Танев и още един дето така и не го видях.


supertorr

Цитат на: petermitkov в 12 Ноември 2012 16:32:03
Вярно е че човека отговарящ за втората употреба в младост е чешит.
Мене ме отказа да взема едно мондео хем че колата беше добра.
То сега това мондео е във форума де :)
А сега я кажи...
Според мен в Младост са класа в отношение към клиентите спрямо Люлин-там са много паплач и им голяма работата>:D>:D>:D


mitakinen

"Мототехника-Пфое" когато и да ги оплюеш никога няма да е без причина. Търтеи и мързеливци. Дори един управител от клоновете в страната бе споделил, че не можел да  накара служителите си да работят след 17ч. за нищо на света, дори и при наложащи се случаи. За какво говорим  :-\
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки


hotblooded

Цитат на: mitakinen в 12 Ноември 2012 18:42:07
     Дори един управител от клоновете в страната бе споделил, че не можел да  накара служителите си да работят след 17ч. за нищо на света, дори и при наложащи се случаи. За какво говорим  :-\
Не знае как... (batter), като започнат да усещат загубените или недоволните клиенти по джобовете си - като гладни котенца ще ни гледат в очите!


Marlboro

Както сме се разписали, за другата национална среща и плакат на автомобил няма да има.  :D
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!


mitakinen

Те форуми не четат.А и какъв фактор е едно "жалко форумче", което не е никакъв клиент.  :D Ще ги "храним" защото не искам да се превръщаме в придатък на МП, а трън в задника им.
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки


Bobi

МП- Младост. Минах да си поръчам нова капачка за масло и реших да попитам единият от приемчиците за реглаж на фарове.

Аз: Добър ден! Понеже сложих ксенонови фарове, дали ще е възможно да направим един реглаж и колко ще струва услугата?
Приемчик : Ми то реглажът на фаровете се прави в завода като излиза колата. Сигурноне си наместил крушките както трябва.
Аз: #$#$%??!!? Аз съм сменил целите фарове, а не крушките. Отделно си имат жълтите винтове за регулиране?
Приемчик: А! Еми, минете по-късно, за да я вкараме да я погледнем. 
Следва удивителен поглед от моя страна, защото сервизът е празен и съм единственият жив в цялото МП.
Приемчик: Сега чакаме една кола, тя разтоварва отзад.
Аз: Аха! Лек ден.

(omg)


Dmitarcho

Лудница :) Тея от МП нема да спрат да ме изумяват . Боби, той като не ти е казал, че щом имаш жълти винтчета за реглаж - си ги регулирай сам :D :D :D
Аз ходих да си взема АнтифриЗ от Мп .. и помеждодругото питах едното момче което се занимава с диагностиката по колите .. за програмиране на ключ, но само копчетата да ми програмира, защото нянам оригинален по който да обуча въпросния ключ.
Аз: Колко ще ми струва обучението само на копчетата ?
МП: Вземи ключа и ела да говорим, все ще измислим нещо ?
Аз: Ти ми кажи колко ще ми вземеш, да знам дали да идвам или да ходя до София да ми го оправят.
МП: Защо пък ще ходиш до София ...
Аз: Защото ще ми го направят ефтино там, имам познати ... хакери ...
МП: Е колко ефтино ще го направят ?
Аз: 10 лв.
МП: И аз ще ти взема толкова. Ела с ключа и пак ще говорим.

