Проблем с работата на двигателя Форд Ескорт РС 2000

Започната от Илко, 10 Август 2013 16:12:40

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Илко

Здравейте колеги.  Малко  предистория преди  седмица  пътувах до  Пловдив  преди  да тръгна колата ми  нямаше  ниски  обороти  по  пътя  ми се  спука  едно  водно съединение и  изгорях  гарнитута  на главата  отремонтирах я   но след  сглобяването колата  започна да  работи  саммо на  3  цилиндъра смених  бубина  кабели  на  свещи   самите  свещи  и  нищо. сега  колата  ми е  в  сервиза. Ще съм благодарен  на  всеки  за седеиствие. :)
Илко


Danchev

В тоя случай първо и мерни една компресия и тогава да се рови по електриките.
Ако всичко е наред с компресията намираш кой цилиндър се губи и гледаш има ли си искра, бензинец и т.н.
И пак ще умуваме :)
How about a magic trick?

hotblooded

 - главата провери ли дали не е деформирана?
- провери ли натягането на всичките болтове на главата?
Както ти е казал Данчев - измери компресията, ако в някой цилиндър има отклонение (по-ниска) с повече от 1 атм. докарай цилиндъра в ГМТ, такт сгъстяване и надуй с въздух от компресор и виж откъде ще издуха...

Иван Вълков

Най вероятно някой клапан прави мизерий и от там бяга компресията. Има ли детонаций в гърнетата

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Илко

Илко

Jamari0

И аз така като отремонтирахме ДВГ-то прекъсваше.. 1во центровката 2ро бубини кабели и свещи и спря да прекъсва но точно на 50тия метър и пак... и накрая смених Ламбда сонда.. Дано да е нещо по електрониката! Успехи!

Илко

Илко

К.Методиев

Аз бих заложил на бобина или управлението на бобината, като знам какви са инсталациите на тези коли и как съм страдал точно от управлението на единия канал на бобината ми е мъка, но решението ми беше просто 2 кабела направо от ЕКУ-то до бобината и от тогава проблеми повече не съм имал.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Kiler_xr3

Не си и помисляи да тарсиш причината в електрониката,главата ти прави мизерия вав всички случаи ,иначе казано аман от маистори...

Илко

Аз си  мисля  за електрониката  за6тото  колата е  заработила   идеално  в  петък  вечер  след  това  в събота  пак е  станал  3 цилиндров  РС :) а когато  карах  главата  на  шлайф  не  ми казаха  да има  проблем
Илко


Kiler_xr3

Е те маисторите с тва сте изтрият много ясноо ,ако е тяхна грешката. Тогава пробваи с диагностика ,че така на сляпо само пари се праскат..

Илко

Аз  присъствах  на  шлайфа  и  аз  гледах аз  я  сглобявах  така  че  не мисля  че  вината е в  маисторите   Просто  електрониката  ми е   ахилесова  пета и за това се  допитах  до  колеги  може  на  някои да  ми се е  случвало . 
Илко

Kiler_xr3

Е ти си сменил всичко необходимо за нормалната работа на мотора ,кво повече?  За мен това е клапан,но това разбира се си е мое мнение .. направи 1 диагностика все пак в такав случаи

Danchev

Понеже Илко го примързява да обясни подбробно :D да помогна малко какво си говорихме вчера на сбирката ...
на мотора му е премерена компресията и била ОК около 12
искра няма само на едни цилиндър ... май каза 3-ти
тая искра не иска да се появи ... пробвано с нови свещи кабели и бубини
баси казуса ... единственото, което е останало е да се пробва един доказано работещ ЕДИС
Аз за други причини да се губи само една искра не се сещам ... давайте идеи.
How about a magic trick?

Kiler_xr3

Ем тогава Илко разходи  до пазарджик и пробваи на Стеф  с компа , ако около тебе няма РС

Илко

Таман  говорих с баща ми  който ми е  същевременно и  майстор  и  ми каза  че  когато  е  заработила  добре е  била с  друг  ЕДИС   и пре малко  каране е  загаснала  и пак  на  3  затова  мисля  че  имам проблем като  на DidiBao
Илко

