Черния Сом

Започната от Cvetink, 12 Юни 2021 21:43:55

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Cvetink

Представям ви Черния Сом, една достойна семейна кола, която напрактика в България не може да се намери Ford S-Max 2.2 TDCI 200 к.с. 6 tronic Titanium с Бизнес пакет 2, безключов достъп и палене, ел.седалки с памет, подгрев и обдухване, стъклен таван, подгрев предно стъкло, би кеснон, лед стопове,мокра печка webasto, навигация,парктроник отпред и отзад, камера за задни виждане, блутут, флашка, мулти волан с автопилот, заводска аларма, седалки кожа с плат, 5 местна. 2011 е колата, иначе този модел се прави 2011-2014 Germany edition, специално 2.2 -то и съм го избрал, заради 6 степенния автомат стандартен, а не power shift, който се предлага с всички други мотори, и от който има доста оплаквания.


Mondeicho

Колата изглежда страхотно и това, че има толкова екстри е много приятно изживяване. Пожелавам ти безаварийни километри.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

zz_stefanov

Честито, страхотна е.
Само гориво да наливаш. :)

saggy

Честито и много безаварийни километри! Много добро попадение пълно с екстри. Има ли нещо по-особено около двигателят и на колко километра е?

Жоро Петков

Малеее тя с повече екстри от мойта, дето е титаниум 2017.
Честито и безаварийни километри!

Cvetink

#5
Цитат на: saggy в 13 Юни 2021 14:34:50
Честито и много безаварийни километри! Много добро попадение пълно с екстри. Има ли нещо по-особено около двигателят и на колко километра е?

Ами купих я от представителство на Форд, има го на лайсната на номера, един собственик на 132 000 километра, последно обслужена юли 2020 на 126 000. Нищо особено няма, малко остават замислени някои като видят ван да ги минава с такава лекота, среден разход на прибиране 8.4 маршрут Германия, Чехия, Словакия, Унгария, Румъния, Дунав мост, Русе, Варна и финал в Добрич.
Между другото има и още по назобани S-max с три режима на окачване, comfort, normal, sport, следене на лентите, електрическа ръчна спирачка, алкантара с кожа комбинация с обдухване червени шевове, 18-ки 235/45/18 и Титаниум S външен пакет с задна броня с дифузьор и предна с лип! Цените на прилични е над 10 000 евра, като се застъпват и с новия S-max.

Ozzie

Добре дошъл в клубЪ!  ;D
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Pyrhel

Хубав избор, честита. Името ѝ е страхотно :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ivchotr

Е, тя на първата снимка баш на ядосан сом прилича :D

Cvetink

Наистина с малко фантазия си прилича отпред на сом ;D естествено няма резервна гума или писалка, а пяна с компресор, нямам крик и ключ, поне не намерих, аз в началото да си кажа нищо не намерих, но в последствие, отзад зад пасажера в дясно е пяната с компресора и куката, друго не видях, интелигентно, защото ако натовариш с багаж и нещо стане, трябва да разтоварваш, ако беше в багажника. Имам 3 жилетки, триъгълник, аптечка немска, нямаше пожарогасител, защото за Германия не е задължителен, купих си от тук. В дясно зад шофьора стои буфера усилвателя или както там му е името, доста голям за Premium Sound System. Търсих в ниши, дали случайно няма да намеря крик и ключ, но не намирам. Питането ми е, кой е размера за ключ и някой да продава с крик, да имам за всеки случай, ако се наложи.


ivchotr

#10
За убождания от пирони и други подобни пяната върши работа. Обаче ако съдереш гума, без резервна трябва да търсиш пътна помощ. А гуми се съдират лесно на път със завои и нападали след тях камъни, както се случва не рядко по планинските ни пътища. Аз бих си набавил поне патерица.

saggy

Аз взех ключ тип кръстачка от Практикер. Той има 4 размера ключове - 17, 19, 21, 22, като на единия можеш да сложиш вложка/камък с каквато големина поискаш. За моя фокус гайките са с ключ 19, а като падне гадната алуминиева капачка от гайката става за ключ 18 и точно в тази ситуация ползвам вложка. Крик можеш да вземеш от всеки автомагазин, важно е да има по-голяма товароносимост, защото тази кола е тежка. Задължително бих взел гума-патерица, защото тя дава 100% автономност на придвижване и можеш да стигнеш до всеки град с нея.

Ето това е моят ключ - https://praktiker.bg/bg/Klyuchove/KLYuCh-KR%C3%A0STAT-TOPMASTER-CR-V-TMP/p/485542

Cvetink

16 цола патерицата става ли, или да търся 17-ка? Джантите са 17-ки на колата с гуми 225/50/17 дадоха ми и зимни лети джанти 16-ки с гуми 215/60/16...

Жоро Петков

Ако се поразтърсиш в google излизат и 2та типа:
16:
https://www.ebay.co.uk/itm/223770881951?hash=item3419c8af9f:g:qAkAAOSwH9Jfu7ak
и 17:
https://www.thewheelshop.co.uk/product/ford-s-max-17-space-saver-spare-wheel-tool-kit/

Поразгледах в чужди форуми и хората пишат, че няма много пригодено място за резервна гума в колата ти, а и понеже е доста тежка можело патерицата да не издържи теглото.
Повечето Каскота днешно време включват и смяна/ремонт на гума. Май е по-добре да се огледаш и да видиш условията какви са да поразпиташ.

saggy

Хмх, нямам ясна представа, но ако монтираш резервна гума 16-ка при положение, че другите 3 гуми са 17-ки няма ли да е проблем за управлението на колата? И обратното 16-ки джанти със 17ка патерица?

zz_stefanov

С патерица ще куца малко до гумаджията :)

ivchotr

Ще куца, ама ще отиде сама. А има кътчета в Родината, дето пътната помощ ще трябва да я чакаш часове. Ако изобщо дойде.

Ozzie

Цитат на: Cvetink в 16 Юни 2021 16:18:23
16 цола патерицата става ли, или да търся 17-ка?
На колоната на водача трябва да има лепенка с размерите гуми с които може да бъде карана колата, както и за размера на резервната.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Cvetink

#18
Ford Convers + дигитален борд компютър, който има ъпгрейд и показва много благинки, намерих кой ги прави https://www.facebook.com/fordupgradeplus/ и една снимчица, не е на моята, надявам се след време и на моята, поне ми стана ясно, как се отключват всички тези неща

Cvetink

#19
Сома се сдоби с много благинки благодарениe на Ford upgrade+