:D :D :D Иначе момчето е супер любезно .. много пъти съм ходил за съвети ... питания разни ... винаги ми е обръщал внимание. ДАже ми прави диагностика веднъж /безплатна/ ... докато чаках една кола да мине преглед :D
Ама това с ключа ... щом в София ще го направят на такава цена - и аз ще го направя на такава :D Като си тръгвах му казах, че 20 ще му дам .. само да стане работата ;)
Ръца Пръца


amplified



Dundee

Цитат на: Bobi в 15 Ноември 2012 16:18:04
....
Странна работа. Аз имам обратния опит и затова за такива дребни неща от време на време се отбивам през МП Младост. Миналата година по това време отидох със същия въпрос и много любезно и безплатно ми регулираха фаровете. Миналата и тази година ходих за тест на амортисьорите с мондеото, един път преди няколко години съм бил и с ескорта - и трите пъти приемчика не ми иска пари. А освен друсането на стенда, качваше колата на подемника и подробно оглеждаше ходовата част. Пробва дали работят фарове, мигачи, чистачки. После пита искам ли да огледа още нещо по колата.
Друг път съм оставял мондеото за няколко часа да огледат ел. инсталацията дали е предвидена за фабричните дневни светлини. Не успяха да свършат работата и пак не искаха пари.
Странно как се получава разликата. А определено не съм редовен клиент. Никой не познавам, даже консумативите не пазарувам от тях.
Единствената разлика, която виждам, е че в повечето слечаи се обаждам предварително по телефона и си запазвам час.


mapmot

#38
След дълга епопея по ремонта на ABS системата на Прешъс, мога да споделя следните впечатления:

1. Българските автосервизи са застинали някъде около лето господне 1999-то по отношения на познания, оборудване и диагностична апаратура. Ако автомобила ви е произведен през 21-и век, силно препоръчвам да заобикаляте сервизи, различни от фирмените на съответната марка, на разстояние поне 4 км.

2. В сервиза на Мото-Пфое в Пловдив имах почти същото преживяване като Анатолий в първия пост в темата: Записах си час, обясних точно какво искам, попитах колко ще струва - около 50 лв. Много ме обнадеждиха следните думи на приемчика: "Не сме правили такава кола досега, ще трябва да изчетем каква точно е процедурата." Преди малко си взех автомобила с оправен проблем, крайна цена 64 лв. Може би общото между мен и Анатолий е това, че и двамата оставяме колите с ясен проблем и ясни указания какво трябва да се направи. В моя случай помолих да напишат в поръчката "Капризния клиент желае обезвъздушаването да се извърши по процедурата под налягане, опция 1 в менюто на IDS"  ;D

P.S. В сервиза ми казаха, че колите над 4 г. ползват 20 % отстъпка при сервизно обслужване в Мото-Пфое, и че сметката е трябвало да бъде 80+ лева, което намирам за правдоподобно, като знам от собствен опит колко време са се мъчили с тази процедура  :))

P.P.S. Достигането до извода от т. 1 ми струваше около 170 лв., смятам че се оттървах евтино.


g_vulev

От моя страна също смесени мнения. Основно ползвам услугите на МП Младост.
Взех Мондеото преди 2 седмици. След една седмица установих че климатика не работи (толкова съм разбрал и аз при огледа). Закарах автомобила на Иван Стоев. Звъни "Радиатора е за смяна, сменяме го за наша сметка". Взимам колата, всичко е ток.
Тези дни на 2 пъти ми се случва да включа мигачите и да не получа индикация на таблото. Звъня на въпросния Иван Стоев. Обяснявам, че според мен сигурно лоста е тръгнал, едва ли е реле. От негова страна е нужна диагностика, можело да бъде нещо софтуерно  :-\. Както и да е запазвам час и отивам днес. Оказва се че ми е записан час при другия приемчик Георги Митев. Обяснявам отново проблема, човека отиде отзад при сервизните техници, връща се и обяснява че няма как да стане тази диагностика а трябва да дойда когато проблема се прояви  (headbang).
Та така. Въпросният господин Иван Стоев можеше да ми спести това разкарване. Въпреки това, като цяло съм доволен от тях. Поне за разлика от други познават автомобилите които ремонтират  ::).


Marlboro

Абе като им закарах мондеото с проблем в спирачките, не останах с впечатлени, че много познават колите. В Пежо, които са наблизо в люлин, намериха проблема за 10 мин, без да скачат да "сменят наред", без да знаят какво е...
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!


