Петият - 2015 Ford Mondeo 2.0 TDCI

Започната от Septerra, 18 Април 2018 15:39:49

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Septerra

Аз ходих при момчета, които само това правят. 100 кинта с 5 години гаранция, изобщо не изкривява светлинния лъч.
Специално Туле-то са му направили много меки гумени крачета, на които ляга, и няма нараняване на лака. И шум и не съм забелязал засега. За рейките отгоре струваха 2-3 пъти по-скъпо. :/


Septerra

Днес зимни гуми. Отново избрах Laufenn, миналата година карах МК4-ката с тях и останах много доволен. Да се надяваме, че и тази година ще е така. :)

exclusiveremix

Мойте джанти са застанали бонбон.Продължавам да твърдя,че тази джанта стой по-красиво от тези многоспицови.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Septerra

Да, и аз не съм фен на многоспицовите. Даже мойте ще си заминават, пуснал съм ги за продажба. Планът е на лято да се качим на 19-ки от ST Line. :)

Septerra

Първият по-сериозен ъпгрейд на колата - навигация SYNC3 с Android Auto. С думи прости, Google Maps (с трафик информация) и Spotify директно на дисплея. Освен това, 3-ката се оказа много по-бърза и лесна за управление от 2-ката. Впрочем, колата е вече и с камера.


ivkata

Изглежда много добре,  от къде я купи колега?

Septerra

От Англия я взех, колега. Скоро ще имам СИНК2 и СИНК3 за продажба, ако някой има интерес - да свирка. :)

Septerra

Колега, @ivkata, пълна ти е пощата, не ми приема писмата... :)

Septerra

Поради проявения интерес от няколко човека, качвам още няколко снимки на SYNC3 с вече напълно направена конфигурация за екстрите на моя автомобил. На последната снимка е вградената навигация на самия SYNC3.

Septerra

Още малко софтуерни подобрения по колата. Таблото, по подобие на Convers+ при МК4, може да се ъпдейтва, а и да изкарва допълнителни функции през Forscan. Освен това, със софтуер от братята руснаци се отключва заводската карта на 2.0 дизела от 150 към 180 к.с. Та сега колата си е с фабричен софтуер на 180 к.с. и 400 Нм от 150 к.с. и 380 Нм, моторът е 1:1 механично и в двата случая. Разликата е малко, но се усеща при по-висока скорост. :)



exclusiveremix

Супер се е получило това със софтуера.Надявам се да се усеща някаква разлика и на пътя и то не само като максимална скорост.Все си мисля,че и при мен може да се направи това,та дори и на 140 коня да скоча,но от МП не се навиват да направят това което ти си направил.Според теб има ли как да се случи ?
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Alexi

тебе ти липсва една предавка ,а мотора 140 със сигурност има и хардуерни разлики ( за 125 не съм сигурен )

exclusiveremix

Където съм чел по форуми 140 и 125 са напълно еднакви.По каталожки данни обаче откъде идват тези 10 Нм отгоре само при 140 версията,не мога да си обясня.
Все ще има някакъв начин как да се случи при мен без да намесвам чип тунинг,ама докато се разбере и се приложи....
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Septerra

Има една джаджа UCDS от братята руснаци. Потърси сайта на тая джаджа и там има форум, в който се обсъждат различните подобрения, които могат да се правят с нея. Именно с нея става активацията на картата за 180 к.с. при мен, ако има нещо такова при теб - ще го пише във този форум. Доколкото знам 200 к.с. (или 204 ли, колко беше...) версията на 2.0 EcoBoost я активират с карта 240 к.с., може и при теб да мине номера. :)

Иначе при мен, разлика се усеща при доускорение от 1500 об/мин нагоре. При тръгване от място няма разлика, а още не съм излиза извънградско да видя при висока скорост как е. Но си струва определено. :)

Septerra

С пролетта идват подобрения. :)

Колата я купих с някои външни забележки (предната броня и капак бяха в точки от камъчета), а покрай Коледа я натиснаха на паркинга и счупиха предната решетка. Отделно някой си тресна вратата в пасажерската врата и остави дупка.
С помощта на каското и майстора, който винаги ми угажда (наздраве! (tooth)), забележките са отстранени и в процеса сменихме решетките с такива от ST Line. Чакат я и оригинални 19ки от ST Line, а по-натам и други глезотии от пакета.
Междувременно ъпдейтнах навигацията до последния софтуер (SYNC 3 версия 3.0, Build 18025, последната засега) с карти 2019 година (F8). Засега толкова. :)


exclusiveremix

Ах,че уникално е станало.Всичко ти е в пиано лак,страшно много си подхожда с графита на автомобила ти.Страшно много ми харесва.А идеята за графитените джанти от ST-Line...евала,поздравления !
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Mondeicho

