Черен списък на сервизите

Започната от Bobi, 23 Септември 2011 06:10:05

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Bobi

За съжаление на всеки ни се е случвало по една или друга причина да останем недоволни от ремонтите по колите ни и ни се е искало да не ходим във въпросния сервиз. Нека в тази тема си говорим за некачествените ремонти и сервизи, но нека се стремим да бъдем обосновани и да помним, че ответната страна няма как да се защити и поради тази причина да не бъдем крайни в изказванията си. Защото и в най-добрите сервизи има "издънки" и е възможно просто да сме уцелили джакпота с такъв.


BIGFORDFAN

 Аз лично не съм доволен от нито един сервиз досега(в София),въпреки че доста рядко ми се е налагало(карам само Фордове (happy) ).Навсякъде ''претупват'' колите,никакво отношение към клиента,все пак си плащам...Но върхът на сладоледа за мен е ЗАР АУТО,ж.к.Дружба,в двора на ауспуси Крафт.Та историята е следната:карам един служебен MB Sprinter 213 CDI,2006год. и от 2 год. не е виждал сервиз(просто така излиза безплатно...),а нещо ми потропва отпред от доста време.Та споделям аз с новия собственик на фирмата и той веднага каза че ще го оправим (happy),даже има познат с добър сервиз-ЗАР АУТО.На другия ден в уречения час пристигам,вкарвам буса наполовина в халето(няма място за целия),вдигат го на крик(като на гумаджиите) и почват:шарнири,тампони,единия амортесьор и т.н.На другия ден шефа поръчва частите от някъв познат и аз отивам да ги сменят.Проблемът е само че новите амортесьори са MONROE(само лошо съм чувал за тях),а пък аз нямам оплаквания от старите,но щом ''майсторите'' казват че са за смяна...След два дни отивам да взема ''новия'' бус,дават ми ключа и да бягам,всичко е перфект...Сядам,паля и....ужас-светят лампи ABS,ESP,EDC и т.н.(които НИКОГА не са светели преди това),връщам се веднага,казвам че има проблем,а те учудени-невъзможно,колегата не каза за такъв проблем като го пробва след ремонта....Айде пак половината в халето,свалиха колелата и ООООО,ЧУДООООООО,ми то един датчик не са закачили (hammer),закачиха го и пак побързаха да ме отпратят,щот имат много работа (angry).Покарах 5-6км до офиса,стори ми се ок,не тропа,не хлопа,абе супер.Ама на следващия ден тръгвам по София по задачки,карам си нормално,но на пътя леко хлътнала шахта...НЯМА ТАКЪВ ТРЯСЪК ??? И УДАР в окачването...и така НЯКОЛКО пъти през деня >:(,при което аз незнам как да го определя това тропане,никога не съм изпитвал такова нещо с автомобил,бус,камион и т.н.(професионален шофьор съм),отивам пак в сервиза,те супер намръщени го огледаха,всичко по монтажа е ок,може амортесьорите да са калпави(чисто нови),така вече месец си карам така-люлеещ се и нестабилен...чакам становище по рекламацията...Но отношението към клиента,забравения датчик и незабелязаните дефектни амортесьори за мен значат само едно:НУЛЕВА компетенция,НУЛЕВА заинтересованост за безопасността на клиента (angry),за мен това е недопустимо,но бих искал да чуя и Вашето мнение колеги (fri).P.S. за въпросния ремонт платихме 650лв. с ДДС ???

zliqiliq

Здравейте колеги.Имах нужда от сервиз за колата и поразпитах насам натам за такъв.Казаха ми че до КАТ Ст-Загора има сервиз в който работят двама братя и работят добре.Отидох във въпросния сервиз и им казах за проблема(пуши ми колата в бял дим на студен двигател),на което ми отговориха че трябва да я оставя за сутриннта(закчиха я на компютър и ми казаха че всичко е наред).На следващия ден ми звънят и ми казват че най-вероятно е помпата ама не си струвало да я правят(аз се съгласих с мисълта че ще ходя за друго експертно мнение) ,но за да не съм валат им казах да я погледнат отдоло че ми тропа.След 10 минути ми казаха че и четерите амортисиора са се скапали.Викам добре прави ги,кога ще е готова колата че ми е много трудно без кола,а те ми казват до 5 часа е готова.Да ама НЕ.Днес е трети ден и само ми се управдават '' Ми дядо умря,ама аз ще гледам да я направя днес това,.... онова....''

Мамка му за колко време се сменят 4 амортисиора???

