Последни публикации

#21
S-Max / Galaxy / Re: Проблем с парктроника
Последна публикация fordi11 - 18 Март 2024 16:54:31
Цитат на: Ford S-max 2009 в 19 Февруари 2018 11:25:17Здравейте, моля за съдействие!!!
Имам проблем с парктроника, който се появи изведнъж.
При задействане на парктроника изпищя непрекъснат сигнал за около 2-3 секунди след което индикацията на бутончето за вкл/изкл. започва да мига и после изгасва. Колата не дава друга индикация за някакъв проблем.
Дали проблема е в някой от сензорите и дали има начин да се разбере кой сензор е проблемен без комп. диагностика?
Ако проблема е в сензор, трябва ли да купувам оригинален от Мото-Пфое или може и друга марка? След смяна трябва ли да се настройва нещо по системата?
Здравейте,
Аз карам Галакси 2012год. и имам същият проблем.
Ходих на диагностика и показа дефектен зумер,който се намирал под кората на задната врата.
Не е там.
Някой знае ли къде монтиран тоз елемент.Парктроника е заводски.
Благодаря
#22
Двигател / Скорости / Re: Отчет за ремонта на глават...
Последна публикация ivchotr - 17 Март 2024 23:12:44
Клапаните могат да свършат и при каране само на бензин. Много са факторите.
#23
Ka / Puma / Fiesta / Fusion / Re: Фиеста 2004 г. 1.25 бензин
Последна публикация ivchotr - 17 Март 2024 23:06:26
Дано да се е разминало само с тракането и тресенето. Ама, ако са направили по-голяма щета, да си оправят бакиите за тяхна сметка.
#24
Ka / Puma / Fiesta / Fusion / Re: Фиеста 2004 г. 1.25 бензин
Последна публикация zz_stefanov - 17 Март 2024 20:59:09
Ми той може да е имало инструмента фиксатор, но 'неквалифицираните кадри' да не са знаели за него. А твоят човек тогава е отсъствал.
От първият сервиз където ми правиха обслужването ми се обадиха, че ще се забавят два дена докато им доставят фиксатора.  Те го нямаха, но знаеха за него.
Пожелавам ти да няма сериозни поражения.
#25
Двигател / Скорости / Re: Отчет за ремонта на глават...
Последна публикация perun - 16 Март 2024 21:25:56
Всичко е възможно, но е доказано ,че най-големия разрушител на клапани е карането на газ.Още си пазя Фокус 1 от 1999г. дето не познава газ, не си знае километрите и при последната проверка показа почти заводски хлабини на клапаните.
Въпреки всичко казано важното е като теглиш чертата сметката да излиза....
#26
Ka / Puma / Fiesta / Fusion / Re: Перка на радиатора, Фиеста...
Последна публикация dido - 16 Март 2024 16:26:45
Колега не бях влизал във форума отдавна и сега видях за твоя проблем. Не съм майстор но ти пиша защото имах подобен случай. Форд фиеста 1.25 бензин. Още със закупуването ми направи впечатление че при топло време в задръстване и по магистрала с висока скорост течността леко прикипява при работеща перка но от време на време доливах и си карах спокойно за 5 години пукна 5 казанчето но вътре показваше нормална температура и си ги сменях . По време на едно обслужване смених термостат температурен датчик и ефект нямаше.  На моя форд трябва да смениш перка иначе не се ремонтира. Затова когато ми падна втора ръка същата за 50 лв. Я смених и край. Това е. Оказа се че по някаква причина първа скорост не тръгва и перката включва чак на втора когато температурата е по висока и ако е лято не смогва да охлади и течността леко започва да кипи или ако има стар маркуч или казанчето потдават. Така че ако си решил проблема добре . Иначе го написах и ако някой друг с подобен проблем го прочете дано съм бил от полза. Все пак има малка вероятност от платката да не подава коректно информация към перката. Но в моя случай не беше. Макар и със закъснение дано съм помогнал.
#27
Ka / Puma / Fiesta / Fusion / Re: Фиеста 2004 г. 1.25 бензин
Последна публикация dido - 16 Март 2024 10:17:33
Благодаря за отговора.  Мисля че сте прав. Нещо подобно ми каза и довереният ми майстор в сервиза, но със заобикалки и леко смутено. Разбирам го все пак не иска да злепоставя колегата си с когото работи, но проблема го има и измъкване няма. Обеща ми след седмица да ревизира ангренажния ремък. За съжаление белята стана в местния сервиз на форд, което изключва хипотезата за липса на подходящи инструменти и оборудване.  Говори само за липса на квалифицирани кадри. Но в България май стана хроничен проблем. Ще пиша след седмица каква е окончателната " присъда " . Още веднъж благодаря за бързия и професионален отговор.
#28
Двигател / Скорости / Re: Отчет за ремонта на глават...
Последна публикация ADiDimitrov - 15 Март 2024 22:52:23
И това е възможно.Моята е на 239000 само на газ. До 178000 по документи са правени три пъти клапани /дали само проверка или реглаж не можах да си преведа от италиански/ . Преди 1.5 г. мерих хлабините на клапаните, бяха на долната граница. Една година след това пак ги мерих и нямаше никаква разлика от предишното измерване. Като цяло съм решил, ако остана с тази кола, да направя всичко на куп /верига, клапани, гумички/.
#29
Двигател / Скорости / Re: Отчет за ремонта на глават...
Последна публикация zz_stefanov - 15 Март 2024 22:46:20
Не знам вече дали да се занимавам. Днес пак я карах и не усетих проблем. Има голяма вероятност на клапаните да си им е било дошло времето и с малко помощ от газта да се е стигнало до ремонта.
Май ще си свиркам и каквото стане :)
#30
Цитат на: Spokomen в 14 Март 2024 14:12:35Благодаря!
Ще се възползвам от препоръката.

А за маслообиращите сегменти....Аз нищо не разбирам от двигатели, но за тяхната смяна не се ли отваря двигателя? Ако е така, може би трябва да се помисли за цялостен ремонт със смени и на други неща. Не знам...
За сега ще сменя маслото, пък ако продължава да го гори и увеличава количеството, ще се наложи сериозен ремонт.
Ако смяташ да ползваш колата дългосрочно по-добре ремонтирай докато разхода на масло е малък както казваш.Има голяма вероятност да минеш само със смяна на маслообиращи сегменти.При мен това се случи като колата беше на 220хил.км. и харчеше много повече масло...