Теч на вода при Ford Focus

Започната от road runner, 10 Октомври 2011 12:36:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

road runner

Колеги ,помагайте ! След валежите от оня ден краката на пасажера са подгизнали! От каде може да прелива вода там . Проверих отводнителите под чистачките и са отпушени . Предишните валежи не ми бяха проблем ,но сега кофти :) :-[

EDIT:редактирам ти заглавието за да излиза правилно в търсачката


Alexi

може да влиза през поленовия филтър .. не знам при теб точно къде е но го огледай


road runner

И аз предположих ,че е оттам! Ще го разгледам обстойно за да видя как и защо . Ако някой се е сблъсквал с този проблем нека сподели как се е преборил с него .


Vasilev

Евентуално щипките на капака за филтъра може да са дали фира и по стъклото да се стича вътре при него. Моите щипки са прецакани и има лек луфт между стъклото и капака и оттам ми се мокри филтъра. Но за момента не тече вътре, а просто след дъжд мирише кофти като пусна парното или климатика. Виж да не си с някой гаден поленов филтър и да му се е разкъсала рамката.


road runner

филтъра е чисто нов :) Слагаха ми го в сервиз заедно със другите филтри и маслото . Ще го погледна  .... пак като вариант .  Ето днеска примерно вали от сутринта ,видимо няма нищо вътре . Вчера си беше локвичка направо.


miri4

Има конструктивна недомислица.Водата влиза през филтъра за купето. За да не влиза вода трябва колата да се оставя на равно или при наклон с предницата нагоре когато се очаква да вали дъжд. Това съм го установил от личен опит.Има някякъв перваз на кората около филтъра но явно е недостатъчен.


road runner

еми днес видях че самия филтър е с наклон назад към купето . обмислям нещо като похлупак над филтъра за да не вали и тече в/у него .За целта ще махна чистачките и ще умувам ,защото това спиране напред ,па назад ,под налкон или не не ме кефи особено,защото спирам кадето има место и кадето успея . тъпанарска работа от страна на форд ,ама какво да се прави ....... това вода в купето е гадна работа ! :(


Bobi

Колеги, кажете ми, че просто се бъзикате...Егати и издънката! Това дали го има и при Фокус 2? Ще ми е малко кофти да ми влиза вода и в същото време да нямам пръскалка за задното стъкло!!! (angry)


road runner

Е то при тебе бате ,ако протече ,ще е ебати късмета !!!!! Моли се да не ,защото е гадно  :'(


Pyrhel

Един тигел силикон където е ръба обикновено решава дефекта :P
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Vasilev

И все пак си мисля, че ако филтъра е качествен и с хубава рамка, не би трябвало да протече. Също и ако капака под чистачките е плътно затворен.


sparky

#11
Колеги ето как реших моя проблем с кората от 1 година нямам никакъв проблрем
.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=57&t=42195
Дано ви е полезно.

Първо обаче натиснете върху тези точки за да видите дали ляга плътно на стъклото.


miri4

И аз по същия начин съм си хванал коората защото щипките се чупят много лесно. Не съм слагал силикон защого кората прилепна плътно и ми севижда грозно така.Но истината  е да се  мисли по оправянето на този калпав перваз над филтъра за да се реши генерално въпроса. Но пусто време все не стига. Ако някой измисли нещо да свирка.


G_o_c_e_v

В линка по горе е писано по въпроса, и второто мнение е мойто. Моята кора си хлопа още от както я взех колата, но вода не е влизала. Над филтъра (под кората) има улей който служи да отвежда преминалата под кората (над филтъра) вода, и за да е по силен ефекта, наклон на дясно решава проблемите ви, така че да може водата по бързо да се стича на доло от този улей.

