Съвети за покупка на Мондео МК4

Започната от krim, 01 Юни 2013 23:47:03

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Todor48

Цитат на: ivchotr в 16 Февруари 2022 21:28:58Акумулаторът е най-малкият проблем. Гледай другите неща.
Нещо ме съмнява цената на която ми я намали.


Alexi


naskogrozev

Какво мислите за такова мондео:
https://m.mobile.bg/details/11698696159531620
Ще се кара от доста улегнал водач  ::) който не гони пъргавина и високи скорости. Интересува ме какви са им болежките на тези Фордове и какво да гледам на тоя дизел, има ли скъпи консумативи, dpf проблемен лие?

Жоро Петков

Някой май вече се е "боботнал" - обявата е изтекла.
Да не си го взел ти колега?
DPF-ите на всички коли са еднакви - или се запушва рано или късно, ни все се запушва и тогава трябва нов или го "изтърбушваш".
Форд така или иначе никога не са били известни нито с пъргавина, нито с високи скорости.

perun

То ако само DPF-а е проблем, то с мед да го намажеш.Ама за пъргавина и скорост или много си се объркал, или просто си карал нещо дето скоро е към приключване...

Жоро Петков

Ми 190 коня 470 нютона... 2017г - не е умряла риба в цеха, но форд абсолютно никога не са се славели нито с най-бързо ускорение, нито с най-висока скорост. Силата на форд винаги е била единствено и само в уникалното окачване.
Няма по-стабилни коли в същия клас от форд. Какви други проблеми би имало Мондео мк4 (повече от другите в същия клас и години)?

perun

Ами то зависи с какво сравняваш. Едно 20 годишно РD ще те скъса на скорост и ускорение, а относно окачване и стабилност зависи от модела...

Жоро Петков

Казах в класа си - Пасат и Шкода винаги са били по-бързи поне на документи.
20 годишна кола освен ако не е стояла в гараж може да скъса ангренажен ремък ако пробваме да се гоним.
За окачване - фиеста бие поло. Фокус бие голф. Мондео бие пасат. Кугата има може би най-малък крен от всички подобни сувове в класа си. А за С-Макс, който си е ван е направо спортна кола по возия спрямо аналозите на другите марки.

perun

Ами всичко е доста субективно.Лично аз съм привърженик на точния баланс.В това отнешеие Форд даже не е в челната тройка, но все пак има своите достойнства...