Програмиране на инжектори (TDCi двигатели)

Започната от Pyrhel, 05 Октомври 2011 16:53:12

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

chiche

@Pyrhel
в момента всички кодове са въведени съгласно инструкциите дадени от сервиза на дюзите. Проблема с 2 цилиндър(3 инжектор)е че  форскан не искаше да го приеме поради неясна причина. Вече минах 400 км не усещам голямо подобрение. Със сигурност кодовете са вкарани по правилния начин - да.
@Alexi по дюзите всичко що може е сменено, демек и разпръсквачите. Друг е въпроса че калибриращия пин и пружината са същите. Но мисля че тук може да навлезем в много дълга теоретична полемика. Документацията на делфи е 60 страници- перфектно четиво за плажа. При всички случаи при смяна на разпръсквачи стенда генерира нов код.
По помпата също е сменено всичко което може да се смени: лагери (от тях е започнал проблема с дюзите), ролки абе цялата карантия. Обратна нафта нямах време да меря - пък и в крайна сметка дюзите слизат от стенд имам разпечатка от стенда и съм дал една торба пари.   :'( (rofl)
Явно е че след морето ще се ходи в сервиза на дюзи пак. Благодаря за отговорите ще ви държа информирани.