Успех и си проверете за наличие на този улей.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!


road runner

Аз вчера мисля ,че реших проблема . Над филтъра на разстояние от него сложих алуминиева ламарина за печатарска машина която е дебела колкото лист хартия ...грубо . днеска ще завия по един винт на скапаната пластмаса със счупените щипки и да се надяваме занапред да не се получават мизерий . Филтъра е защите и в същото време си смуче въздух ;)


tha22don

#15
Малко поостаряла темичка....но...
След като и аз днес си смених сам филтъра в купето и поставих обратно капака с проблемните щипки, не ми хареса как остана доста разстояние между капака и стъклото...което ме довежда до мисълта, че и аз може да имам езерце в колата.
Честно казано не помня как беше преди това....но сега не ми харесва определено като знам, че има разстояние.
Едната от важните щипки от към стъклото е счупена, но може да се залепи. Другата до нея е здрава и на мястото си, но остава разстояние между стъклото и капака.
Като се поразтърсих из нет-а има Форд-решение, което незнам дали се предлага у нас, тъй като finis номера не ми го намери в сайта им за проверка на цената на части:
Лепяща се част м/у стъклото и капака - ebay

Както и залепяне със силикон  8)

Та в Русе заваля...и ще видя дали ще правя гимнастики с някой от методите...но като се замисля - прозрачния силикон може би ще е по-удачния вариант, тъй като после сравнително лесно се чисти спрямо лепилото от двойно-залепващата се лента.


Pyrhel

Ако го няма през сайта на МП, значи никога не е продавано тука, но не пречи да ти го доставят (1-2 седмици)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


whaaazp

От колко време се чудя това уплътнение, къде се слага.. При следващата смяна на филтър ще го пробваме, че и при мен стърчи въпросната кора, то и не съм видял Фокус, на който да прилепва добре.
ps/ Чак локва съм нямал, но стъклата се потят много.


road runner

потят се най вероятно от мокър филтър ! > И на мен ми се потят ,тръгвам пускам климатика стъклата изсъхват и го спирам . :)


eminik

Здравейте!
Пиша тук, за да не отварям нова тема за подобен проблем.
Имам Фокус 1,6 TDCI 2005 г. хечбек. След ремонт на багажника (колата беше ударена отзад), се е появил теч. Лошото е, че водата влиза под кората и не съм забелязала. Оказа се, че с времето, освен багажника, се е подмокрил целият под на автомобила. И като резултат - окислени кабели, проблеми с моно-блок, сменихме и таблото. После две седмици колата стоя разтворена да изсъхне в едно хале. Предположихме, че проблемът е от стоповете - провериха уплътненията. Миналата седмица си я прибрах и за мое нещастие (или щастие) заваля още на следващия ден. И багажникът пак е мокър Доколкото мога да видя, водата се стича под тапицерията под десния стоп, събира се на пода на багажника и се оттича към задната седалка. Чудя се накъде да продължа с ремонта ... Ще съм благодарна, ако някой ми даде идея.


vova

#20
Предполагам ремонта не е бил както заводските луфтове между елементите....Прегледайте уплътненията навсякъде където прилепва петата врата.
Едно тъпо решение,но ако нищо не помогне поне аз лично бих се ядосал и го направил.Дупки в багажника да се изтича водата.
Преди 10 години ходих да гледам една тойота хечбек и беше пълна с вода багажника и резервната гума.Предполагам е била с удър отзад и в последствие недобро уплътняване.
Ако не сте,проверете дали ви стои това цялото гумено уплътнение и прекъснато ли е то някъде и в правилно положение ли е.
Би трябвало да има и метален ръб на който да се закрепва.
Това е от комби но принципа е същия.Успех.


Alexi

пробий 2 дупки на пода на багажника ( а обикновено има и тапа която да махнеш ) за момента ,да не се намокри пак всичко ,после търсете откъде влиза


locke

Важи за мк1, при теб не знам дали е така. Имаше теч от дупката, където влиза болта, който държи стопа



Уплътних го с болкит и след това поставих стопа. Наред е засега. Другото, което може да се провери е уплътнението на стопа




ivchotr

Преди няколко години на един СУВ в Търново му бяха оправяли тавана след някакъв удар. Като завалеше дъжд вътре трябваше да стоиш с чадър (tooth) С помощта на маркуч и един добровлец решихме въпроса :D Доброволецът влезе в колата, а ни с маркуча поливахме отгоре за да установим откъде точно пропуска вода.

