Помощ за Ескорт на трупчета от 5 години

Започната от zafirovp, 12 Май 2017 21:55:06

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

zafirovp

Здравейте,

Имам един ескорт който седи от 5 години на трупчета в един гараж. Колата е на 400 км от мен и мисля да си я прибера и да си я ползвам като резервна. До последно нямаше никакви проблеми. Ясно е че всички масла и течности ще се сменят преди да се запали колата. Гуми и акумулатор ще се купуват също. Резервоара ще се сваля и той за промиване, както и цялата горивна система. Имам следните въпроси и ще съм благодарен ако помогнете:

1. Какво според вас е нужно още да се направи преди да се запали мотора?
2. Предно ляво (шофьорско) стъкло е разбито, същото ли е като от купе/комби/фейслифт или трябва да търся стъкло точно от хечбек?
3. Какъв акумулатор бихте ми препоръчали?


Качвам снимки на колата и мотора от интернет понеже вече не помня даже каква кубатура и година на производство е колата.







Pyrhel

Според мен напълни задължително всеки цилиндър с малко газ за горене/нафта 1-2 дни преди да завъртиш мотора - може да са спекли сегментите или да има ръждичка по тях и да надереш блока. В картера вероятно ще имаш каша, а не масло, купих си един стар мотор, който много години беше седял, гледай какво имаше вътре: https://www.youtube.com/watch?v=yTdX44vxItw Най-хубаво е да се свали и изчисти, но може да понапълниш също с нафта, за да разкисне поне грубото.
Не си споменал за спирачките, вероятно всичко ще е за смяна - 4те маркуча, гумички на цилиндърчетата и помпата. Маншоните на каретата вероятно също са чао или поне ще се сцепят съвсем скоро след подкарването.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

TourneoRS

Аз направо ще попитам дали си заслужава от финансова гледна точка? Как е цялостното състояние на колата ? Ръждички, хлопания, тракания... гредите отдолу.
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

zafirovp

Всичко от към купето е леш. През гредите мога да си пъхна ръката.

Финансова грешка е да инвестирам пари, но има причина тази кола да ми е ценна и не бих се разделил с нея. Отделно че ми трябва резервна кола поне 1 седмица в годината. Ако тръгна да търся нова под 2000 лв няма да падна, а на тази едни 1000 лв май ще я позакърпят.

Някой може ли да ми потвърди дали от комби предния ляв прозорец е същия?

opex

От комби и "фейслифт" е същия, да. От кабрио/3-врат не.

Колкото и да ти е ценна, това не е пръстен или чорап да го прибереш в шкаф. Един ден, който няма да е много далеч, ще загние съвсем и само при опит за движение на самоход ще се скъса най-малко задния мост щом е толкова изгнил и тогава ще е просто купчина желязо, която само пречи. Вервай ми, и аз си имам една такава купчина ламарини, която си нямаш идея колко ми беше на сърце, а сега отива за части/скрап.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique