Ремонт на инжектори Delphi TDCI в домашни условия

Започната от Alexi, 23 Март 2013 20:46:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

hotblooded

Цитат на: G.Georgiev в 14 Юни 2013 19:34:01
Абсолютно не. Мен ме съмнява да не е дръпнала въздух и сега да се мъчи да го изкара. Защото поизпушва от ауспуха ама слабо..
До сега трябваше да го е изкарала... грешки отчита ли на таблото?


G.Georgiev

Цитат на: hotblooded в 14 Юни 2013 19:39:09
  До сега трябваше да го е изкарала... грешки отчита ли на таблото?

Не, първия път я държах повече време и ми светна контролера на двигателя. После изгасна, но пак няма палене..

hotblooded

 Хмммм нещо друго става. Ако останеш на въздух и въртиш започва да мига лампата за подгрева....  Да не си откачил без да искаш датчика за налягане на помпата?

G.Georgiev

Всичко си е на място. Ще я помъча още 5 10мин. и ако не запали, ще я завозим до мп да я видят  :-X

@Alexi: тръбичките от към дюзите ли да отвия или от към рейката ?

hotblooded


G.Georgiev

Да това помогна. Много ви благодаря. Та общо взето и братята Българи могат да си сменят клапанчетата, без да ходят в сервиз и да дават по 250лв. на брой.... Сега остава само да видя колко ще изкарат.

Alexi

още не се радвай ,виж дали ще работи нормално мотора ,замери им обратната нафта за всеки случай да се види как се справят братята китайци

G.Georgiev

Цитат на: Alexi в 14 Юни 2013 22:49:39
още не се радвай ,виж дали ще работи нормално мотора ,замери им обратната нафта за всеки случай да се види как се справят братята китайци

В понеделник най-вероятно ще ходя до МП, защото тракането което се появи когато един майстор се опита да ми въведе кодовете не е изчезнало, съответно и мотора тресе в ниските обороти и при подаване на газ (до към 2000об.). А при последното ми посещение в МП казаха, че за момента няма смисъл да ги гледат и да ги оправят, защото така или иначе трябва да се рециклират инжекторите. И стискам палци когато ги въведат нещата да се нормализират...

hotblooded

 Имай предвид, че ако имаш натрупан нагар по буталата (или някое от тях) - ще продължиш да имаш проблеми с тракане и пушене...

G.Georgiev

Цитат на: hotblooded в 15 Юни 2013 21:24:05
Имай предвид, че ако имаш натрупан нагар по буталата (или някое от тях) - ще продължиш да имаш проблеми с тракане и пушене...

То тракането се появи в момента в който вкараха кодовете на инжекторите... И по скоро е силно метално чукане м/у 1000 и 2000 оборота. Както Alexi каза ако са объркани местата, ще го има това нещо.. Дано да е от тях :)


galin345

Здравейте колеги може ли някой да ми каже как са китайските клапани за дюзите заслужава ли  и колко ще ме изкарат мерси предварително

hotblooded

Цитат на: galin345 в 05 Юни 2014 12:05:56
Здравейте колеги може ли някой да ми каже как са китайските клапани за дюзите заслужава ли  и колко ще ме изкарат мерси предварително
Един колега смени с китайски и издържаха цели 40 дена....

evro2000

И каква е файдата като след това пак се набутва със стружки от помпата?

hotblooded

Цитат на: evro2000 в 07 Август 2014 08:58:00
И каква е файдата като след това пак се набутва със стружки от помпата?
Ами никаква, за това при наличие на стружки се сменя и помпата...

Georgi89

Колеги аз не разбрах, сега последно доволни ли сте от извършения ремонт с китайските части? Питам защото на един приятел му отидоха дюзите и се чудя дали да поръчаме части за тях.

tihomir8611

#45
Ето едно по подробно клипче за смяна на клапанчетата.

My Link

Mondeicho

Това, че има нагледно как става е добре, но нямаме обратна информация има ли смисъл от това да си го правим сами.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Alexi

е клапанчето оригиналното е 50тина паунда ,ти си прецени има ли смисъл :) тука сумата за ремонт на 4 инжектора е около 1000 лв ,като има шанс и да ти набутат китайски клапани

Mondeicho

Финансово е ясно кой е по изгодния вариант, но ако ще имаш само проблеми , белите коси нямат цена...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

teloto

Ето още един клип.Пак руски,но по обстойно обяснено и даже е обяснено как да обучиш сам блока за управление на дюзите със старите кодове!
https://www.youtube.com/watch?v=7i77VbshwbU


Mondeicho

Човека каза, че е от Беларус и там ремонта на 4 дюзи излиза над 1000 $. На него му е струвало 200-250 $. За адаптацията говори, че трябва да се кара на 5-та скорост и да се редуват 90-60-90 км/ч и така да се изминат около 100 км за да се напасне компютъра...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Alexi

ако кодовете са грешни няма адаптация ,ще работи зле .. не го гледах клипа де ,ако за това говори

hotblooded

При смяна на клапанчета адаптация не е необходима,  ако се сменят инжекторите, или разпръсквачи - тогава без генериране на нови кодове на стенд - няма да стане,  дори и 1000 км да карате   

Dmitarcho

След смяна на клапанчета....компа сам си обучава дюзите.... Първите км. мотора работи като на ЮМЗ :)

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца

Alexi


Dmitarcho

Някой ме е лъгал така :)  Някога :) :)

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца

Иван Вълков

Цитат на: Dmitarcho в 01 Ноември 2016 10:23:46
След смяна на клапанчета....компа сам си обучава дюзите.... Първите км. мотора работи като на ЮМЗ :)

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

....и ЩОООО. То е сменена частта който не генерира кода - разпръсквача си е стария. Виж може да работи като ЮМЗ ако "майстора" е разменил местата на две дюзи  (rofl) (rofl) (rofl). А и да е оцелил да не на един такт  (rofl) (rofl) (rofl). Ще е като най- новия ЕКОбусст 2 цилиндъра  (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl).

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Dmitarcho

Не твърдя, че съм прав ;) И не говоря компа да си генерира сам нови кодове :) Нещо като само настройка ...или знам ли. Ще сменям скоро и аз клапанче....Ще споделя как работи маторя след това

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца

teloto

Днес ходих на втора диагностика,че на първата нещо не ми харесара диагностика!Били заминали и дюзите и помпата....ремонт 2000 лв!!! (angry) без мого да ми обяснява!Оказа се че дюзине са ми ОК,а имам проблем с клапана за високо налягане на помпата/около 300 лв/ и евентуално датчика за високо налягане/около300 лв/.Освен това ми каза ,че ще се опита да почисти клапана и тогава ще види как е....евентуално смяна (clap) .Това вече е друга "бира".И също ще предам "много поздрави "на първия диагностик,но....първо всичко да стане!Ще пиша

Alexi

какви грешки записва ? обратната нафта замерихте ли