Това можете да направите и вие в лабораторни условия, като доброволецът съответно трябва да стои в багажника на хеча и да следи къде ще прокапе. После решавате как да се справяте с проблема. Мога да предположа, че някъде не са напаснали някой от панелите. Ако пропуска уплътнение на стопа също би могло да подгизва в багажника и купето, ама ми се струва по-невероятно.


eminik

Благодаря на всички!  :)
Уплътнението на стопа го провериха миналата седмица. И уплътнението на вратата изглежда добре. Без да е свалена тапицерията виждам само, че водата се стича някъде зад нея по страната под десния стоп. Ударът беше повече от лявата страна, но няма как да не е мръднала и дясната.
Явно трябва да намеря ентусиаст, който най-вече за чест и слава би се захванал да търси пробойната ... :)


ivchotr

Предполаган, че е зяпнала снадка между панелите. Не всеки път си личи, ако не се вглеждаш специално.


Иван Стойчев

Здраве и те забелязах теч в задната дясна част на багажника по точно по калника и отам продължава към резевната гума колата е форд фокус мк2 хечбек
1.6 тдци 2007гд


ivchotr

Хвалиш ли се или търсиш помощ?


Наско

Мосю Стойчев, и аз не разбирам това информация ли е, че нещо някъде тече или е питане за съвет.  Защото ако е второто, силно се съмнявам че някой тук ще го приеме като задължение да отговори. Ако обичаш малко прецизирай поста, от уважение към съфорумниците.
Закования с чук винт, държи по-добре от завинтения с отверка пирон !


Hendeka

Добър ден колеги, да ви попитам, някой има ли идея как може да се напълни с вода отзад от дясно в краката(преди няколко дни се спука да вали при нас)? Тапите отдолу са здрави и навсякъде дръгаде е суха като барут. Възможно ли е според вас дринажите на задна дясна врата да са запушени и да прилива над уплатнението и в краката?


ivchotr

Не е невъзможно. Може и уплътнението на вратата да е пропуснало вода. Добре ще е да свалиш и облицовката на багажника отдясно и да огледаш за прогнили дупки в подкалника. Получават се когато се задържи кал между него и тръбата на резервоара. При всяко намокряне калта задържа влагата, а тя прави дупките. После оттам влиза вода в купето.


Hendeka

Колега, колата се пълни на място не в движение. А иначи съм я ревизирал цялата отдолу и няма абсолютно никакви забележки.


ivchotr

Откога я имаш тази кола? Досега големи дъждове не са ли я валяли? Не си ли я мил на автомивка? Имаш ли информация да е претърпявала някакви по-сериозни удари отпред или отзад?

Изключително лесно е да провериш дали дренажите на вратата са запушени. Ако са запушени обаче, над тях може да прелива чак през сервизните отвори в тенекиите на вратата, които остават скрити под кората. Което предполага събирането на няколко литра вода в нея. Та, ако отпушиш дренаж, от него ще тече вода доста време. Защото когато нивото й падне под отвора през който може да изтича, ще се задържа във вратата.

Ако колата е претърпявала удар, за който знаеш или не знаеш, снадката между калника и купето може да е зейнала, без да я виждаш, и от там да прониква вода. Това е обсъждано в тази и в други теми.

Та най-лесно ще стане някой да влезе в купето, а друг да полива с вода отгоре и да се гледа откъде ще подгизне.

П.П.
И да ги няма тапите на пода, няма как да се пълни оттам с вода, когато колата не се движи, освен ако не е нагазила във вода до праговете.


pmdc4

Цитат на: road runner в 10 Октомври 2011 12:36:11Колеги ,помагайте ! След валежите от оня ден краката на пасажера са подгизнали! От каде може да прелива вода там . Проверих отводнителите под чистачките и са отпушени . Предишните валежи не ми бяха проблем ,но сега кофти :) :-[

EDIT:редактирам ти заглавието за да излиза правилно в търсачката
махаш кората под чистачките  и по средата ще видиш отвора от където вентилатора смуче въздоха отгоре има капачка с мрежа отдоло е мметалното лигенче което трябва да отвежда водата която прониква между кората и предното стъкло в двата му края има два отвора да се истича водата само че от дясно ламарината е огъната нагоре а отзат има тесен улеи за водата по този улеи немския гении е пуснал сноп кабели а е и сложил  скоби точно там с времето се натрупват листа и запушват каналчето това вдига нивото на водата и тя през отвора влиза в купето  , снопа го вдигаш и връзваш с св опашка за планката на чистчките скобите ги махаш и изчистваш улея както и двата отвора за изтичане