Хидравлична помпа мондео след 2007

Започната от amplified, 14 Декември 2013 16:16:26

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

amplified

Някой може ли да погледне от какви коли са съвместими помпите за мондео след 2007? Нямам микрокат инсталиран и не мога нищо да видя.
мисля на мк3 са същите... 


whaaazp


moni74



----------------------------

amplified

#3
Цитат на: moni74 в 14 Декември 2013 18:44:51
Борко, какво и има на твоята?
Моята е задрала и сега умуват как да се процедира. Рейката също е бай, бай... Фабричен дефект за мондео 2008-ма. PTFE уплътненията на рейката се разграждат, защото при обработката не са измили пясъка от вътрешността на рейките. Кеф голям... http://www.talkford.com/topic/153553-mondeo-mk4-whining-steering-pump-steering-failure/

В казанчето има цедка, която се запушва и не стига достатъчно течност към помпата, смених го, защото почна да вие помпата. 5км по-късно волана взе да дърпа и чао помпа... Та, така :)


Колегите с мк4 2007 и 2008, ако почне да вие... Веднага рециклиране на рейка и няколко промивки, за да не търсите помпа.

Nebhotep

Е как може да се получи тая работа, явно не са спазвали никакви норми?! Помпата ти електро-хидравлична ли е?
Че то и на S-max тогава може да се получи това, въпреки че не съм чел за такива случаи!


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

moni74

Свалена ли е помпата? В сервиза на Монката ли го разбра всичко това?


----------------------------

Alexi

#6
не знам ако има пясък в рейката дали ще изкара толкова време и тя и помпата .. течността ти беше ли черна ? трябва да е била почти от самото начало ако има пясък или някакви подобни частици ..
ЦитатHi, well the S-Max has also suffered from this issue

amplified

Течноста беше черна, преди 10к км като се разсвири за първи път и се доливаше течността си беше нормален цвят.
Идеята е, че дали от някоя песъчинка или по-скоро от самият материал на уплътненията... същият започва да се разгражда и отива към цедката на казанчето, явно като Мони/майсторът/ смени казанчето някой боклук е тръгнал по маркучите и е стигнал до помпата.

Мони, да колата е при Мони...хаха :D... утре ще носят помпата и рейката на този, с който работят за хидравличните проблеми, които не могат сами да отстранят. Така ми и казаха, че не могат те да оправят помпата.


Alexi

до колкото четох в оная тема проблема е в някакви О-пръстени които се натрошават и почват да циркулират с маслото .. извода който аз си направих е ,че по скоро е свързано с възрастта от колкото с пробега на автомобила имаше един на 200к мили дето сега чак му изтропала рейката ,а имаше и такива на по 30-50к мили но всички са 2007-2010г ( преди фейса ) като вероятно има и доста голям процент при които никога няма да се появи такъв проблем.. проблема засяга и дизелите явно рейката е същата макар че помпата вероятно не е .. определено неприятен ремонт ,но тия части се рециклират успешно

whaaazp

Определено рейката е еднаква за всички двигатели, но помпата е различна...


amplified



Това е помпата, от 2.0tdci била същата, само шайбата различна. Ама ... дали... :)

dtrifonov

Здравейте,
случайно попаднах на тази тема. След като прочетох за какво става дума се замислих, че и моята помпа май се чува при завои и подаване на газ. Други проблеми за сега няма.
Има ли смисъл да правя нещо профилактично и какво?

Благодаря.