_bioHAZArd_

Определено съм със смесени чувства от Мото-Пфое в Габрово. При последните две посещения не се справиха много добре. При едното за реглаж се оказа, че са оставили волана завит на ляво. При последното посещение за диагностика на Фокуса приемчика само чупеше пръсти и повтаряше ..че ние какво можем да направим да ти решим проблема...с мъки го убедих да я приеме, и в крайна сметка констатираха че нищо й няма на колата....без коментар.


Dmitarcho

Реглажа нали уж бил най-добрия в Габрово в Мп .... ?!?
Ръца Пръца


_bioHAZArd_

Ами това ми беше втория реглаж там, от първият бях доволен. От вторият не. Може да е било недоглеждане или нещо друго, но след две безполезни посещения, някак ме изгубиха като клиент...


Bobi

Фотото са пуснали някакви промо цени на части : http://www.motopfohe.bg/read_text.php?tid=172


whaaazp

Мерси, миналата седмица намазах 2 капачки за джанти - 3.70лв броя. :)


Pyrhel

Как откривате кое става за вашата кола и кое не, че 2000 финис номера нямам нерви да ги прегледам в микроката? :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


whaaazp

Трудно...
При мен случайно проверих финис номера на капачките на сайта им- 22 лв - отдолу с жълто "ОБАДЕТЕ СЕ ЗА СПЕЦИАЛНА ЦЕНА", та се оказа че имат 82% отстъпка.  (clap)

За жалост имаха само 2 бр.  (angry)


martin_varbanov

Здравейте фенове!

Преди два дни с тъста ми решихме да обслужим Форда в MOTO-PFOHE Пазарджик - грешка ГОЛЯМА.....
Отиваме с надеждата, че ще сложим хубави и най-вече оригинални части (масло, горивен филтър, маслен, въздушен, купе). Приемчика веднага провери цените и каза, че веднага може да се извърши всичко, което искаме. Но, когато дойде момента с цените си помислих, че съм в Германия в официален серевиз на MOTO-PFOHE (sd). Цена на наливно масло 5W30 19лв. на литър. Приемчика:
- За вашият автомобил 5л. масло...... 
Аз:  (facepalm)
- Ако може да проверите по техническите характеристики на автомобила, защото този мотор с горивния филтър събира максимум 4л. (3.8л)
Той:
- Не, 5л.
Аз:
- Добре, все пак проверете!
И се оказа, че съм прав.

Следващия инфаркт..
Той:
- Цена на горивен филтър - нещо от сорта над 170лв., алтернативен около 100лв
- Общо ще ви излезе 325лв (по спомен ви казвам тази сума но е над 320лв) обслужването на автомобила
Аз:
- Ако обичате да ми сметнете с алтернативни части, без горивен филтър, който по ваши думи се сменя всеки път, а на доста места (включително и тук) съм прочел, че пробега му е поне 30 000км.

В общи линии се разделихме с 130лв. за не оригинални части, масло налято, забележете в туба от 10W40 GM OEM Oils ! ::) При въпрос към майстора каква е тая туба отговора беше - Аааа, няма проблеми тя тубата е друга, маслото си е 5W30!  :'(

Това беше последния път в който с тъста ми посещаваме този сервиз, защото реално опита с който разполагаме е достатъчен ние да си сменим въздушния филтър и в някое сервизче срещу 5лв. да ни сменят маслото. Само за справка преди 2 седмици сложих Тотал 5W30 5л. туба за цена от 69 лв :)

Това, което ви споделих е моят горчив опит с поредния оторизиран сервиз в това число влизат Пежо и Ситроен. Също така не ангажирам никого с моето мнение, просто ви споделям :)

Приятен и усмихнат ден от мен  (race)


