2-ри Фокус във семейството ни - TDCi `04

Започната от smirkb0y, 27 Ноември 2012 19:48:00

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Mondeicho

С диагностичен уред се вкарват отново кодовете, които имаш и се надяваш всичко да е наред. Понякога се случва да се загубят кодовете все пак е електроника. Както колегите са написали ще прочетете и какви грешки е записала, може и друго да е зайчето...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.


smirkb0y

Със един авер я закачихме. Показа високо детонационно ниво на 2ри цилиндър или нещо такова. Трака, тресе, неще да пали. Пробваме да изтрием грешката, не иска. Викам давай да обучим 2ра дюза. Въведохме го, запалих, чуха се 4-5 цъкания и спря и заработи равномерно. Излязохме на тест, 10км без проблеми. Явно тя е била. Също така една грешка не иска да се изтрие и тя е с код "p007f". Някой има ли си на понятие за какво е тя и също така, защо дюзите си забравят кодовете? 
"Един форд запалил зимата и го кръстили фокус" :P

smirkb0y

Здравейте и за много години. Сетих се днес за форумчето и мисля, че трябва да напиша 2-3 реда.
След няколко сменени бмв-та и все не случвах с тях като последното се запали и замалко да изгори което изключително много ме ядоса и реших, че е време баща ми да си купи друг форд, а аз да взема стария вярно-служещ фокус.
Равносметка: Над 100 000км със него от както е в семейството, продължава все така да пали и да върви и да не създава проблеми. Взех го, премина основно обслужване, няколко доработки и продължаваме да се возим. На пролет го очаква леко освежаване на външния вид, че има тук таме вече ръжда.
Ето 2-3 снимки да не се забрави.. :)





















"Един форд запалил зимата и го кръстили фокус" :P

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

pi4o

Цитат на: smirkb0y в 24 Ноември 2016 00:32:24Със един авер я закачихме. Показа високо детонационно ниво на 2ри цилиндър или нещо такова. Трака, тресе, неще да пали. Пробваме да изтрием грешката, не иска. Викам давай да обучим 2ра дюза. Въведохме го, запалих, чуха се 4-5 цъкания и спря и заработи равномерно. Излязохме на тест, 10км без проблеми. Явно тя е била. Също така една грешка не иска да се изтрие и тя е с код "p007f". Някой има ли си на понятие за какво е тя и също така, защо дюзите си забравят кодовете? 
Здравейте!
Има ли някакво развитие относно тази грешка "p007f"?
На Моя фокус се появи едно прекъсване, придърпва в средните обороти - от 1800 до 2200 някъде. Закачихме я на тест и показа тази грешка. Изтрихме я, но пак има едно леко придърпване, не са му така гладки оборотите. Майсторчето вика, че може да е МАП сензор. Дали да му се доверя???

zloster

MAP sensor = датчик за въздушно налягане в колектор
Описанието на тази грешка изрично отбелязва, че става въпрос за температурен датчик. Отделно споменават оглед на въздухопроводите за нацепвания/скъсвания и т.н. както и за проверка на електрическата инсталация и проводниците от/до температурните датчици.

Развален телефон се е получил някъде.
Докато изяснявате това с майстора, е добре да изясните дали това животно(MAP датчик) се е срещал с този двигател:
http://www.catcar.info/ford/?lang=en&l=bWFya2V0PT1ldXJvfHxjYXRfaWQ9PTExMDIwfHxjYWJicj09R0NBS3x8dGhrPT0zfHxzdD09NTB8fHN0cz09eyIyMCI6IkV1cm9wZSIsIjMwIjoiRm9jdXMgQ0FLIDE5OTgtMjAwNSIsIjQwIjoiMyBQb3dlcnRyYWluIiwiNTAiOiIzMDMxMiBQb3dlcnRyYWluLkVuZ2luZSBBaXIgSW50YWtlIn18fGFscGhhPT0zfHxncm91cD09MzAzMTJ8fHNlY3Q9PTE4MzAxMUFTVUl8fHNldD09QzE4REM0WDMwMzEyfHxpbWc9PUcwMDI0NTU1MDJ8fGYxMj09LTUxMTU3OTg4NisxMzN8fEVOPT1FTkY5MA%3D%3D
Тук се откриват MAF/дебитомер, температурен датчик долу при intercooler-а и още един такъв преди дебитомера. Не съм сигурен този последния трябва ли да го има, но бърз оглед на двигателя ще си покаже.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

pi4o

#66
Колега, много благодаря за отговора!
Ще ги огледаме и ще пиша какво се е случило или не се е ;)


P.S.: ...между другото, ако ще е от полза, споделям от начало проблема и одисеята ми с това.
Както карах, нормално, без натискане, форсиране и луди гонки, по време на движение с около 90-95 започна да мига лампата за подгрева на свещите. Мотора започна да трака неравномерно, все едно работи на 3 цилиндъра. Пушеци едни бели, ужасни ...страхотия!
Прибрах се едвам я вкарах в гаража. Викнах един майстор и я закачи на диагностика. Показа грешка P0326 или нещо такова беше, Knocking sensor 1 cylinder. Майстора вика дюзи трябва да се рециклират. Добре, рециклирахме дюзи и ГНП. Изкарах 1500 км и се появи това прекъсване, като това с мигането на лампата за подгрева пак се появи на три пъти, но сега като изгася и запаля пак изчезва, а преди не искаше да се маха.
Притеснява ме това прекъсване и не смея да тръгна на дълъг път някъде... Кофти работа, ама дано се намери читав майстор да помогне...

zloster

Относно допълнението с информация по случая: по-добре пусни отделна тема.

Относно цитата:
Няма нужда да се цитира съобщението, което е точно преди новото. Защо? Всеки преглеждащ темата ще го прелиства това, докато този сървър съществува. А няма никаква нужда. Може да са 5 човека или двама или един, но защо да им губим времето да го прелистват?

Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

pi4o

 ... "Относно цитата:",

Прав си колега, наистина не съм се замислял.
Благодаря!

ivchotr

Цитат на: pi4o в 20 Март 2023 21:56:53... Майсторчето вика, че може да е МАП сензор. Дали да му се доверя???

Грешката за датчика за детонациите има връзка с детонационния датчик. Ако той подава грешни данни към компа, последният се обърква и от там се скапва и работата на двигателя. Твоите датчици би трябвало да изглеждат така:
https://sauto.bg/detonacionen-datchik(knok-senzor)-za-ford-focus-(daw-dbw)-18-tdci-15810.html
Би трябвало да са захванати с болтове към блока. Не е лошо да смениш този на 1-ви цилиндър, ако проблемът е в него. Преди да наринеш парите за сензора, се увери, че окабляването към/от него не е бъгаво.


Alexi

направи си отделна тема за проблемите с колата ,Дневник е за хвалене  :D