Взаимозаменяеми части от ескорт 1.8Д -1991 и ескорт1.8ТД 1997

Започната от TourneoRS, 24 Януари 2013 21:08:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

TourneoRS

Тъй имам няколко въпроса , нов съм във форума ще ме извинявате ако съм объркал раздела или нещо друго   ^-^
Имаме едно на ръка ескорт 1.8 дизел 1991 г. 4 врати ако е от значение .
Имаме и едно комби ескорт 1.8ТД след 1996г /Коя точно не знам /
Дали следните части са взаимозаменяеми ..
Скоростна кутия - и двете са 5 степенни .
Лостчето за мигачите , къси и дълги светлини .
Двете предни седалки .
Алтернатора , че тоя по-новия модел ми се вижда читав .
Имат ли разлика в скоростните лостове ?
Лоста за ръчната спирачка .
Ключалките на вратите .
Ръчката която отваря предния капак .
Нещата ще ги взема от кола нов внос , принципно няма да ги плащам , колата и без това ще отива за скраБ .
IVECO -  с него не се ходи надалеко .


dontoni_ss

скорусните кути неса еднакви с сигорнос захвата които е за купето е по различен за друго незнам

TourneoRS

Успях да разбера само  че  лостчето за мигачи и чистачки е същото .
Седалките май не стават доколкото видях , скоростите също .
Ще ми трябва спешно и тресчотката на съединителя , на няколко пъти изпуска в неподходящия момент.
Някой смъквал ли я е , как става най- лесно , че е завряна в кучи Г..з ?
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Nebhotep

Лостчето е еднакво
Предните седалки трябва да стават, долу релсата за захващане е еднаква
Алтернатора би трябвало също да пасне, прехвърляш си и стойката за алтернатора и ще стане
Скоростната система отдолу е еднаква, може лоста на 91-ва да е по- дълъг, но пасват.
Ключалките на вратите са еднакви
Ръчката за предния капак е абсолютно еднаква


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

TourneoRS

Да , лостчето съм го монтирал вече , много съм доволен като ново е  ^-^ .
Предната шофьорска седалка ми е голям дерт , на лявата шина задният болт е пропаднал в пода , и сега когато седна се накланям наляво .. заход за излитане  :D . Седалките са за изхвърляне , обмислям варианта с другите но и те са нещо сбирщайн и не ме кефят . Моя алтернатор го разгледах , със някакъв триканален пистов ремък е и за пръв път виждам такова чудо . На донора нищо не можах да видя от плетеницата кабели и маркучи . Евентуално от по- новия модел ако се сложи има ли някаква вероятност да си монтирам и оборотомер  ::) . Проблема ми със скоростите се оказа педала на съединителя , или по точно тъй наречената тресчотка . Доста често не захапва както трябва и сменям на полусъединител и едва влизат скоростите с доста заядливо хъркане .Ако става от новия модел бих го сложил , въпреки че от пръв поглед ми се сториха малко различни самите педали . Ключалката на шофьорската врата заключва но не отключва , първо ще я разглобя да видя защо и после ще му мисля .

Колата е купувана в България чисто нова ,аз съм втори собственик  но последните две три години грам не е подържана  :-X .
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Nebhotep

Твоят ремък е три канален, защото си без климатик и шайбата на новия алтернатор няма да падне на този тесен ремък. Иначе няма проблем от новия алтернатор да вземеш изход за оборотомер. Тресчотките са различни по диаметър, твоята е с по- голям диаметър от на новия. Но ако вземеш всички падали и жилото на съединителя ще можеш да ги замениш и ще стане работата.
Поздрави!


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

TourneoRS

Благодаря , да се постопли още малко и го подхващам .  8)

Един последен въпрос , че ме гложди .
На този модел ескорт ,ако се намерят джанти 14 цола отпред 7J отзад 8J , какво е ЕТ би трябвало да бъдат без да опират тук там с нормалното окачване да кажем ?
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Nebhotep



Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

TourneoRS

Тъй , ново въпросче  :D
Взех си табло с оборотомер до 7000об/мин  ??? /егати и Хускварната дето ще е ако ги направи /
Принципно е същото като захват букси и т.н.  но оборотомера не иска да баца .Четох че трябва да дръпна кабел от алтернатора /имало извод W/ до таблото но къде по-точно да го боцна ?  Идеи ... :-[  ????

Преди малко слязох да разгледам динамото . Имам една букса с два червени кабела и един много тънък , те са обозначени доколкото видях B+ и D+ на синьото нищо не видях . Има и една малка пластмасова кутия с едно кабелче което е свързано за корпуса на алтернатора на него има само един малък + .Общо взето значи и извод W нямам ... :'( 
IVECO -  с него не се ходи надалеко .