Уплътнения за течаща дюза на моноинжекцията

Започната от venkabg, 14 Август 2019 10:33:44

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

venkabg

Здравейте!
С новата придобивка изникват доста въпросчета.
Двигателят се дави, когато не работи. На топло пали трудно, за сега го лекувам с пълна газ. Изпарителят не изпуска. Съмнявам се в О-пръстените на дюзата. Още не съм я свалил, но ми се иска да намеря предварително въпросните уплътнения. Търсих доста в нета, но нищо не намирам. Предполагам, че и в МотоПфое ги няма, поради стария модел.
Някой знае ли откъде мога да ги купя? Ако е в София, ще бъде по-добре, но принципно навсякъде ме устройва. Става въпрос за 1.4 Орион.
Газовата уредба-най-добрият приятел на човека!


Pyrhel

Ако са обикновени О-пръстени - защо не измериш и не вземеш първите срещнати?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

venkabg

Там е работата, че исках да почерпя от колективния опит. Защото колата е в град, където няма много размери О-пръстени. По-лесно е да купя предварително.
За съжаление и по руските форуми не излиза размер на О-пръстените.  Все някой трябва да е купувал, защото теоритично при вадене на дюзата се сменят задължително и пръстените.
Намерих уж ремонтни комплекти, чиято стойност не е висока, но още не съм взел. Само гумички май никой не предлага.
А как стои хавата с частите от МотоПфое за толкова стари Фордове? Просто не съм имал Форд ;D
Газовата уредба-най-добрият приятел на човека!

Pyrhel

Не вярвам да имаш проблем с поръчването на части - ще се изчака доставка, със сигурност повечето неща не ги имат налични.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

venkabg

Вчера свалих дюзата. Става доста лесно. Двата пръстена са най-обикновени. Нямат износване, меки са и ги поставих обратно. Според мен не са сложени добре в леглото. За сега проблема е отстранен, но трябва да я покарам. Помъчих да почистя картерната вентилация, но филтър не видях. Надявах се да е в кутията, ама нъцки. Сигурно е в капака на главата.
Самата дюза се вади елементарно. След като се свали кутията на филтъра се оголва цялата моноинжекция. Дюзата се държи на 2болта. Преди да се отвият се сваля куплунга на дюзата. Има две щипки, които защипват. Просто се натискат и се дърпат. Болтчетата натискат един фланец, който пък натиска дюзата. Отвиват се болчетата, маха се фланеца и се издърпва дюзата. В самото тяло на моноинжекцията има засечки, в които влизат пръстените. Затова се поставят на засечките, а не на самата дюза. След това с завиването на болчетата дюзата влиза навътре. Важно е да не се изтърве нещо в колектора. Най-вече болтовете.
Ангренажа също смених. Ролката беше тръгнала. Ручеше и беше въпрос на време да направи беля.
Резбата на коляновия вал е нормална(дясна), за ключ 19. Законтря се на 5скорост с натисната със все сила спирачка. Белега на разпределителния вал е гаден и трудно се вижда(сваля се разширителното казанче) и се свети с лампа. Други особености няма.
Ако някой разполага с някакви части за тази Баба, моля да ми пише.
Газовата уредба-най-добрият приятел на човека!

venkabg

Днес се накумих да оправя и електрическите връзки. Така се взима + през контакт за захранване на газовата.[attach=1]
За мен това е недопустимо. Поиграх си близо 1час, докато намеря сгоден начин за ново свързване. В крайна сметка стана доста добре. Сигурността на такава връзка е под всякаква критика. С времето се окислява, но може и да прекъсне, което не е приятно. Пък и да ми минават хвърчащи жици пред бушоните нещо не ме кефи.
Газовата уредба-най-добрият приятел на човека!

zloster

Колега,
благодарности за труда и споделянето. Може да си помислиш и за тема в раздел "Дневник".
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

venkabg

Благодаря!
Със сигурност ще има да правя още много неща... Лошото е, че нещо не успявам да се оправя с Форума.
На дневен ред трябва да дойдат смяна на термостат(температурата си ходи, където си поиска), доопряване на спирачките(нацепени задни маркуч, вероятно и задръстени).
При сгоден момент, свързан с някаква дейност ще направя и тема в Дневник, стига да се оправя с Форума.
Газовата уредба-най-добрият приятел на човека!