Dmitarcho

Просто недейте да ходите в този КЛОН на МП ;) Фокуса коя година е ? На Йоши горивния филтър и негия е 170 лв. в МП, за Мондео мк3 е 100 лв. Това как да е ... ам това с маслото ... е пълна пародия - аз не бих дал да ми налеят каквото и да е било маслко от друга туба, различна от тази каквата трябва да е маслото - знаеш ли какво масло има вътре ... пф ... Измекяри
Ръца Пръца


martin_varbanov

Фокуса е 2006г., 110к.с.  Дано няма проблеми с това масло. :-X


G_o_c_e_v

Марто, няма да се плашиш, и М10 да му налеете пак ще върви. Но го забравете това с оторизирания сервиз, дейностите там са като на обикновен, но ценово са х3 примерно. Аз примерно горивния си го сменям сам, филтрите на купето и двигателя за въздуха пак Аз си ги сменям. Само маслото не си сменям сам, понеже старото масло нямам какво да го правя, а и смяната не е скъпа от познат.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!


momo76

Вчера ходих до Мото Пфое за смяна на маслото на Волвото. Причината е, че при обслужване на автомобила сменят и софтуера безплатно.
Оставих колата със свито сърце, след като си я взех останах супер доволен.
Сменено масло и маслен филтър - това се води обслужване дори и без смяната на другите филтри. Другите ще си ги сменя аз.
Ъпдейт на софтуера на всички модули, автомата работи доста по добре, мотора също - безплатно.
Преглед на ходовата част - безплатен, като си ми казаха какво има да се сменя.
Най голямото ми учудване - колата беше измита отвън.
За всички части има 10% отстъпка, а за труда 20%.
Като пари малко скъпичко 300лв, като маслото е 220 Кастрол 0W30.


Alexi

е значи не е безплатно ами към 150 лв идва ъпдейта :)


Nikola

И аз като си купих колата отивам във МР Пазарджик и им викам:
"-Цялостен преглед, ама цялостен. Всичко. Преглед като за изкарване на сервизна книжка!"
(Мисля, че в МР Люлин е 120 лв.)
Така, така... "- Готова е."
Аз: "-Съединител, фарове проверихте ли?"
Те: "-Не."
Аз: "-Ми какво проверихте, бе?"
Те: "-Направихме й диагностика, както казахте."
??? :'( (nut) (batter) (batter)

А тези от МР Люлин:
Питам ги 4-5 части какво ще струват по телефона - казват ми. Питам и за проверка ходова част, а те БЕЗПЛАТНА Е!
Сменят там каквото исках и открили на задният мост двата кабела от ръчната играят и тропат.
Слагат 4 свински опашки и във фактурата - Проверка ходова част - тропане 40 лв.
Абе ебати боклиците и си мълчат за -20% отстъпка.
Трябваше да питам главният приемчик, при който съм за отстъпката, а той завалията едва ми мрънка
цупи се, дуе се. Казва се Васил Илиев.
КАТО НЕ ТИ СЕ РАБОТИ ТАМ НЕ РАБОТИ, БЕ!
"Двеста вдигам - мощност има. Не е лети, не е зима. Зарад тази служба гадна камерата в Монца падна. Тежко карам в моя стил - и немай грижи Форда яко движи!"


Alexi

мда едно от нещата които ме отказаха от тях е  ,че отстъпката не се предлага на клиента а ако си я поиска почва едно мънкане чупене на пръсти .. според мен нормалното отношение е следното - като видят мк3ката тъй като очевидно е на повече от 4г - добър ден ,за вашия автомобил предлагаме 20% отстъпка на части и сервиз ! ( между другото тука е добре да се чете добре изречението - части И сервиз .. ако отидеш със собствени части сервиза не предлага отстъпка от 20% ,питал съм ) .. при последното ми ходене ( тая оферта за 20% вече съществуваше тя е поне от 2г ) смених масло и филтър ,колко нещо около 200 лв беше .. викам отстъпка няма ли - абе като за редовен клиент - 10% .. ок 10 - 10 .. от тогава не съм стъпвал там стана 2г ..