Моят съвет е НЕ ХОДЕТЕ ТАМ АКО ИСКАТЕ КАЧЕСТВЕНО И ОБСЛУЖВАНЕ.

zliqiliq

Не се притеснявай аз за моето мондео за амортесьори дадох 600. (angry)

BIGFORDFAN

#4

Vas

Автосервиз Марица в Пловдив, намира се срещу Кауфланд на Брезовско шосе.
Взеха ми 1000лв. за клапани за дюзите, а уж се разбрахме да ми сложат оригинални на Делфи, а те ми сложа шанхайски. Да ама не изкараха 4000км. и се скапаха до един, добре си върнах половината пари

Backstage

#6
Цитат на: BIGFORDFAN в 08 Август 2012 23:38:45
Автосервиз Петков в София ???
ЛЕЛЕ ако знаете какво става по форумите за тоя сервиз... ???....

My Link
My Link
My Link

Marlboro

Тия няма ли кой да ги запали? (af)
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!

escobar

АААААААААА, в тоя сервиз пратих един познат да сменя масло, но за радост или нещастие, се оказа че масларят не работи денонощно.

Vasilev

От миналия петък съм със сменен шарнир и колата започна да върви направо с леко извит вдясно волан, но не теглеше на никъде. Като пусна волана си вървеше направо. Все пак реших, че няма да е лошо да си направя един реглаж за всеки случай. Днес питах Анатолий за препоръка за някой сервиз и той ме прати в Експрес 2 в Дружба. Незнайно защо реших, че този сервиз има общо със сервиз Експрес в Младост 4 и се оттътрих там, че ми е по-близо. Свършиха работа за 10 минути и тогава дойде неприятната изненада. За да върви направо, волана трябваше да е завъртян леко вляво, но по-лошото е, че колата вече дърпаше на една страна. Веднага се върнах в сервиза и им обясних, че според мен реглажа не е както трябва. Качихме се за едно кръгче с момчето, дето прави реглажа и той каза, че дърпа на една страна, защото имам много неравномерно износена предна гума. На въпрос защо преди реглажа е нямало такъв проблем, адекватен отговор нямаше. След това си запазих час в Експрес 2 в Дружба и в крайна сметка свършихме работа, както си му е реда (благодарности на Анатолий за насоката и на майстора там за добре свършената работа). Направих няколко обиколки около сервиза, една малка корекция и работата заспа. За отношението в първия сервиз въобще не мисля да отварям тема, но от сервиза в Дружба си тръгнах с разпечатка със данни преди и след реглажа, в която ясно се виждаше как са ми върнали колата от другия сервиз. Аз естествено се върнах, за да си искам парите, защото не бяха свършили абсолютно нищо. Отидох с разпечатката и след кратко разглеждане и консултация ми върнаха парите, но пак се опитаха да ме убедят, че това било абсурдно и те, тяхната работа са си я свършили, както трябва. Та един вид, ми дадоха парите, за да им се махна от главата, че не им се разправяло. Ако си бяха признали грешката, нямаше да описвам цялата ситуация, но сега дано го видят повече хора, преди да са изпатили. И за да не съм голословен:


hotblooded

 Избягвайте тази гумаджийница  Бяха ми балансирали гумите с ползвани тежести, в резултат - на задните колела тежестите се въртяха свободно по ръба на джантите и... имах тема специално за случая.... 

Bobi

Така... Да напиша малко и за любимците ни МП, по-точно за бояджийното им в Люлин. Хора, не си боядисвайте колите там! Предната броня на моята кола е боядисана от предния собственик миналата година там, а вече нямам лак от лявата страна.

Надявам се и адашът да каже две,три думи, за да ме подкрепи...

hotblooded

Цитат на: Bobi в 24 Март 2013 23:34:39
Така... Да напиша малко и за любимците ни МП, по-точно за бояджийното им в Люлин. Хора, не си боядисвайте колите там! Предната броня на моята кола е боядисана от предния собственик миналата година там, а вече нямам лак от лявата страна.

Надявам се и адашът да каже две,три думи, за да ме подкрепи...
.... скоро ми бяха пратили писмо "вашият автомобил не е посещавал сервиз на Мото-Пфое повече от година" идеше ми да им върна "ми няма и да посети". Жалко само че се налага заради простотията налагана "отгоре" огъня да се поема от свестни хора като онова момче - приемчика от "Младост" - Иван и малцината служители на МП като него!

whaaazp

#13
Техно Газ Бургас - Монтиране на газови уредби - сайт

Въпросното място се намира зад бензиностанция Лукойл в кв. Победа, гр. Бургас.

Няколко месеца, след като купих колата и изминати около 7000 км. ми монтираха инжекционна във "Техно Газ" - гр. Бургас и се започнаха мъките...

