Цъкни реклама - спаси форум

Автор Тема: Ремонт на инжектори Delphi TDCI в домашни условия  (Прочетена 46260 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен martin_varbanov

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд Клуб България
  • Публикации: 20
  • Адрес: Батак
  • Форд: Focus 1.6 TDCi, Peugeot 407, 2.0HDi 138hp
Колеги след диагностика се оказа, че колата ми постоянно си прави корекции, т.е след всяко запалване и постоянно мени показанията на корекцийте от 1-ви на 4-ти цилиндър после лоша корекция отива на 2-ри, 3-ти и т.н.т. След направен стенд на дюзите се оказа, че имат лош показател на pre-injection на ниските импулси. При високи импулси влизат в норми. Няма установени стружки от помпата в дюзите, което е добре, но според майстора има износване вътре в клапанчето и това е причината да няма  добър pre-injection. Запознати ли сте дали след смяна само на клапани се налага стенд и кодиране? Дали наистина този показател влияе до такава степен, че колата да пали по-трудно зимата ( от втори, трети път при -15). 

Цъкни реклама - спаси форум

Неактивен Gerchev

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 16
  • Адрес: Хановер/Германия
  • Форд: Mondeo 2.0 Tdci *04
Re: Ремонт на инжектори Delphi TDCI в домашни условия
« Отговор #141 -: Януари 10, 2020, 01:09:32 »
Здравейте и аз да попитам някой сложи ли китайските и ако да какви са впечатленията ви дайте линк за китайските и за оригиналните ако може  ::)
Резултатите от снимката са за има няма 2 минути
Лудогорец Шампион ;-) Разград футболната столица на България

Неактивен Mondeicho

  • Форд Фен
  • Аз ♥ моят Форд Мондео
  • Публикации: 2181
  • Адрес: София
  • Форд: Mondeo 2.0 TDCI, 130 к.с, 2004 г,  цвят-stardust silver
Re: Ремонт на инжектори Delphi TDCI в домашни условия
« Отговор #142 -: Януари 10, 2020, 07:05:22 »
Китайски не бих ти препоръчал, само ще си играеш безцелно. Вземи оригинални, повече пари, но ще си решиш проблема ако са клапа четата... ???
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Неактивен Alexi

  • Модератор
  • *****
  • Властелина На Дизела
  • Публикации: 9316
  • Адрес: Шумен
  • Форд: '12 Peugeot 508 2.0hdi
Re: Ремонт на инжектори Delphi TDCI в домашни условия
« Отговор #143 -: Януари 10, 2020, 08:17:06 »
ами .. честито .. само едната дюза е ок ( тази с почти празното шише ) .. внимавай къде ги правиш че неуспешните ремонти изобилстват

Неактивен Gerchev

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 16
  • Адрес: Хановер/Германия
  • Форд: Mondeo 2.0 Tdci *04
Re: Ремонт на инжектори Delphi TDCI в домашни условия
« Отговор #144 -: Януари 10, 2020, 08:20:01 »
ами .. честито .. само едната дюза е ок ( тази с почти празното шише ) .. внимавай къде ги правиш че неуспешните ремонти изобилстват
Сам ще си ги правя че тука наще майстори трябва да им се молиш да ги ... пък на немец ще ме убият и ще рискувам метох за някакви добавки на хадо за прочистване на горивната система ще видим
Лудогорец Шампион ;-) Разград футболната столица на България

Неактивен Pyrhel

  • Регионален представител
  • *****
  • Публикации: 11260
  • Адрес: на Софеата
  • Форд: ---
    Prius 1.8 Hybrid
Re: Ремонт на инжектори Delphi TDCI в домашни условия
« Отговор #145 -: Януари 14, 2020, 14:14:35 »
Здравейте и аз да попитам някой сложи ли китайските и ако да какви са впечатленията ви дайте линк за китайските и за оригиналните ако може  ::)
Резултатите от снимката са за има няма 2 минути
Няколко човека от форума са ползвали китайските и после са ги сменяли с Делфи. Резултатът не е особено добър - или не могат да ги калиброват добре след това или издържат не особено много. Поне така са споделяли.
Не е изключено да има и добри китайски, но... :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Неактивен Gerchev

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 16
  • Адрес: Хановер/Германия
  • Форд: Mondeo 2.0 Tdci *04
Re: Ремонт на инжектори Delphi TDCI в домашни условия
« Отговор #146 -: Януари 18, 2020, 17:41:53 »
Инжекторите за Mondeo Мк3 2.0 TDCi са няколко вида.  Разликите са за мощността(90/115/130) ,  преди/след фейс лифта и евро3/евро 4...  Няма взаимозаменямост между тях, без намеса във софтуера. Също така - смяната на само 1 или 2 инжектора - само отлага рециклирснето на всичките 4
Здравей аз току що намерих 4 хубави дюзи за мойта 2.0 тдци фейслифт а тези които ги намерих са от 2.0 ди 90 коня май преди фейслифта  четирите дюзи мога да ги взема за 100€ но дали ще станат
Лудогорец Шампион ;-) Разград футболната столица на България

Неактивен Alexi

  • Модератор
  • *****
  • Властелина На Дизела
  • Публикации: 9316
  • Адрес: Шумен
  • Форд: '12 Peugeot 508 2.0hdi
Re: Ремонт на инжектори Delphi TDCI в домашни условия
« Отговор #147 -: Януари 18, 2020, 17:51:45 »
с какъв парт номер са ? или и това няма значение ,важното е че са хубави ..

Неактивен Gerchev

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 16
  • Адрес: Хановер/Германия
  • Форд: Mondeo 2.0 Tdci *04
Re: Ремонт на инжектори Delphi TDCI в домашни условия
« Отговор #148 -: Януари 18, 2020, 20:15:36 »
с какъв парт номер са ? или и това няма значение ,важното е че са хубави ..
Здрасти имаш в предвид номерата на инжекторите ли ? Утре ще запиша моите и на донора ако кажеш че са съвместими ще е като печалба от тотото 
Лудогорец Шампион ;-) Разград футболната столица на България

Неактивен tihomir8611

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 28
  • Адрес: Русе
  • Форд: Мондео 1.8 115 кс. 1993 Комби и 2.0 TDCI 130 кс. 2005 г Tiptronic  Ghia Комби
Re: Ремонт на инжектори Delphi TDCI в домашни условия
« Отговор #149 -: Септември 06, 2021, 11:11:36 »
Здравейте колеги може ли да ми кажете номера на камъка за развиване на дюзите на мондео мк3. Че
трабва да си правя

Цъкни реклама - спаси форум