Страхотно изглежда. Картите подробни ли са на навигацията и има ли трафик в реално време?
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Septerra

Самата навигация поддържа карти по два различни начина - има си вградена навигация, която не поддържа трафик информация, но се обвновява безплатно от сайта на Форд. Отделно може да се закачи с телефон (Android Auto или Аpple CarPlay) и тогава изкарва Google Maps или Waze на екрана с трафик инфо, полицаи, камери и т.н. Обикновено ползвам второто, защото те предупреждава за скрити куки и камери (ако другите потребители в Waze са ги вече репортнали).

Septerra

А вече и с 19ките и летните гуми. Размерът е 245/40/19. :)

Mondeicho

Ти си нямал търпение да ги сложиш  (rofl)
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.


Septerra

И един малко по-арт (уж) поглед след промените. :) Вляво се подава "бившата", МК4-ката. :)

Alexi

Чудесен :) как е возията с 19ките

Septerra

Засега не усещам почти никаква разлика спрямо 18ки - разликата във височината на борда между 235/45/18 и 245/40/19 е само няколко милиметра. Доволен съм, не е като лагерна количка. :)

B.Stoilov

Тея 19ки как ще ми заспят :(

Septerra

Една година и 24 000 километра по-късно, време е за малко ъпдейт. :)

Първо, през април направих едно скоростно пътуване София - Берлин - София: почти 3200 км., навсякъде 10-на километра над ограниченията ( с други думи скорост между 130 и 150 км/ч), а в Германия 160-210 км/ч. Среден разход за цялото пътуване (трима човека и не много багаж), 6.7/100.
[attach=1]
След това, дойде време за пълно обслужване на всичко - по книжка си беше дошло време и се подготвих за всичко необходимо. Първо масло на скоростите + филтър (изключително важни при Powershift с мокри съединители) и един семеринг - добрата новина беше, че маслото нямаше частици от работата на съединителите или зъбните колела, беше чисто и бистро. Лошата е, че се установи голям луфт в маховика - при МК5 той поема демпфериращата функция, не съединителите, както е при МК4. Сменихме и маховика с чисто нов оригинален от МП.
После дойде ред на мотора - отново масло (на около 12 000 километра при заводски дадени 25 000 между две смени...), филтри, всички ремъци, ролки и обтегачи плюс водна помпа.
[attach=2]
Междувременно ми изпадна и чисто нов волан от иБей за 10 паунда, който просто нямаше как да подмина. :)
[attach=3]
И накрая, какво съм подготвил - това лято се надявам да довърша ST-Line пакета, като в момента имам почти всичко необходимо. Тези двете накрайничета влизат в задната броня и доста отварят визията.
[attach=4]
Засега, толкова. Настина малко разочароващ беше фактът с маховика, но след смяната и пълното обслужване колата мърка като нова. Лятото я очакват поне едни 5-6000 километра. :)

Mondeicho

Браво, трябва си много каране, нали затова са направени  ::)
Колкото до пакета ще се получи много добре...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Septerra

По всичко личи, че не съм писал в темата от мнооого време.  :D

Колата до преди идването на короната се караше всеки ден, вече съм й навъртял около 40 000 километра. От двигателя и кутията съм без оплакване, основно се занимавам с подобрения и глезотии. Вече е налице пълният ST-Line пакет и джанти 19-ки от Focus ST3. След 10-часов детайлинг, резултатът е следният:



Мишо

Зверска е колата човече, а лично за мен, черната джанта стои много по яко от сивата.

Mondeicho

Супер е станала. И на моята й дойде време за боя на някои детайли, слагане на прагове от Зетек С, че се отвисяха да чакат и след това може и аз да тормозя Крис  ??? (rofl) (rofl) (rofl)
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Septerra

Малка фотосесия след последните разкрасителни процедури по екстериора. :)

Впрочем, колата се продава. Време е за Mondeo Vignale. :)
Линк към обявата: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11588704670777054&slink=fart82