Исках да ми сложат газовата и да забравим, че сме се виждали - казах го в напълно прав текст на собственика на фирмата. Имах едно условие за монтажа - мястото за зареждане на газовото да е при гърловината на резервоара.
Относно цени на компютър, рейка и използвани материали - исках най-доброто.

При оставянето и в сервиза нямах абсолютно никакви претенции за колко време ще бъде монтирана уредбата, дори им казах, да я държат ако трябва и една седмица, само да стане всичко по учебник и да не си късаме нервите взаимно.

Системата, която ми монтираха:
компютър: Autogas Italia Powerjet
изпарител: Autogas Italia - до 74kw
рейка: Rail Black Body /ще погледна колко ома е/
бутилка: тороидална /мисля че е бг производство/

+

Система за пазене на клапаните: JLM Valve Saver

Всичко на цена: 1285 лв.

На 4-5 час ми звъннаха да си взема колата. Знаех, че е твърде вероятно да се наложи да я настройват пак след около 200 км, но при първото замерване може би 2-3 дни след това колата даде приблизително 18/100 в града, докато на бензин разхода не е надвишавал 9,5 - 10.

И от там се почна /в МНОГО кратък вариант/ :
1) донастройка
2) изпускане на газ от не затегната връзка на тръбите - и разхода пак 14-15.
3) загряване извън града - дефектен изпарител
Разход извън града под 12 - никога /дори при каране с 100км/ч по магистрала/
4) настройки
5) настройки
6) настройки
7) настройки
8 ) настройки
9) настройки / малко са до момента/

Та стигаме до един момент на "настройване" в който колата НЕ вдигаше повече 130-140 км/ч. Разхода не е особено променен.

Смени кабели, свещи - ОК, нови оригинални

10) настройки

Смени бобина - Ок, нова

11) настройки  - разхода все същия, колата Не върви както трябва, Не работи добре място и т.н..

12) настройки

13) настройки

14) настройки

- Катализатора ти е запушен - Ок, катализатора на земята и пак нали многократни настройки.
Колата седя един/два пъти в сервиза за по 2 два дни да я "гледат" /може би наистина са я гледали/

То не беше истина, колко различни мнения имат работниците в сервиза относно засичането на разхода. Е единия път като седя видяха, че гори в повече ама само го установиха, не че беше ново за мен.

В даден момент просто се отказах да се занимавам с глупости, а и Не можех да намеря къде другаде я мапнат.

Та поредното което се случи една вечер прибирайки се към Бургас, колата спря да върви на газ - НЕ вдигаше повече 90км/ч.
Нямах възможност да я закарам лично, закара я баща ми, при което ми се обаждат със "новата" диагноза - избил кабел/свещ на 3ти цилиндър. Е да ама оригинални кабели на около 20 - 25 000 км, оригинални свещи на около 8000 км и нова бобина "бош" на около 20 000 км - НЕ. След доста неприятен разговор със собственика на сервиза по телефона, общо взето на 5тата минута ми върнаха обаждането, че проблема е в рейката - скъсани уплътнения на дюзата. Ок смениха ги, без калибриране на дюзите и т.н. и пак настройки на колата - е не го сваля тоя разход извън града /около 12 - независимо от стила на каране/ и 12-13 в града.

Карахме я заедно с собственика на сервиза при скорост от 90км/ч, без климатик и товар 48 км /Бургас - Созопол - Бургас/ заредихме 6,2 литра - бил нормален разхода.

При мое засичане на бензин на следващия ден по същия маршрут на бензин - 3,3 литра.

Така се приключи ходенето при "майсторите" в конкретния сервиз тотално. Бях решил просто да я изрежа от колата в даден момент.

Специални благодарности на Янко и Анатолий още веднъж, че  ми препоръчаха, къде да отида в София да я погледнат за последно. В сервиза нямаха кабел/софтуер с който да я закачат, но пък Майстора имаше желанието да я оправи и НЕ беше на мнението, че е нормално да гори толкова. ОК - купих си кабел/софтуер, смениха и мястото на изпарителя.

Година и нещо след и около 35 000 км след като беше монтирана системата - колата започна да върви нормално и гори нормално. В града около 10/100, извън при 90км/ч около 8/100.

p.s. През цялото време всички филтри бяха сменяни 3-4 пъти.
p.s. Вече почти година /около 30 000 км/ карам с новите настройки.








moni74

#14
Томи, Томи - защо не си казал - в Бургас отиваш при Илия, бензиностанцията на Лукойл на която бях управител, след Метро. Той щеше да ти реши проблема. Смятай щом монтира метанова на двегодишен ML и след това на едногодишен CLS на шефа ми... На него проблема му е само един - има много работа и трябва да си уговориш час предварително.
Но важното е че си се оправил.
А, сетих се за някои странни коли, които съм видял да прави - Hammer2 на ПБ, друг CLS на ПБ, и един син Dodge Challenger или Charger с двигател Hemi 5.7!


