Cosworth 2.9 24V търся Manuel Repair и тема с подробен суап

Започната от toretosz, 16 Април 2013 21:17:04

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

toretosz

След покупката ми се иска да не объркам нещо по мотора.И за да не направя няква ундурма ако може да ми дадете линк със суап на мотора и ако някой знае за пдф книжка да си дръпна от някъде ще съм благодарен. това което имам е http://www.auto-tat.co.uk/Cortina/Cosworth%20Conversion/Cosworth%20Conversion%20-%20Index.htm

(beer)
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P


viksata



"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

toretosz

Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

toretosz

Оказа се ще трябва да лъжа и ЕКУ то че съм на Неутрална скорост.Някой знае ли нещо по въпроса.Като инфо към момента имам само това

http://www.fordscorpio.co.uk/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=admin;action=display;num=1285441192  ако някой може или знае нещо ще съм му много благодарен.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

whaaazp

Ако може оправете името на темата, че е...  (rofl)

S.Stoyanov

Цитат на: toretosz в 06 Юли 2013 10:49:10
Оказа се ще трябва да лъжа и ЕКУ то че съм на Неутрална скорост.Някой знае ли нещо по въпроса.Като инфо към момента имам само това

http://www.fordscorpio.co.uk/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=admin;action=display;num=1285441192  ако някой може или знае нещо ще съм му много благодарен.
Това май няма да е трудно че като гледам схемите се интересува само от налягане на масло, а там се ползват ключове затварящи към земя обикновенно, но трябва да огледам всичките схеми че от една страница те прехвърля на друга и така само по документацията трудно малко.А има и няколко 12В през ключове, които ти нямаш и трябва да се пробва без тях ще може ли или не и ако не 1 бушон и към компа.
Ако нямаш оригиналния кабел за връзка между компа и едиса търси някой с екранировка, че по схема го дават такъв и сигурно има значение.
За Патса май има решение.Има 4 пина за него но не мога да се ориентирам кои 2 по 2 се ползват и там ще трябва мерене ако като се положат другите неща 1-та 2-ка не отпадне ще трябва да се пробват изход с 2 входа и ако не стане другия пак с 2-та входа.

toretosz

Благодаря много за инфото.Надявам се с твоя подкрепа да се оправя  че съм много бос на тема  ел схеми  и окабеляване.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

S.Stoyanov

Цанко пиновете са 19,44,104(една група) и 17,34,82(пак една група) и 2.Той е общ и при 2-та варианта.Сравни кабелите дали имаме съвпадение, което много ме съмнява но все пак.
Иначе това намерих какво трябва от донора.

"    Re: BOB wiring PATS bypass and Manual box fitting
« Reply #2 on: Jul 26th, 2011, 10:30am »    Quote Quote Modify Modify
Having done all this at length, with my 24V 4X4 BOB Puma, there is NO BYPASS for PATS on an EECV management system.

It has to be wired up in a simplified fashion, as it was in the donor car, and unless it is a really late one it will have a separate PATS Module, which you need, plus it's associated wiring, diagnostic plug, key reader and the right key, and the LED from the dash.

When you have the correct parts, it is quite easy to wire up, as you only need to connect the basic wires, and don't need all the ones that dissapear to CCM, Alarm etc

Cheers Dave"
И навсякъде из английските форуми пишат че няма шанс.Сигнала е с плаващо кодиране и май само крадците разполагат с техника да го премахнат  :))

   

S.Stoyanov


S.Stoyanov

Цанко твоята е разделена на 3 кръга по 2 цилиндъра.10, 11 и 12 пин на едиса отиват към бубината.На 4 цилиндровия се ползват само 10 и 12, а 11 е към оборотомера.Иначе входовете от компа към едиса са пак 3 и съвпадат при 4 и 6 цилиндровия двигател.2и 11 пин са разменени при 4  и 6 цилиндровия като сигнали(отиват като сигнал на оборотомера).Просто май ще пробваме какво ще стане и това е.


toretosz

#10















Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P