Kiler_xr3


Илко

Утре ще я  карат  днес платформата е   била  заета
Илко

Kiler_xr3


S.Stoyanov

#19
Това, което ти предлага DidiBao много лесно може да се направи, намираш на компа кои са сигналните кабели към едиса и ги прехвърляш директно към сигналните на бобината и ще стане ясно.
Пин 56 и 36 на компа отиват към едиса(пин 1 и 3) и от него  към бобината са 10 с 12.Едно замерване никога не е лошо.Но според тази схема няма логика да ти се губи само 1 цилиндър, би трябвало да са 2.Имай на предвид че кабела между компа и едиса не е обикновен а е екраниран.


opex

Мисля, че ЕДИС-а дава импулс за искра на по два цилиндъра едновременно. Въпреки, че са четири отделни бобини. Ако е така мисля, че бяха 1+4 и 2+3.
Ако на цилиндър 3 липсва искра заради проблем в едис-а би трябвало да няма искра и на цилиндър 2.
Под-вариант на горния е ако проводника излизащ от ЕДИС-а към съответните бобини и съответно някъде разклоняващ се на две за тяхм разклонението за неработещия цилиндър да е прекъснато.
Предполагам е проверено вече дали има постоянен +12в до всяка бобина без значение работеща или не.

Варианта на Дидибао няма да проработи. Той говори за Зетек, при който компютъра е с вграден ЕДИС, при който проводниците до бобината (упрвляваща маса) са два директни от буксата на компютъра и е възможно да е имало проблем в инсталацията. РС2000 е на друг принцип.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

hotblooded

 Да пробват като въртят на стартер при извадени свещи и да видят къде точно не "хвърля" искра. След това да разменят управляващите кабели  и да повторят - ако прекъсването се измести на друг цилиндър - проблема ще е от ЕДИС-а. Малко е туземско, ама в момента не се сещам друго...  Ако има начин да се провери сигнала до бобината с осцилоскоп ще е супер...

S.Stoyanov

#22
Бобините са 2.И аз имах точно това предвид, че няма логика според схемата само на 1 цилиндър да се губи само искрата при положение че сигналния проводник е само 1 за дадената бобина.Би трябвало на 2-та цилиндъра към нея да се губи.С осцилоскопа е най добре, но и светодиод върши работа, но трябва и 2-та канала да се хванат за да се види има ли разлика поне малко в честотата.Аз поне така съм правил на ижекторите и върши работа, защото диода има много малки периоди на гасене и палене.Пък като дойде в СтЗ колата може да и хвърлим 1 око.

Nebhotep

Проверка с осцилоскоп дали едната бобина не окъсява към корпус. Успех!


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

S.Stoyanov

Цитат на: Nebhotep в 13 Август 2013 22:27:04
Проверка с осцилоскоп дали едната бобина не окъсява към корпус. Успех!
Не дали не окъсява а какви управляващи импулси получава.....

Илко

Здравейте колеги  колата  вече  е  на  пътя искам да  благодаря  на  всички  който  се   включиха.  Вече  навъртя първите  си  километри държи се  добре.  Ще се  видим  на  Калояново и отново   благодаря   на  всички сега  остава  само  (race) (race) (race)
Илко

hotblooded


ilko

Щом само на един цилиндър не е имало искра сигурно е бил слаб контакта някъде или някой кабел е бил объркан. Какво се оказа?

Илко

Колеги  да  ви кажа така и  не  разбрах  какво му  беше  но ме навява  на  датчик на  коляновия  вал  защото всичко  друго  беше  проверено колата  веднъж е  запалила   тогава  се  е  бъгнал  датчика  така  си го  обяснявам  аз  с човека  който ми  прави  диагностиката  се  чух само  по  телефона  и  питах го  само  колко  кинти да  му  оставя  и си  взех   колата. Сега  имам  някаква  гадна  вибрация  в  купето  но  в  четвъртък се  прибирам  и ще  го  търся. Четвъртък и  петък имам  малко  довършителна  работа ще  сложа  и   гумите  и  събота  съм на линия   (race) (race) (race)
Илко

Илко

Здарвейте  отново. Искам  да  потърся  пак  съдействие  от вас.  колата ми е  на диагностика където  ми  казаха  че   всичко  като  датчици  и сензори  работоти  идеално  а колата  бълва богата  смес  на поръзия майстора е  сменил маф  сензора като е  сложил  такъв който е  работил на  друга  кола и е пъскал  бедна  а  на моята  нямало  промяна сега  ще  пробва да  смени  компютъра дали  е  възможно  да е  от  него. Преди  това  ми казаха  че  вакумното  налягане  не е  в  норма какъв  може да е  проблема  ::)
Илко