Пежо 508

Започната от escobar, 23 Ноември 2014 12:19:29

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

escobar

Новото Пежо 508
Идва с нов двигател 2 литра дизел, 180 коня и 6-скоростен автоматик. Дизайнът реално не е напълно нов като при Мондео, по-скоро са променени някои елементи.
В тоя клас освен за Мондео и Пасат, веднага се сещам за Мазда 6. Тя със сходен двигател 2.2, 175 коня отива на 70 бимбаеца.
Пасаторът май най-много си пази цената, но базово идва с най-малко екстри от всички.


hotblooded

#1
 Пежляка е фейс-лифт. За разлика от 407 не ме грабва с дизайн. Макар че 407 хем беше голяма кола, хем нямаше много място вътре. Нормално е да е по евтин - все пак е фейс, докато Маздьока е новия модел. Все пак между 508 и Мондео - бих взел Мондео-то.  Маздата - хубава кола, но за тези пари - по добре БМВ или Мерц.  На VAG не съм фен.
Да допълня - преди малко гледах ценовите листи - общо взето - силите са изравнени за 170-190 коня дизляк с нормално оборудване (темпомат, климатроник, ел.стъкла, ел. огледала и ESP, радио+СD) за нова кола искат между 55 и 58 бона. Но за сметка на тях Шкода имат "ибаси офертите" за налични коли (нови) - Супърб със 170 коня дизляк и оборудване "Бизнес" за 42 бона с ръчна кутия и 48 с автоматик.  С ниво на оборудване "Едишън" - по 6 бона отгоре.   Със 260 бензинови коня, 4х4 и автоматична кутия - цената е 48 бона за Едишън и 53 за бизнес - е това е оферта дето я няма при другите.  Лично мое мнение - да се набият суми от порядъка на 70+ бона за Форд, Опел, VAG, французойка, японка - не си струва, за още 10 хил. лв отивате на Е класа и 5та серия - пъти по добри коли. Вярно -  каското на Merc, BMW, AUDI е почти 20% отгоре над това на останалите. Подръжката обаче (като цени) изобщо не е по различна от таз на цифромани като Мазда или КИА (смяна на масло и филтри на бензинка - 680 лв с безплатен труд)....

Lucy

Във всички официални представителства на вносителя на Пежо ще има тест драйв на Пежо 508. Ако на някой му е любопитно, мога да проверя кога и при какви условия се провежда.

Честно казано, от всички нови модели на Пежо, точно 508 най-малко ми допада от към дизайн. А ако трябва да избирам м/у 407 и 508, бих предпочела 407. И цената му е безобразна, на фона на други модели и марки, няма какво да си кривя душата.
"Aко може така, да има... така... повечко екстри, ама така... по-спортна... И ако може направо да си е 2-ка бенЗ... ама да не харчи много... нЕкъде 6-7? Мааааксимум 7,5!" из изискванията на един "рейсър"

Alexi

всички вдигнаха цените ,само на Шкода са прилични за това което се предлага .. мен лично 508 не ми допада и определено е екзотика която рядко ще срещаме по улиците .. достатъчно е да го сложиш до Пасата и всеки ще види защо

Septerra

Карах фейслифта на 508 преди няколко седмици. Макар и да съм фен на Форд, трябва да призная, че е много пипната кола, разликата с преди фейслифта е огромна - новият двигател е супер, обезшумяването е далеч по-добро, има разлика и при материалите, абе - усещането е една класа по-нагоре. Чакам през януари и февруари да тествам новия Пасат и новото Мондео и тогава ще мога да кажа какви са ми впечатленията. Но от сега знам, че Пасата играе в друга лига - намества се някъде между класа на Мондео/Мазда6/Пежо 508 и премиум немските коли. Има си нещо като своя ниша, което се отразява и в цената.

escobar

Volvo и VW се водят веднага под премиум.

hotblooded

Цитат на: escobar в 24 Ноември 2014 15:31:34
Volvo и VW се водят веднага под премиум.
Волво S80 праска цени като Е-класа и 5та серия - егаси "под премиум"а... 

