Сиера - алтернаторът не зарежда!

Започната от Pyrhel, 03 Август 2014 14:43:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Pyrhel

Ако установите, че алтернаторът ви не зарежда - най-напред погледнете крушката на таблото дали е здрава. При изгоряла такава при следващото запалване алтернаторът НЯМА да започне да зарежда! (facepalm)

Вчера останах на пъря след акумулаторът умря и след като се прибрах - директно свалих алтернатора, след като го замерих, че не зарежда. Разкостих го целия - регулатор, ротор, статор и т.н. - всичко здраво. Когато се зачетох - стандартно при сиера е, че ако крушка липсва алтарнаотрът изобщо не започва да зарежда!
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


К.Методиев

Това е абсолютно нормално за алтернатора, възбуждането му е през лампата при повечето автомобили, може да избегнете такъв проблем ако се ползва един резистор от 100oма паралелно на лампата.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

cosworth team ruse

искаш да кажеш че ако не ми свети лампата на акумулатора н таблото или е изгоряла и не зарежда алтернатора ли ; никога няма да се сетя че такъв голям проблем може да докара една крушка  ;D това само при форд инженерите ли го има
FORD SIERRA POWER

Pyrhel

Не точно, ако не свети - значи е изгоряла (или е прекъснат кабела, или е измъкнат от болта, където контактува), а ако не светне като дадеш на контакт преди да запалиш - алтернаторът няма да започне да зарежда :D

Цитат на: К.Методиев в 03 Август 2014 14:59:07
Това е абсолютно нормално за алтернатора, възбуждането му е през лампата при повечето автомобили
По трудния начин го разбрах :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

К.Методиев

Питайте за да не се мъчите, на много коли е реализирано точно това което споменах с резистора паралелно на лампата, лично аз си карах цял месец без лампа и зареждане си имах. просто не бях обърнал внимание тогава, но при мен има и резистор оригинално в таблото.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

ffmk1l

С поставянето на волтметър също може да се предотврати това.
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

hotblooded

Цитат на: Венелин в 04 Август 2014 08:21:17
С поставянето на волтметър също може да се предотврати това.
диференциален ампермер 

- имаха го почти всички стари коли и камиони. Върши страхотна работа.

michael_cool

#7
Това с крушката е много интересно и не го знаех  :-\  аз миналата седмица също имах подобен проблем с оставане на пътя и умиране да акумулатор , но беше породен според мен от регулатора  ::) описах подробно случката в темата на колата , много сериозно почвам да се замислям за поставяне на волт метър и уред за налягането на маслото след като отворих блока и видях развития болт за пружината на клапана на маслената помпа  :-X
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!