Мигаща лампа на подгряването

Започната от larj76, 31 Юли 2023 15:03:14

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

larj76

Здравейте!
Моля ви за помощ,защото внезапно в движение започна да мига реотанчето на подгряването.Колата пали и се движи,но няма мощност.При диагностика излезе грешка Р2339 и обяснение към нея : цилиндър 4:антидетонационно регулиране и Износване/изгаряне с детонации.
Автомобила е Мондео МК3 2.0 TDCI
Дайте съвет.


Alexi

тест на обратната нафта на дюзите и се приготви за рециклирането им

larj76

Благодаря!
След втора консултация и диагностика ще се мери компресия,обратна нафта и дюза.
Реотанчето мига, защото компютъра опитва да запали 4 та дюза.Това се вижда на диагностика с Делфи.

larj76

След измерване на компресия на цилиндрите (през запалителни свещи) и мерене на обратната нафта се получи още по-сериозно положение.
Обратното гориво е ОК, еднакви стойностти на всички дюзи.
Компресията варира от 23,5 до 26 на отделните цилиндри, което е много.
Майстора се кълне, че трябва да се отвори главата и да се видят валовете, клапаните и веригата.Според него е възможно веригата да е прескочила зъб на колелото....
Моля помогнете със съвет!

Alexi

#4
остави веригата на мира ,не е в нея проблема .. имаш поне една дюза за ремонт ,отиди на друг майстор - дюзите трябва да се смъкнат ,почистят стендоват и евентуално да им се генерират нови кодове .. имаш ли снимка на колбите с обратното гориво ? щото ОК е доста разтегливо понятие ,там допустимите разлики са 10-15% което на няколко милилитра изглежда нищо

larj76

Благодаря,Alexi!  (happy)
Дюза, естествено!
Почистване и обучение = 290 лв.в Пазарджик.
И за друго си прав.Моят "майстор" няма колби с разграфени ml,а пластмасови чаши...

baibradar


larj76

Цитат на: baibradar в 08 Септември 2023 09:54:36Къде в Пазарджик го прави ?

Здравей, колега!
Сервиз Велев,зад Кауфланд,ул.Димчо Дебелянов.Има отделна клетка дюзи и комънрейл,при Наско глухия.