Форд Мондео Мк3 - слаби места,съвети за покупка

Започната от Alexi, 18 Септември 2011 11:51:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Mondeicho

Анатоли, написах че е на първо четене и просто като пример. Има и други фирми на подобни цени, които са са ок като качество,. Както споменах трябва малко търпение и ровене  ???
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.


ivchotr

Този мотор няма ли да тресе доста без демпферния маховик?

Ozzie

двигател като всички останали
преди 25-30 години, като нямаше двумасови маховици, двигателите да не би да се разхождали нагоре- надолу в коша?
Срещу вибрациите има пружини във феродовия диск.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

ivchotr

Да, бе. Така е. Ама нали затова са ги измислили тези демпферни маховици - да не тресат толкова при потегляне. За дизелите специално. В маховика пружините ми се струва, че са по-големи отколкото в диска.

Ozzie

#304
100 години са правили съединители по старата технология и всичко си е било точно. Еднакви са били и при леките автомобили и при камионите, никой не се е оплаквал, че нещо не е наред или че нещо му липсва.
Поне аз не намирам никаква разлика в усещането и поведението на автомобилите които съм карал досега, спрямо двумасовия маховик на сегашната.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Alexi

Цитат на: Mondeicho в 08 Април 2019 09:44:44
На прима виста:
https://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-2-ST-TD-FLYWHEEL-CONVERSION-KIT-AND-VALEO-CLUTCH-WITH-CSC/362594290920?hash=item546c4dcce8:g:G3kAAOSwyTZUWgkp

общо около 700 лв. с доставката до България...
такива боклуци не си слагам по колите аз .. който иска да слага .. говоря за оригинален комплект с демпферен маховик

Мишо

Аз пък четох в един английски форум за скъсан колянов вал, след слагане на обикновен маховик. Сега, дали това е било причината или е съвпадение, нямам идея, но на човека му се беше случило много скоро след ремонта ( да кажем около месец някъде ). Други мнения които съм чел, бяха за по-твърда работа на мотора и по-рязко тръгване на колата. Пак нямам идея дали е така наистина  (tooth)

hotblooded

Демпферните маховици се появяват в средата на 80те.  И си има конкретна причина - двигателите стават все по мощни, и все по голяма част от мощността е налична още от 1500-1800 оборота.  Да не си мислите че производителите им е кеф да влагат част тройно и четворно по скъпа от преди :)
Който иска да кара кола без да сменя скъпи части - все още се намират Жигули и Москвич

ivchotr


didovodolaza

Като чета темата на Алекси от 23 март и ми се струва, че аз съм най-големият карък или нещастник, който каквото го кефи повече.Преди 10 000 км смених демпфер(1100 лв с труда пълен комплект) и сега е в бокса за дюзи, помпа, покрай тях комплект ангренажна верига (така и така е отворена), свещи, да не забравяме и актуатор на турбината(дето не ми дава да спя, защото купих един втора ръка от 116 коня мотора уж всички номера отговарят и работел ама....) и до тук 2300 лв. назад. Да вярно е че 5 години и 100 000 км не барнах нищо ама всичко накуп боли. Така че тази кола(дано да стане) си остава "вечно" моя докато не и окапят ламарините. Ама какво да се прави да сме живи и здрави, парите се печелят. Хубава вечер!


Dobri06

 :D много вярно. Навъртях реални 500 000км. Всичко описано по-горе съм го сменил, по веднъж ( инжекторите -три пъти рециклаж, за тези км). Дори и дизеловата помпа веднъж.

Alexi

мотора механично е много здрав ,в Англия го карат като такси както и разни куриерски фирми ,та такива пробези там се срещат че и нагоре но със съответната цена - дюзи 2-3 пъти ,съединител и т.н.