momo76

Въобще не е ставало въпрос за отстъпката, чак накрая във фактурата видях, че я има.


kokoskoto

По въпроса,колко съм доволен от сервизите на МП,мога да дам добри отзиви за Плевен. В Младост ходих 1-2 пъти за обслужване,но за сериозни ремонти сега предпочетох да я оставя в Люлин. Като си я взема,ще пиша,какво са направили с ремонта.Имат доста неща да сменят и са за една торба пари,искрено се надявам да съм попаднал на кадърен човек,дето ще прави ремонтите


Pyrhel

Каква стара, 6-годишна тема! (dwo) (bi) Ама аз от 10 пък не съм ходил до Мото-Пфое. (tooth)
Каква е ситуацията с проверка на историята на автомобил в момента - техен и внос? Като взех Мондеото нямаше проблем, показаха ми всичко, но след време четох във форума, че не давали вече информация.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Septerra

Правих проверка за новото Мондео. Отиваш в Second Hand-а, подаваш една декларацийка и уж трябва да платиш 30-на лева. Но с декларацийката отидох при един от по-симпатичните приемчици и той ми изпринти сервизната история на колата от системата безлпатно. Сравних със сервизната книжка и историята от Германия, всичко съвпадаше 1:1. Каза ми, че излиза и сервизна акция за ъпдейт на софтуера на мотора, нещо си заради ДПФ. Даде ми визитка към кого да се обърна за час за качване на новия софт. Останах доволен.


Pyrhel

#60
Благодаря! Не виждам проблем да е платена услуга, но да я има, че преди доста хора писаха, че им удрят контра.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


jo_jo

аз нямах проблем за история, беше 36лв по спомен


sstefan

Аз платих 36 кинта за история-разпечатват ти всички фактури,на електронен носител не даваха,само хАртия.


xsyokey

А каква е процедурата за кола нов внос, понеже съм си харесал една... Мога ли да отида само с VIN номер да поискам сервизна история или трябва и с колата да ида?


Mifri

На мен ми поискаха в МотоПфое Младост 1200 лева за дискове и накладки - предни и задни + смяна на спирачна течност (това е с остъпката). Колата е Форд Фокус МК3 2013.


Ozzie

@Mifri
Надявам се, преди да вкараш колата за посочените процедури?
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...


Alexi

викате 1500 лв ангренаж .. още не мога да повярвам че някой ходи в тези сервизи .. ангренажен комплект в СФА за 2.0 ХДИ е 300 лв ,като включва и водна помпа .. смяната е 5 часа х30 лв ..


Жоро Петков

В тойота за аурис същата процедура е 2000лв - дискове и накладки...
Алекси смяната на ангенаж на 1.0 екобууст няма абсолютно нищо със смяната на такъв на дизелов двигател.
Ест. че цените са завишени - все пак са много маймуни по веригата, но само там имаш гаранция - ходи да си търсиш правата от гараж-бойс. Пиеш една студена вода и пишеш във форума.
Иначе имам тракане от конзолата за управление на огледалата и прозорците и ест. вътре в колата след 2-рата година не се покрива от гаранцията да се знае.


Alexi

нямам намерение да си купувам подобен двигател  :D карал съм го приятен е но върви по малко и гори повече от дизел ,а както виждаме е и по скъп за поддръжка ( а и вероятно ще изкара доста по малко )


To4kata

Така е, смяната на ангренажа на 1,0 Екобуст е скъпа в Мотото. Но от друга страна, ако взема за пример стария ми Фокус 1,6 TiVCT за 8 години и 110 K км и кусур 2 пъти сменях ангренаж и предстоеше 3 път х 500 лв пак 1500 лв, на екобуста ще го сменя веднъж за същото време и пробег. Като гледам моделът стана на 9 г. и няма много отзиви от сменени ремъци по форумите, което значи че болшинството още бутат. Онзи пич със ремъка останал без 10 зъба беше на 160 000 км, имаше тема тук във форума.


