здравейте, имам форд ескорт вагон 1,8 турбо дизел, и проблем от тази сутрин та запалих и работи и както работеше се чу едно свистене и толкова, колата умря изгасна има нафта и всичко, няма никакъв ток, даже и плафона не свети видях бушоните един беше изгорял смених го и пак нищо помагаите колеги :)
Ами виж дали ремъкът, дето задвижва алтернатора, си е на мястото. Както го обясняваш, ми изглежда да се е скъсал. А преди да се скъса е приплъзвал и така се е изтощил акумулаторът.
Цитат на: ivchotr в 10 Януари 2017 20:42:28
Ами виж дали ремъкът, дето задвижва алтернатора, си е на мястото. Както го обясняваш, ми изглежда да се е скъсал. А преди да се скъса е приплъзвал и така се е изтощил акумулаторът.
добре, но тои алернатора нали пистовия го задвижва и мисля че е здрав, но ще го видя не е светвала лампичката на акумолатора ако не работи алтернатора а даже и плафончето не светва нито таблото нито централнота нищо :'(
колеги помагайте спешно е значи разгледах бушоните по плюсовата клема здрани са на минусовата клема има рели 70 амперово в ауто дата го водят ac raley управление на запалване и изгарсване swich on wich off engine 70a pbt g1uhd с 5 пина и намодка
възможно ли е релето за зареждане на акумолатора да е монтирано на минусовата клема и да е от него това че нямам никакъв ток веригата е оторена и не окасъва след като се допре с две кабелчета + и -
сега останових че дава на късо като се подаде ток значи е 70амперовото реле хайте даите мнение каквото и да е това ли форд форум
Ми много объркано обясняваш. Ако си подредиш мислите и въпросите, ще е далеч по-лесно.
Виж си масата към купето най добре първо, лично аз нищо не разбрах иначе.