RS2000 проблем със зареждане на динамото

Започната от FuRoRR, 25 Октомври 2013 00:01:30

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

FuRoRR

Здравейте колеги.Би ме Е46 320д 136к.с с 5човека на борда :'( . Колата загуби почти всякаква мощност и се започна с едно тегаво търсене на проблема докато не установих че ел.системата на работещ двигател със включени фарове работи на около 12 волта...което си е чисто не-работене  :D Оказа се че захранването не е достатъчно на бобините за искра и на горивната помпа за нужното налягане и в резултат колата работи невероятно мъчително и мудно...
Като цяло имам някакви познания по електроника и поизмерих от тук от там...
При работещ на празен ход двигател и всичко изключено напрежението е 13.7V като се вдига до 13.9V при 2500 оборота
При работещ на празен ход двигател с включени светлини - 11.8V като при 2500 оборота се вдига на 12.5V
Накрая пуснах всички консуматори и напрежението падна на 10.3V и дори и при по-високи обороти не се вдигна.
Знам как се сваля динамото и ми се иска преди всичко да съм сигурен за причината преди да го сваля защото си е малко...трудно за човъркане и работа...
Явно имам нужда от нови четки(или поне така мисля),но съм малко нов във София и не съм запознат с магазините.Възможно ли е някой да даде идея за магазин за динама и стартери където да мога да намеря подобни части?
Всякакви други идеи за причината за проблема са добре дошли...
Сивото Зайче - Powered by ВЪЪЪЙЙ!


К.Методиев

Само сваляне и ревизиране на алтернатора ти е решнието, проверка на диодния блок и замяна на регулатора ако се налага, не са скъпи, но преди всичко провери на тънкия кабел при контакт идва ли ти захранване 12V, защото така както го описваш трябва и лампата на таблото да ти свети!

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

FuRoRR

Цитат на: К.Методиев в 25 Октомври 2013 00:33:17
Само сваляне и ревизиране на алтернатора ти е решнието, проверка на диодния блок и замяна на регулатора ако се налага, не са скъпи, но преди всичко провери на тънкия кабел при контакт идва ли ти захранване 12V, защото така както го описваш трябва и лампата на таблото да ти свети!
Лампата свети много слабо през деня или с включено осветление не си личи изобщо...
Сивото Зайче - Powered by ВЪЪЪЙЙ!

К.Методиев

Щом свети сваляне и мерене на дйоден блок и евентуално смяна на регулатор ако блока е изправен.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.