Въпрос относно Ecoboost 1.0 100hp

Започната от engineer, 06 Юли 2021 11:11:33

« назад - напред »

0 Потребители и 4 гости преглеждат тази тема.

Alexi

ако нещо не е сменяно - лошо ,предстои да се смени .. ако е сменяно - лошо ,какъв ли зор е видял :)) .. цените в момента ги намирам за безобразни ,не бих дал 17к за подобен автомобил с тенекиени джанти и ръчки за стъклата ,то най вероятно с това приключват и "екстрите"  ...


saggy

Четейки мненията за 1.0 Екобуста, оставам с впечатлението, че двигателите в периода 2011-2015(преди фейслифта) не са препоръчителни. След фейслифта какво им оправят - ремъкът си остава в маслената баня, тръбичките за антифриза сменят ли ги с метални?

engineer

Да, аз също помислих че е бил тестови но от това което ми каза човека сметнах че не би трябвало. Сега като видях брандирането мисля че е точно такъв. Това обяснява и лагер помпата.

Цитат на: Alexi в 07 Юли 2021 17:13:08
ако нещо не е сменяно - лошо ,предстои да се смени .. ако е сменяно - лошо ,какъв ли зор е видял :)) .. цените в момента ги намирам за безобразни ,не бих дал 17к за подобен автомобил с тенекиени джанти и ръчки за стъклата ,то най вероятно с това приключват и "екстрите"  ...

Е, и да и не :). В случая беше ми странно конкретно за съединителя и да наистина е по-добре че е сменен а не се продава с такъв който ще трябва да смени бъдещия собственик. Иначе съм напълно съгласен че в момента колите втора ръка са страшно надути. Няма спор.

To4kata

#33
Цитат на: saggy в 07 Юли 2021 17:25:40
Четейки мненията за 1.0 Екобуста, оставам с впечатлението, че двигателите в периода 2011-2015(преди фейслифта) не са препоръчителни. След фейслифта какво им оправят - ремъкът си остава в маслената баня, тръбичките за антифриза сменят ли ги с метални?

Сменят проблемните маркучи с армирани и модифицират капака на ангренажа, където лежи гарнитура на водната помпа, която често дефектирал С това проблемите с охладителната система са решени. Само ремъка в маслена баня остава, което създава проблем при смяната му, но пък прави ангренажа тих и по-ефективен ... това разбрах аз.

Engineer, аз също говорих с този човек и наистина прозвуча сериозно. Колата може и да си е ОК, тя е от МП и може да се провери там ..

ivchotr

Цитат на: To4kata в 07 Юли 2021 16:52:28
Ами даржат си цена  :)) Изглежда всички се равняват по МП и техните оферти. Абе те ел. стъклата отзад станали голяма екстра  (rofl) ...

Пробвай в движение да отвориш или затвориш заден десен прозорец, когато си сам в колата. Със 140 по магистралата, примерно. Екстра си е отвсякъде. Да не говорим, че при по-високото ниво на оборудване с едно натискане на бутона на дистанционното можеш да свалиш или вдигнеш всички прозорци, ако са ел.  Да не говорим и, че май само Форд масово правят четирите прозореца да са автоматични, когато са с ел. задвижване, дори и в най-ниските нива на оборудване. Повечето марки слагат такава опция само на шофьорската врата.
Като се разглезиш веднъж, после трудно минава :D

stefan4o

И защо е нужно да отваряме заден прозорец на магистрала при 140км/ч?  ::)
Разходът е много относително понятие. Зависи от един куп неща. Много хора си купуват коли мислейки за един разход, после остават разочаровани. Аз си купих колата защото просто ми хареса, а не заради разхода :) Даже не й вдигнах и предния капак - покупка за 10 мин.

iwo_19

Не знам  какъв  човек трябва  да си в  днешно  време да  караш  със 80+++ със  свалени  прозорци ......

ivchotr

Онзи ден минах покрай една пречиствателна станция. В колата не просто замириса, направо засмърдя на запъртъци. Единственият начин да се отмирише бързо, е да се отворят по диагонал преден и заден прозорез. Ако задните не са електрически, подобно упражнение е рисковано с по-висока скорост. Е, аз си смъкнах задно дясно с едно натискане на бутона, без да си мръдна гърба от облегалката. С предишната кола трябваше да правя сложни асани, за да отворя който и да е от задните прозорци.

iwo_19

Купи  си  кабрио  с  климатик, за  всеки  случай  (tooth) (tooth) (tooth)

ivchotr

Не ми харесва кабриото. Не го разбирам като концепция. Лятно време изгаряш от слънцето. Зимно време го караш с гюрук или твърд покрив, като нормална кола. Единствено става да се гъзят абитуриентки по баловете, ама този период го минах отдавна. Безмислена кола.

П.П. Климатик си имам :D


nickbg321

#40
От две години и половина съм собственик на Focus 1.0 Ecoboost 100 коня 2015-та фейслифт със 5 степенна ръчка. Закупих автомобила от МП Люлин, върнат от лизинг на 100 000км като в момента е на 127 000.

Като цяло съм доста доволен, двигателя е изненадващо пъргав. Естествено не очаквай да ти чупи врата от ускорение, но за нормално каране е напълно адекватен. Има сила за изпреварване, като на магистралата не му е проблем да поддържа 140 км/ч.

Разходът много зависи от стила ти на каране. В София при по-нормален трафик - около 7-8/100, но в големи задръствания може и до 10/100 да стигнеш. Извънградско при нормално шофиране (без да се старая да съм икономичен) около 5.5-6/100, при по-икономично можеш дори под 5/100 да го свалиш. На магистрала, особено ако си с 5 степенната кутия, по-скоро нещо от сорта на 7/100 при поддържане на 130-140км/ч.

Ако ще се кара повече по магистрала бих се ориентирал към варианта със 125 коня и 6 степенна кутия.

iwo_19

Съвсем  същото мога  да  кажа  за моя  опел  кадет , 1.3  бензин  с карбуратор  Вебер  който  имах преди 30 години.

iliyan84

Относно разхода на този двигател трябва да очакваш 7 до 8.5 градско и от 5.5 до 6.5 извънградско. Колата е най-икономична когато се кара с 90-110 км. Относно надежноста на двигателя зависи как е подържан(редовна смяна на масло и масло според спецификацията на производителя и с какво гориво е карана мин 95 качествено, което за България е ....).Търси кола на която може да се докажат километрите, защото въпросния ангренажен ремък се сменя на 10 години или (200000 км или 240000км за различни страни дават различна стойност). Ако сега вземеш кола от 2015 години  със сигурност ще смениш акумулатор, катализатор, дискове, накладки,щанги на задния мост,свещи,антифриз и е препоръчително да смениш казанчето на антифриза.Имай го вредвид