VW 2.0 bi-tdi 268 ps ,10 speed DSG

Започната от Alexi, 07 Декември 2014 12:32:12

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Alexi

така някак си тихомълком пак изостанахме от конкуренцията .. 2 години се забави новото мондео и това което се предлага като моторизация е меко казано неадекватно според мен поне .. ето какво имат ВАГ като ВЕЧЕ се предлага .. а при мондео имаше едно ми почакайте малко .. почакайте де още 1 г .. е 2 ,все пак е революционно .. и ето дочакахме , ще предлага архаична ( и проблемна ) кутия с 6 скорости и слабоват дизел със 180 коня като топ дизелова моторизация ..  :-[


Pyrhel

Е точно това се опитвах да обясня преди 2 дена, че Форд са адски не-напредничеви, нито пък имат някакъв кой-знае колко качествен продукт... Нито пък са евтини... И целия спор възникна от това, че видиш ли, колко спортни били новите Fiesta ST / 207 GTi и подобните малки лайна. Накрая идва един чичко на светофара с Пасат 2.0 дизелче, автомат, горящо 5-6/100, светва зелено и без да разбере, че сте се съзтезавали е посрал тези иначе изключително спортни автомобили...

270 коня, 610 нютона и автоматик, много приятен семеен автомобил ще е. Като нов. :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

а като стана дума за бензин в мондео се мъдри така широко рекламирания 2.0 еко ,мотора от фокус СТ все пак .. я да видим какво се предлага в пасат без особени реклами и изхвърляния - ми нищо особено,само 3.6 фси с 300 коня .. мотор който ще намерим също така и в порше кайен и панамера ..

pAbLo

ИИИИ Шкода Супърб разбира се 8)
V6 3,6 FSI 24V / 191 kW / 260 к.с., 6DSG, 4х4 на цена 68 490 за Лаурент и Клемент - така наречения Титаниум Х тук.
Я сметнете Мондео с топ мотор и топ екстри къде отиде :)) :))
Дори МК4 с отстъпките пак не падаше на тази цифра :))
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

Alexi

шкодата умишлено не я споменах ,техните оферти са без конкуренция сега гледам дават отстъпка между 10 и 15к за определени модели супърб .. преди време имаше една оферта с която супърб излизаше 28 или 29к за базов модел 1.4 тси просто няма такава цена в тоя клас

pAbLo

За такъв Супърб,725tds и A6 1,9TDi пари не давам.
Само ако е подарък - cars.bg и да заминва  (rofl)
Нормално е да пускат отстъпки - ако няма движение на складови наличности.
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

Septerra

#6
Като цяло, всички сте прави относно разликите между новите Пасат и Мондео. През януари и февруари чакам дати за тестове и на двете и тогава ще мога да предложа малко по-задълбочени впечатления (на сайта autoclub.bg).

Новият Пасат, доколкото знам, няма да се предлага вече с 3.6 мотора. Най-мощният двигател ще е 2.0 TSI със 280 к.с., при Мондео 2.0-литровия турбо бензин ще бъде с 240 к.с., надали ще има съществена разлика във вървежа.

Що се отнася до забавянето на Мондео, то е породено от проблеми със заводите. Форд премести производството на модела във Валенсия, а преди това беше в Генк (или Гент, не помня). Всичко това отне наистина около две години, което обяснява забавянето спрямо премиерата на модела в Париж през 2012 година.

Лично хора от Форд са ми казвали, че са обмисляли възможността Мондеото да се лансира в Европа при фейслифта, но все пак са решили да почнат от сега. Големият проблем, според мен, наистина ще бъде липсата на флагмански дизелов мотор с конете на Пасата. Не че на малки пазари като нашия това е от значение, но в Германия хората си искат мощност за магистралата. Все пак, историята показва, че нещата няма да останат така и почти със сигурност ще има и 2.2 дизел, който ще наближи конете на Пасата.