saggy

След смяна на оригиналния ремък на атмосфения 1.6 е разумно да сменяш следващия ремък на всеки 60000км. Но смяната е стандартна процедура за стандартна кола и може да се свърши в много сервизи. При 1.0 екобуста след смяна на оригиналния ремък какъв е пробегът на новия ремък? Съмнявам се, че е като на оригиналния. Тоест, пак се изпада в положението да се сменя на по-къс интервал, но при по-сложен ремонт. Верно, че няма много отзиви в БГ за сменени ремъци на екобуста, което значи, че това предстои да се случва скоро и ще видим резултатът. Самият факт, че при Фокус 4 маслената баня + ремъка са заменени с верига, показва, че решението във времето се е оказало недостатъчно подходящо за експлоатация.


To4kata

#71
Така е, прав си, но това важи за всеки афтермаркет ремък, купен от кварталния магазин и сменен в кварталния гараж - 60 000 км. В случая говорим за оригинален ремък с щампата на Форд, сменен в официален сервиз. Не зная какъв е препоръчителния пробег на този ремък ,но се съмнявам да е 60 К. Принципното предимство на ремъците в маслена баня е удължения пробег и сниженото триене, тоест по-малък разход и по-тиха работа на мотора. Такъв е бил пръвоначлиния замисъл, проблемът е че при неправилна подръжка, калпав бензин и др. ремъка започва да се лющи и запушва маслената помпа, затова и го смениха с верига ...


Alexi

това е според рекламите като го пуснаха ,но реално се оказа че е занижен пробег ,проблеми ,има случаи на блокирал двигател от затлачена маслена помпа ,2 пъти скъсяваха фабричния пробег на ремъка ( отначало беше 250к км ) и в следващия модел го махат - досети се дали има някакви "преимущества"  ... дано веригата не е от кашкавал на новия модел ,че доста такива печални случаи вече има


ivchotr

В момента наближавам 60 000 км пробег от смяната на ремък. Този, който в момента предстои да бъде сменен, е афтърмаркет, а на кутията му пишеше, че изкарва 150 000 км. Проблемът не е в ремъка. Зъбните колела се износват и те му скъсяват живота. А никой не сменя зъбните колела. Всички сменяме само ремъците :D Впрочем и веригите подлежат на смяна, дори и да не са кашкавалени. На по-голям пробег, естествено, но и те не са вечни.


saggy

На екобуста надали му сменят зъбните колела на ремъка, така че трябва да си авантюрист да караш пак 100к км с втория ремък. Отделно на това, че най-вероятно ремъкът за първоначално вграждане е по-издържлив от втория ремък, уж пак брандиран от форд. Алекси, за късането на вериги при Фокус 4 ли говориш или общо за новите двигатели?


To4kata

Цитат на: ivchotr в 05 Април 2022 22:48:28Проблемът не е в ремъка. Зъбните колела се износват и те му скъсяват живота. А никой не сменя зъбните колела. Всички сменяме само ремъците :D

Маслената баня все пак предполага по-малко триене и износване, включително и на метала. Като сравнението беше с обикновените сухи ремъци и спрямо тях, считам че имат предимство по отношение на пробег и ефективност. Трябва да се признае, че в англ. форуми има и много двг с пробег от 150 K мили. Друг е въпросът, че специално при този двг смяната е трудоемка 10-12 часа, както и че много хора не знаят за строгите изисквания по смяната на маслото и си правят каквото знаят - евтини масла, добавки, промивки и др. Ще питам в Мотото все пак за пробега на новия ремък ...


