Стрелка за температурата на водата Escort 1,8 105к.с,91г.

Започната от Losty, 15 Май 2019 17:24:58

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Losty

Здравейте колеги, бих искал да попитам за мнението Ви, ето случката: Форд Ескорт Кабриолет 1,8 105 k.c MK5 моделът с правата решетка. Смених оригиналният радиатор с китайски.Причина- протече и беше много изгнил и поправката беше невъзможна. Мисля ,че в резултат на това получих отчитане на по-висока температура на таблото, а именно 2-3мм над средата/хоризонтала/. И сега не ми достигат знания как да го компенсирам,защо се получи и как да го оправя. Ако радиаторът е по-малък какво се случи и как да го компенсирам. Вентилаторът си включва, компенсира, ако пусна парното стрелката пада още/говоря за лятото 30-38 градуса/, не ме кефи да стои горе, а стои на новото място без да мърда, без да отива по-нагоре, но стои горе. Моля за вашите мнения дали да правя нещо и какво точно.Благодаря предварително!


Petar 1966

Аз имах същия проблем с предната кола.Смених радиатора с китайски-марка с три букви  :'(,и охлаждането отиде по дяволите.Но на онова МПС стрелката на температурата стоеше в нормално положение от 75 до 110гр.
Дори вентилатора не смогваше да компенсира.
И крайния резултат-гарнитури на глави, криви глави(беше V-образен), затова карам Форд сега! (rofl)
И не съжалявам!
Животът иска жертви,но няма да сме ние!

Losty

Лош избор на радиатор, така ли? А може ли да се направи друго освен смяна на радиатор? И откъде да намеря хубав като моята количка вече няма живи съученици. Всъщност какво реално се случва? Работи при по-висока температура и скоро ще умре ли?
А като пусна парното защо пада стрелката? Значи охлаждам принудително водата и всичко е ок.Тогава как да охладя по друг начин водата освен чрез парното и перката,която явно не смогва. И като че ли мн бързо загрява и пали вентилатора да охлажда след 15 минути работа на място при 10"С външна температура/като я припалвах зимата/.

Petar 1966

Че работи на по-висока температура, работи.
Просто радиатора не може да отдаде топлината в атмосферата.А при 10гр.на околния въздух да включва перката, мисля че не е нормално.
Но нека и другите колеги да споделят мнения.
П.П.Втора употреба радиатор не е ли решение?
Читав разбира се.
Животът иска жертви,но няма да сме ние!

TourneoRS

Колега измери си температурата на двигателя при това ново положение на стрелката.
IVECO -  с него не се ходи надалеко .