Ремонт на инжектори Delphi TDCI в домашни условия

Започната от Alexi, 23 Март 2013 20:46:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Alexi

Братята румънци са му хванали цаката ,Дачия дизел е с инжектори Делфи също ,клапанчето е същото като на инжекторите на Форд :
клипче
клапанчето е с парт номер 9308-621C ,изглежда ето така :

китайските започват от по 20$ ,но оригиналните са около 50 паунда :
примерно тук


Pyrhel

От кога говоря за ремонта на инжекторите в мазето и че за под 100 на инжектор се случват нещата и ми се смеете ;D
От англичаните също има сръчни и го бяха пуснали преди няколко години това за ремонта.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

supertorr

Реклама на сервиз в  София
ЦитатЗа рециклиране на Delphi Common Rail инжектори е нужна високотехнологична база, поради сложността на вложените високо прецизни съставни части. Ние сме горди, че можем да предложим на нашите клиенти рециклиране по технология на производителя.
А тоя пич го направи на улицата  :))

hotblooded

 Това си е смяна на клапанче, рециклирането на инжектор (дюза) включва смяна и на разпръсквач, евентуално и на "игла"-та, след смяната на разпръсквач трябва да се "заснеме" характеристиката на инжектора и да се генерира кода на инжектора за PCM-a. Всичко без заснемането на характеристиката и генерирането на кода може да стане на улицата от средно технически грамотен човек. Но не е желателно - дизеловата апаратура наистина е фина и прецизна и е добре да се ремонтира на чисто място.

Alexi

мда точно за смяната на това клапанче взимат по 250 лв на инжектор ползвайки много скъпа апаратура и специалисти :)) ( няма да се учудя да слагат китайски от по 20$ нашите майстори ) .. разпръсквача никой не го сменя най много да мине един ултразвук .. той по принцип не се износва ,колата от износени клапанчета влиза в авариен режим

hotblooded

 Е то в другия форум имаше случай сменени клапанчета да хвърлят топа след 10 дена :) май има и по евтини от 20$

G.Georgiev

Любопитно ми е какъв е живота на тези китайските клапани? Дали ще ме изкарат 20/30 хиляди :)

Alexi

за съжаление никой майстор няма да си признае че е сложил китайски че да се установи колко живеят .. но според мен трябва да изкарат 30-50к км

G.Georgiev

Цитат на: Alexi в 12 Юни 2013 19:45:44
за съжаление никой майстор няма да си признае че е сложил китайски че да се установи колко живеят .. но според мен трябва да изкарат 30-50к км

А малко оф топик въпрос. Как да ги сваля тези инжектори? Отвиват ли се или се маха това гуменото уплътнение отгоре и се вадят?

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


G.Georgiev

Цитат на: Pyrhel в 12 Юни 2013 20:04:22
Развиват се.

Значи трябва много напъване... Защото се опитах да го развия, но ме беше страх да го напъна повече, да не се скъса нещо..

Alexi

според мен иди на майстор който знае какво прави а ако ти ще ги развиваш задължително запиши коя от кой цилиндър е .. то това го пише и на капака на клапаните ,но може да е сменяно нещо преди това

Иван Вълков

#12
според мен доста често са сваляни и разглобявани тия инжектори, като гледам колко лесно се развиха и на всичкото отгоре с раздвижни ключове - пълен шит са - иначе клипа е веднъж, много е поучителен.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

G.Georgiev

Цитат на: Alexi в 12 Юни 2013 20:49:31
според мен иди на майстор който знае какво прави а ако ти ще ги развиваш задължително запиши коя от кой цилиндър е .. то това го пише и на капака на клапаните ,но може да е сменяно нещо преди това

След толкова много пари вкарани в колата, вече ми омръзна и я прежалих. Та сега ще се пробвам като братята румънци да сменя клапаните пък каквото стане. После ще ги пратя в СДЦ да ги проверят и настроят и това ще е... Ако стане стане, ако не на части :) и ново мондео.

G.Georgiev

Дюзите са свалени, разглобени и си чакат китайските клапанчета тези дни. Тъкмо после ще мога да кажа колко километра са ми издържали. Предполагам, че ще е полезно за някой хора :)

Bobi

Ооо, бъди сигурен, че поне 10 души чакат с нетърпение резултата  :))

Alexi

отде взема клапанчета и по колко $ ,ако не е тайна :)

G.Georgiev

http://chinalutong.en.made-in-china.com/

и писах на една от обявите ( вече не помня коя беше ). ето го и отговора

Dear Mr. G.Georgiev,
Good day

Thanks for your message in Made in China.
This is Tina chen service for you.
As your request, send the price to you as followoing:
9308-621:27.15$/pc
4pc by DHL: 58usd
Total: 27.15*4+58=166.6usd

G.Georgiev

Цитат на: Bobi в 13 Юни 2013 22:07:16
Ооо, бъди сигурен, че поне 10 души чакат с нетърпение резултата  :))

Долавям лека нотка на ирония  :D

_bioHAZArd_

#19
Повече от 10 човека, чакаме резултата ? Ако ги има в ибей, и аз бих рискувал да си ги сменя сам ...


G.Georgiev

И в ибей ги има но започват от 30-35$ бр. И на много места имаше минимум за поръчка - 10бр.
Иначе смяната наистина не е нищо сложно. Трудно е да се разглоби инжектора, особенно ако колата е на много километри и се е спекъл... Като ги сменя и ги занеса да ги почистят ( разпръсквачите ми имат страшно много нагар ) и няма да се мине без чистене, ще си проличи дали стават. А въпросните 40-50к км. бързо ще ги врътна и ще се види колко карат  :))

moni74

В темата за ибей дадох линк за 2бр такива клапанчета, оригинални, за 100лв общо!


----------------------------

_bioHAZArd_

Цитат на: moni74 в 14 Юни 2013 10:56:15
В темата за ибей дадох линк за 2бр такива клапанчета, оригинални, за 100лв общо!

Благодяря за линка, видях че са 1.8 TDCi - има ли разлика за тези мотори, които са 100 коня и тези които са 115 ? Защото моят е 100 :)

moni74

Не знам, и 2.0 tdci  е с различни коне, но като гледам още за какви коли стават, сигурно е без значение. И аз се колебая дали да ги взема, но не искам да предизвиквам съдбата :)


----------------------------

G.Georgiev

Цитат на: _bioHAZArd_ в 14 Юни 2013 11:20:52
Благодяря за линка, видях че са 1.8 TDCi - има ли разлика за тези мотори, които са 100 коня и тези които са 115 ? Защото моят е 100 :)

Не би трябвало да има. Виж си само модела на инжектора, защото някой примерно стават за EJBR моделите, но не и за EJDR.

_bioHAZArd_

А как най-лесно може да разбера модела на моите ?

G.Georgiev

Отзад където е лепенката с кода на инжектора има и модел.

Такааа... до тук добре. Сменени клапанчета, почистени разпръсквачи... и сега идва странното. Колата не иска да запали. След 20 мин. въртене започна да претриса двигателя ( като чели му се иска да запали, но ми падна акумулатора ). Някакви идеи от какво може да е?

Alexi

трябва да повъртиш на стартер с разхлабени откъм тръбичките дюзи докато почне да хвърля нафта от там .. сега не можеш да обезвъздушиш според мен .. предполагам си ги сложил по местата им ?

hotblooded

 Хммм освен дюзите - друго по горивната система демонтирал ли си?

G.Georgiev

Абсолютно не. Мен ме съмнява да не е дръпнала въздух и сега да се мъчи да го изкара. Защото поизпушва от ауспуха ама слабо..