Цъкни реклама - спаси форум

Автор Тема: Покупка на Форд Куга Mk1 с автоматични скорости  (Прочетена 1094 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен FoMo4

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 98
  • Адрес: София
  • Форд: Mondeo 2.0L Duratorq CR TC, 2011

Цъкни реклама - спаси форум

Неактивен stanacm

  • Новак
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 2
  • Адрес: Sofia
  • Форд: Focus
Ето тези 9 пластмасови детайла трябва да се смнят, ако има теч от кутията.
Здравей, наскоро се наложи ремонт на същата скоростна кутия, като сменихме почти всичко, но остана теч от кутията и имаме съмнение от къде може да е https://drive.google.com/file/d/10avAkQ6dqrqqsssptCPMpU5S_LO7ZCdM/view?usp=sharing . Имаш ли представа дали това е въпросният луфт, който тези пластмасови детайли трябва да оберат, защото те може би са единствените неща които не са сменени, а капакът е.

Неактивен FoMo4

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 98
  • Адрес: София
  • Форд: Mondeo 2.0L Duratorq CR TC, 2011
Здравей,

Да, новите "втулки" обират точно този луфт. Луфта бие в семеринга на капака, пременяйки геометрията му, отваряйки пролуки за маслото.

Чувам, че има луфт и в пружините, не трябва да дрънкат така. https://youtu.be/3YIHHkcEcoc
Ако ще се отваря отново кутията, би било хубаво да се подменят пластмасовите ограничители с по големи (дълги), например медни (направени на струг). Мога да дам и размери при интерес.


Неактивен stanacm

  • Новак
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 2
  • Адрес: Sofia
  • Форд: Focus
Здравей,

Да, новите "втулки" обират точно този луфт. Луфта бие в семеринга на капака, пременяйки геометрията му, отваряйки пролуки за маслото.

Чувам, че има луфт и в пружините, не трябва да дрънкат така. https://youtu.be/3YIHHkcEcoc
Ако ще се отваря отново кутията, би било хубаво да се подменят пластмасовите ограничители с по големи (дълги), например медни (направени на струг). Мога да дам и размери при интерес.
Да, бих ти бил много благодарен, ако споделиш размери, също за пластмасовите ограничители, ако си ги подменял с медни такива, къде също (макар че,ако имам размери би трябвало всеки стругар да може да ги направи). Само да обобщим, понеже не съм най-голямото техническо лице - въпросните неща, които трябва да сменим са пластмасовите детайли, втулките на снимката и пластмасовите ограничители при пружините. Прикачам снимка на на нещата - втулки и пластмасови ограничители(тези които е хубаво да се сменят с медни), ако бъркам и това не са те, моля те поправи ме. Също така предполагам от линковете, които си качил по-горе мога да поръчам и пластмасовите детайли. Благодаря ти, предварително още веднъж.

Неактивен FoMo4

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 98
  • Адрес: София
  • Форд: Mondeo 2.0L Duratorq CR TC, 2011
Втулки или банани или там както и да е името им, заради които продължава да тече капака, дори ако се сложи нов. 9 на брой са, като едното е една идея по малко от останалите и си има собствена дупка, в която да се сложи. https://maktrans.net/B-WSK-6DCT450?search=dct450
9539-0
9541-1
9543-2


Бронзови фиксатори (тези със странните форми) и медни ограничители, пречещи на пружините да се свият повече от максималното. С времето пружините отслабват, свиват се и се появява едно "удряне", което може да доведе до счупване на фиксаторите. Медните ограничители се правят една идея по дълги. Само да намеря хубав шублер и ще измеря разликата м/у оригиналните и уголемените.
Бронзовите фиксатори се изливат под налягане от бронз, няма как да се направят на струг.
9545-3

Неактивен Alexi

  • Модератор
  • *****
  • Властелина На Дизела
  • Публикации: 9288
  • Адрес: Шумен
  • Форд: '12 Peugeot 508 2.0hdi
като чета тия работи ,кутията ми прилича на безвкусна шега с клиентите на Форд ..

Неактивен FoMo4

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 98
  • Адрес: София
  • Форд: Mondeo 2.0L Duratorq CR TC, 2011
Разликата от дебелината на "шакпата", ще премахне луфта на целия пакет пружини.
9571-0
9573-1

Цъкни реклама - спаси форум