TURBO UPGRADE 2.0 tdci MONDEO 115 hp ?

Започната от kenykirilov, 22 Юни 2018 16:58:07

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

kenykirilov

Колеги отскоро съм с посочения двигател по-горе, колата е 2006та година и е с електронен актуатор за променливата геометрия. Въпроса е следния:

- има ли как този актуатор да бъде настроен (турбото да бъде настроено) да прави по-високо налягане.
- има ли как дюзите (стоковите) да се справят с по-високото налягане ( съответно има ли вариант за ъпгрейд тип Plug and play)
- ако всичко по-горе не става или е прекалено дълго и сложно, има ли как да се смени турбината да речем с такава тип 2260   с нормален актуатор и да се върже да работи НЯКАК на колата.

Ако въпросите ми са глупави моля да ме извините, отскоро съм с Форд и нещата не са ми ясни.
...не може един човек да знае и може всичко, но винаги може да опита!


Alexi

има ,нарича се чиптунинг :))

kenykirilov

Цитат на: Alexi в 22 Юни 2018 17:07:37
има ,нарича се чиптунинг :))

Абе то се нарича чип тунинг ама със смяна с почти двойно по-голямо турбо няма да мине само с чип.. тря да накараме по-голямото да заработи... ?
...не може един човек да знае и може всичко, но винаги може да опита!

Alexi

умрял кон не рита да ти кажа .. карай си колата не се занимавай с глупости ..

Snuupy

С 2260 ще ти трябват доста по-големи разпръсквачи, челен кулер, генерация, щото ще трябва и нов колектор за новата турбина. Ще трябва да минеш към усилен съединител, или performance kit или керамика самоделно направена... като цяло, ги виждам като едни минимум 2000-3000лв. За какво? Като цяло този TDCI не го дават от най-вървящите и за правене дизели. Ориентирай се към JTD, там е истината, ако си решил да помпиш. Само ще ти кажа, че една 156-ца 2.4JTD 140к.с. сток + ремап, МАП сензор и кулер прави около 210к.с. Защото заводски идва с 2056 и по-големи дюзи и тнт. Да не говорим, че е с Bosch горивна система и е пъти по-надеждна от фордовата... просто тия коли не са проектирани за това, ония са прокетирани за това. Има и доста TDI-та с 2260 и става мазаляк.

kenykirilov

Цитат на: Snuupy в 23 Юни 2018 23:02:27
С 2260 ще ти трябват доста по-големи разпръсквачи, челен кулер, генерация, щото ще трябва и нов колектор за новата турбина. Ще трябва да минеш към усилен съединител, или performance kit или керамика самоделно направена... като цяло, ги виждам като едни минимум 2000-3000лв. За какво? Като цяло този TDCI не го дават от най-вървящите и за правене дизели. Ориентирай се към JTD, там е истината, ако си решил да помпиш. Само ще ти кажа, че една 156-ца 2.4JTD 140к.с. сток + ремап, МАП сензор и кулер прави около 210к.с. Защото заводски идва с 2056 и по-големи дюзи и тнт. Да не говорим, че е с Bosch горивна система и е пъти по-надеждна от фордовата... просто тия коли не са проектирани за това, ония са прокетирани за това. Има и доста TDI-та с 24ю260 и става мазаляк.
Направо я пуснах бартер за 1.9 или 2.4 жтд ..карал съм такава алфа доста..знам колко е...бате бате... ако някой има да предлага
...не може един човек да знае и може всичко, но винаги може да опита!

Snuupy

Цитат на: kenykirilov в 26 Юни 2018 10:55:30
Направо я пуснах бартер за 1.9 или 2.4 жтд ..карал съм такава алфа доста..знам колко е...бате бате... ако някой има да предлага

Добре ще направиш. Просто трябваше да си вземеш 2.2TDCI, както аз направих. И с един читав ремап + хибридно турбо + кулер отиваш на 220-240к.с. За около 1500лв, което си е приемлива цена.

Alexi

само че сток съединителя е пътник на 220 коня ,слагат солиден маховик от Транзит както и дюзи от 2.4 тдци .. в общи линии дребни модификации са това а ефекта е добър

mladenmih

Мога да предложа цяло турбо което е хибрид и с което извадих 163 коня със стоков кулер и стокови дюзи
"аз съм най младия от инжинерите Харпов те ви казват да не пиете-не ги слушайте-пийте"

Mondeicho

За такива дейности си трябват пари, иначе не става... 8)
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.