Смяна на радиатор за парното на Ескорт 97г.

Започната от Artur_111196, 23 Ноември 2011 17:05:17

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Artur_111196

Съвет номер 1.  - Ако има кой да го смени вместо теб не се двоуми и секунда, ако все пак си се замислил виж тази снимка;            И тази;               Ще ми бъде трудно да обясня за всичко което се демонтира за да се достигне до въпросния радиатор защото остават по малко нещата които не се демонтират, така че ще започна от тях...  Най общо казано не се демонтират само седалките и възглавничките на задната седалка, а отпред под капака е направо детска игра, има само две рапиди и две скоби за това пък отнемат близо час в полеви условия /на улицата при -6гр./          И за финал  да се похваля че всичко работи след ремонта...


Иван Вълков

#1
 (thup) Ще е добре да обясниш на такива като мен кое как се сваля и кое след кое като последователност. Иначе знам че е доста трудоемка задача

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Artur_111196


Artur_111196

Мий, почваш от барчето между двете седалки /корубата около скоростния лост/ , сваляш волана, километража, таблото, отхлабваш кутията с въздуховодите, /но не я сваляй цялата/  изтегляш я от дясната страна колкото да излезе радиатора и после по обратния ред.... Звучи лесно като за около 30 мин. работа но не е...   Намери някой да го направи вместо теб, спести си го...

Revell

Ако се разхлабят болтовете на шината зад барчето и се извадят всички болтове на таблото, центалната конзола мърда достатъчно, за да се извади радиатора и без да се сваля волана работата става... ;) Личен опит...спестява малко работа и нерви ако не успееш да улучиш позицията на волана.

goro_89