escobar

Този кораб - майка не е ли от сегмента на А8, БМВ 7 и S-класа.
Точно това ми прави впечатление, че и Форд, Пежо, Волво дори ако искаш правят седани, които попадат в пролуките на гамата на БМВ и Мерцедес примерно.
Лично за мен класацията е следната:
БМВ и Мерцедес
Ауди
Волво, Лексъс, Инфинити
ФауВе
Форд, Пежо, Тойота
Шкода, Рено

На Пежо сервизите в България са им доста по-оферта от на Форд и Тойота примерно. Постоянно имат промоции и акции. Имаха някви излагации 508 1.6 Hdi, 112 коня, ама тия двигатели със 150 или 180 коня, които са анонсирали ще бъдат тип-топ като се има предвид, че се купувачите са по-улегнали.

Alexi

мне ,508 си е баш в класа на мондео и пасат с дължината си от 4.8м .. волво поне по цени определено не е в един клас с ваг .. а и моторизацията е като за премиум марка докато при 508 най силния мотор е 200 коня дизел ...

hotblooded

Волво S 80 e по малко от А6, 5 серия по лукс не им отстъпва но 200+коня и почти два тона кола някак си не се връзва с FVD.


TourneoRS

Тази кола е абсолютно безлична . Няма стил , няма емоция , няма с какво да ме грабне . Ако не е емблемата , няма и да позная че е Пежо .. камоли 508  :-X
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

escobar

Да почва да заприличва на Тойота - супер безлична.

Alexi

Цитат на: hotblooded в 24 Ноември 2014 19:13:26
Волво S 80 e по малко от А6, 5 серия по лукс не им отстъпва но 200+коня и почти два тона кола някак си не се връзва с FVD.
от най новия петак да ,но то последното S80 трябва да се сравнява с E60 щото са от едно поколение ( може би скоро ще излезе ново S80 ),и там са наравно като размер .. класовете се размиха и сляха последните години ,днес гледам някакъв фокус 3 спрял до мене ,като потегли осъзнах че е фиеста ..

hotblooded

 А това че растат колите е вярно - сегшната фиеста е голяма колкото някогашен ескорт. Колкото до Волвото - при 90 бона базова цена - отивам към магазин на Мерц или БМВ... не че Волво е лоша кола, но все пак...

Alexi

мен супърба ми е фаворит особено с тия по големите мотори дето нямат конкуренция в класа кажи речи .. след фейса е много красив напомня на ауди А7

hotblooded


При тея цени Superb не е за изтърване. Миналото лято имаше един 2.0 ТДИ 170 коня с DSG и Edition оборудване - на 10 месеца и 30 к км с отстъпка за плащане в брой - 36 хилки....

Alexi

то има и нови за тия пари но ръчка и бензин

escobar

Очудва ме, че VAG са сложили 7-скоростно DSG на Skoda Rapid със слаб двигател, а Пежо са на 6 в по-високия клас, което пак си е прогрес спрямо 4-скоростния им автоматик.
Фиат от друга страна май въобще са ке отказали да правят автомобил от класа на Мондео.
И за да стане тотална боза това мнение - някой тества ли новото Мондео? Аз пробвах Инсигния близо 200 коня, битурбо - интериорът е супер, много комфортна кола, отзад има пространство, аз си мислех че е пострадала заради дизайна ама си има пространство на височина. Като вървеж не ми допадна колкото на БМВ 2-литровия дизел.

hotblooded

Цитат на: Alexi в 24 Ноември 2014 23:18:41
то има и нови за тия пари но ръчка и бензин
и освен това - само с климатик и без радио...   Шкода са скръндзи ако говорим за базово оборудване :)

Alexi

не е точно така ,ето


pAbLo

Имам познат с не фейсово 508...
2,2 дизел автомат - плюе автомата че бил проблемен,но пък това му е 3то Пежо от както го познавам :)) :))
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D