Alexi

Цитат на: pAbLo в 08 Декември 2014 18:19:47
За такъв Супърб,725tds и A6 1,9TDi пари не давам.
Само ако е подарък - cars.bg и да заминва  (rofl)
Нормално е да пускат отстъпки - ако няма движение на складови наличности.
давам пример .. мотори с по голяма мощност има в изобилие .. (кеф ти 4х4 ,6 цилиндров бензин) а ако ми предлагат такава шкода или форд фокус 1.0 еко който е на същата цена познай кое бих взел ..

pAbLo

Реших да погледна и сухите каталожни данни все пак :))
Ами и на хартия и реално - ШКОДА ^-^
204 V-max,10.5 - 0-100км/ч
Фокус 125 коня
195 V-max,11 - 0-100км/ч - най-добри показатели - вероятно за хечбег.
Екомиксера е идеален до Фиеста,В-макс.
Нагоре му свършва въздуха и затова гори повече от обявеното :'(
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

Septerra

Според мен трябва да се отчете и фактът, че Passat ще е осезаемо по-скъп от Mondeo, което обяснява разликите, които изброяваме. Под осезаемо разбирам с около 10-на хиляди лева при различните нива на оборудване.


hotblooded

 268 к.с TDI и 10 ст. DSG не се предлага в България.  240 к.с Hi-Line със 7ст. автомат струва:

Passat Highline 2.0TDI SCR BMT 4MOTION   дизел   2 / 176 кВт. / 240 к.с.   DSG 7-ст.   4 Врати   73 755     
  най мощния диз. модел без безсмисления 4 motion е 190 коня   и струва 63 000 лв.

Най мощното диз. Мондео (за сега) е 180 коня и струва 57 000 с автоматик и старт-стоп.

Най мощния бензинов. пасат предлаган в България е.... 1.4 150 коня за 55 000 лв с автоматик така че от мен имат един ГОЛЯМ СРЕДЕН ПРЪСТ - за същите пари се купува Мондео 240 коня. 

Alexi

много странно сравнение си направил ,пасат хайлайн с мондео титаниум дето ги няма половината от екстрите на пасата ,само ще спомена кожа и ксенон всички знаем колко струват в нова кола .. базовия пасат е 41к ,с 2к по евтин от базово мондео .. цените нагоре са съизмерими което не е в полза на мондео щото всички знаем как върви обезценката при 2те марки .. реално пасат изобщо не е по скъп от мондео .. няма големи бензини но това е само в БГ не знам що явно няма търсене на такива мотори
ЦитатРеших да погледна и сухите каталожни данни все пак :))
Ами и на хартия и реално - ШКОДА ^-^
204 V-max,10.5 - 0-100км/ч
Фокус 125 коня
195 V-max,11 - 0-100км/ч - най-добри показатели - вероятно за хечбег.
Екомиксера е идеален до Фиеста,В-макс.
Нагоре му свършва въздуха и затова гори повече от обявеното
хех ,ускорението до 100 е най малката разлика между 2те коли .. от различни вселени са отиди седни в Супърба и ще разбереш какво имам предвид :)

hotblooded

 Само че в базовите VAG ове липсват неща които ги има в базовите FORDове. Примерно базовото POLO няма дори радио и климатик и е с 1500 лв по евтино от Fiesta...  голяма евтиния :)

TourneoRS

IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Alexi

ама тя и базовата фиеста няма климатик ,че и фокуса няма дори ..

pAbLo

Цитат на: Alexi в 09 Декември 2014 11:49:24
хех ,ускорението до 100 е най малката разлика между 2те коли .. от различни вселени са отиди седни в Супърба и ще разбереш какво имам предвид :)
Ако не беше смешната Twin-door врата отзад отдавна да съм си решил проблема с колата.
Отделно не ми се събира в гаража - сега S-max-a е с вазелин,Шкодата трябва да седи с отворени гаражни врати (rofl) (rofl) (rofl)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

moni74

А цените в Румъния или Гърция как са спрямо нашите?


----------------------------

hotblooded

Цитат на: moni74 в 09 Декември 2014 14:28:35
А цените в Румъния или Гърция как са спрямо нашите?
На Ford са същите в Румъния (без ДДС). ДДС-то им е по високо.

pAbLo

За Гърция -  2.0L Diesel TDCi 180PS 6-τάχυτο αυτόματο PowerShift    35.710 € - 70 000 левчета ???
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D