Alexi

в общи линии вземеш ли втора ръка кола с тоя мотор спокойно можеш да си добавиш към цената едни 1500 лв за смяна на ангренажа щото до момента няма да е сменен .. това е сериозна сума ако вземеш примерно кола за 10 000 лв на няколко години и около стотина хиляди пробег ..а за веригите имам предвид печално известни мотори от други марки,не конкретно фокус 4 ,там още е неясно но е по добро решение от гума къпеща се в масло  :D


ivchotr

Цитат на: To4kata в 06 Април 2022 08:13:11Маслената баня все пак предполага по-малко триене и износване, включително и на метала. Като сравнението беше с обикновените сухи ремъци и спрямо тях, считам че имат предимство по отношение на пробег и ефективност...

Ама при нормалните ремъци няма случай да се е задръстила маслената помпа от разложени каучуци.


F Focus

Цитат на: Alexi в 06 Април 2022 09:16:16в общи линии вземеш ли втора ръка кола с тоя мотор спокойно можеш да си добавиш към цената едни 1500 лв за смяна на ангренажа щото до момента няма да е сменен .. това е сериозна сума ако вземеш примерно кола за 10 000 лв на няколко години и около стотина хиляди пробег ..а за веригите имам предвид печално известни мотори от други марки,не конкретно фокус 4 ,там още е неясно но е по добро решение от гума къпеща се в масло  :D

За Протокола: Другата марка заряза ремъкът и заложи на верига-уж за добро, ама веригите се произвеждаха в Китай и бяха пълен боклук, та въпросната марка отново се върна към ремъка за двигателите си TSI, TFSI...познайте марката!  (tooth) (tooth)


ivchotr



saggy

Това са колите от последните 10 години. Явно трябва да се свиква с по-лошото - скапано автомобилостроене, скъпа поддръжка, скъпи горива, скъпи коли нови или втора ръка. Относно МП в една друга тема колега каза, че час вече струва 80лв там, та....хем слабо обслужване, хем скъпо.


Alexi

все още има здрави мотори .. примерно с 2.0 ХДИ трудно можеш да сбъркаш освен ако не е на 350-400к км като го вземеш .. и го слагат в 20тина различни модела ,не е като да няма избор


Жоро Петков

Alexi, проблема не е в двигателя... колата не е само двигател. Като се разтропа всичко вътре... като изгние... като почнат да гният кабелните снопове...
То ако беше само двигател да взимаме по един атмосферен дизел и ще караме по 5 милиона километра... ще ги завещаваме тия коли.
За МП 86лв даже е 1 час работа. Колко е некачествено... аз до сега оплаквания нямам... Доста повече хора се оплакват от "гаражни майстори". Факт е, че цените са изключително надути, но така е с представителствата в цял свят.
За сега може да се разчита на неофициални сервизи... но като гледам как колите стават все повече компютри, като ти изкара "бъг" ще трябва само в официален сервиз да ходиш...


Alexi

коментираме съвременни коли,те нямат проблеми с гниене ,но пък проблеми с двигателите колкото щеш .. те са слабото място а не гниене ,кабелни снопове и т.н. .. в нета има бол клипчета на отворени мотори на 150к км и блока е износен извън спецификация вече ,раздрънчани вериги ,скъсани ангренажи заминали дюзи .. има хора ги въртят тия км за 2г ,какво гниене ..


saggy

Абе има и добри неофициални сервизи, които не са гаражни, но и цените им са близки до официалните. И разполагат със софтуери за софтуерни решения на проблеми. Знам 2 такива за VW и един дори за Тесла и др. електрически автомобили. Най-вероятно ще стават все повече, защото гаражните майсторчета вече няма да вършат работа. Въпросът е, че ще са концентрирани в 1-2 града в БГ.


ivchotr

Компютърни спецове с лопата да ги ринеш. Все някой ще се насочи и към електричките. За гаражните майсторчета ще останат тенекиите, окачването и спирачките. Специалистите по автомобилни ДВГ някой ден ще станат екзотика. Ако електричките се наложат трайно, де.