Тресене на Предницата !

Започната от Cvetoslav90, 14 Юли 2021 13:17:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Cvetoslav90

Здравейте ! Искам да попитам дали е възможно при скорост между 90км/ч и 120км/ч да тресе предницата от външните кормилни накрайници,също и при спиране от по-голяма скорост тресе ? Питам понеже днес ходих да ми правят едната гума ,че спадаше и реших да пробвам кормилния накрайник ,който свободно се мърда с ръка ?


ADiDimitrov

Имаш криви спирачни дискове.

Cvetoslav90

Цитат на: ADiDimitrov в 14 Юли 2021 14:32:07
Имаш криви спирачни дискове.

Това важи ли и за тресенето на висока скорост и за спирането ? За спирането по принцип и аз така знам ,но дали е възможно и тресенето на скорост да е от това?

ivopolr

Ако тресе при ускорение вероятно има разбито каре на дългата/дясна полуоска.

Cvetoslav90

Цитат на: ivopolr в 14 Юли 2021 14:42:02
Ако тресе при ускорение вероятно има разбито каре на дългата/дясна полуоска.

Сменена е цялата полуоска ! Тресенето не е при рязко ускорение а при нормално и се усеща от 90 до 120км/ч някъде !

varby

90-120 км/ч търси дебаланс заден мост.

ADiDimitrov

Кривите дискове също тресат, но това че тресе при спиране е 100 от тях.

ivchotr

Ако има разбалансирани гуми или хлабини в накрайнци, карета и т.н., ще тресе всякак. Разбит тампон на двигателя или скоростната кутия също може да доведе до подобен проблем.
По принцип, когато тресенето се появява в определен диапазон от скоростта, обикновено виновник е дисбаланс в колелата. Така че в случая може да има комбинация от проблеми.

Cvetoslav90

Цитат на: varby в 14 Юли 2021 19:51:12
90-120 км/ч търси дебаланс заден мост.

Защо заден като тресе отпред ?

saggy

Имах подобен проблем след смяната този сезон на летните гуми. На магистрала Струма воланът ми тресеше много при 120км/ч прав път. Първата ми работа беше да оправя налягането на гумите - бяха пренапомпани на различни стойности всяка. Намаля с около 30% тресенето. После я закарах на гумаджия - двете предни гуми бяха разбалансирани за 1 месец каране, според него с малко, но при форд било достатъчно за тресене, защото били много капризни откъм баланс. Това са негови думи, но той караше форд доскоро, така че му вярвам. След това я закарах на реглаж, защото забелязах, че воланът ми беше леко вляво при каране направо. Пропускам да кажа, че по-рано бяха проверени 3 тампона - 1 на двигателя и два на скоростната кутия и бяха наред. Та, след всички тези упражнения, в момента няма никакво тресене.


ADiDimitrov

Най евтино и бързо можеш да отидеш н читав вулканизатор и да направи баланс и проверка и на 4 гуми!!! Ако не се оправи си смени дисковете защото са ти криви, а те също се въртят и оказват влияние. Ако и тогава не се оправи отиваш на скъпи ремонти, като започнеш от вътрешни карета 😉

Petar 1966

От известно време при ускорение на втора скорост почна да тресе.Само на втора!
Вчера като спусках по инерция по една павирана уличка,чух  тракане.При натискане на спирачката спира.
Отпред всичко е сменено, накрайници външни и вътрешни, носачи, тампони на стабилизираща щанга.
Съмнявам се за вътрешно каре.Как се проверява,че да съм сигурен че е то?
Животът иска жертви,но няма да сме ние!

ADiDimitrov

Проверка на вътрешните карета става само на канал. Гледа се луфта на полуоските към кутията. При разбити карета луфта е осезаем.