----------------------------

whaaazp

Точно там си бях избрал да ми я слагат, но поради ред причини.. ми се размина и много съжалих.  :-[
Ходих после, но нямаше софт и видимо желание да се разправя с на други майстори глупостите.

p.s. Иначе и аз съм виждал на доста скъпи автомобили, монтирани при Илия, без никакви оплаквания.

moni74

Ако решиш за нещо да ходиш при него, обади се ще отидем заедно.


----------------------------

whaaazp

Супер, дано не се налага.  ^-^

yordan fokus

#18
Село Житница на 5 км от писта дракон калояново - пияници,некадърници,счупиха ми разпределителния вал,колата не палеше,те я дърпат да пали.Клапани 6 бр,вал 700 лв - автосервиз Савимекс.

freeflight

Моят съвет - не стъпвайте в DUNEV MOTOR SPORT (София, бул. "Асен Йорданов", срещу СК "Червено знаме"). Имах кофти тръпка с тях миналото лято:
Отивам в приличния на вид сервиз с оплакването, че колата пали трудно, прекъсва в низките обороти, губи мощност и гори около 2 литра над нормалното, плюс това се усеща силна миризма на бензин вътре и наоколо. Приемчикът веднага заявява, че вероятно проблемът е в запушен горивен филтър (какъвто колата няма, има само една цедка, която не се пипа освен ако не се сменя бензиновата помпа). На обяснението ми, че няма как да се запуши това, което не съществува, той се опита да ми чете лекция колко важно било да не се пести от качествено обслужване на колата (която е напълно обслужена преди 1000км). Както и да е, правят ми диагностика и казват, че проблемът бил зацапан дебитомер. Почистват него и дросела, сметка - 80 лева. Препоръчаха ми и някаква тяхна добавка за почистване на горивните инжектори за още 45, но отказах. Тръгвам - колата е по-зле и от преди ремонта!
Какво се изясни в друг сервиз: дебитомерът не е бил почистен правилно и реално се е зацапал още повече от чистенето, а дроселната клапа не е била обучена наново след манипулациите. И най-интересното: проблемът всъщност не е имал нищо общо нито с дросела, нито с дебитомера. Една от лулите на запалването е била с окислени контакти и третият цилиндър реално е бил вън от играта през голяма част от времето. Разглобяването на лулата и рециклирането на контактите се оказа работа за половин час и 20 лева - нищо страшно. Друг въпрос е, че после отстранявахме белите от момчетата на Дунев...

***

Възползвайки се от случая, ще направя антиреклама на още един софийски сервиз - не помня точното име, но е доста голям и се намира на бул. "Тодор Каблешков". Колата на мой познат влиза там с неработещ климатроник. Взимат му 50 лева за диагностика и казват, че радиаторът е за смяна. Какво се изяснява в крайна сметка - изгорял предпазител, а на радиатора нищо му няма.
Повечето проблеми идват от главата... Особено ако е празна.


martin1977

Приятел, наистина много съжалявам, но ако беше питал преди да отидеш, щеше да си спестиш неприятностите. DUNEV са известни с "обслужването" и с "компетенцията" си. Само името им е известно. Абсолютни некадърници, а цените им с една идея по-високи от на Мото Пфое. Преди години и аз се опарих там. Имах Венто и отидох с дребен проблем. Взеха ми един куфар с пари и след като ми "оправиха" колата, беше пътник - без малко да се озове в Надин. За това са форумите - да питаме.

ggeorgi

Колеги, не ходете в сервиза на Сотир Сотиров и Димитър до Божурище (Толева махала 1А). По-некоректни майстори в София и наглост в такива мащаби до вчера не бях срещал. За сваляне на EGR, DPF, катализатор и програмиране ми обявиха цена с диапазон 370-470 лв., а накрая имаха наглостта да ми поискат 785 лв. Обясниха разликата, че аз не съм разбрал, че свалянето на DPF струвал допълнително 200 лв., а се оказало и че компютърът ми бил EDC 17, което нямало как да знаят предварително и програмистът им взел 500 лв. вместо 350. За всичко това научавам не предварително, не докато се прави колата, а когато отидох да я взимам и плащам! Освен това в началото ми обещаха фактура за уговорената сума, а преди издаването се оказа, че трябва да ми начислят 20% ДДС допълнително. Този номер е толкова изтъркан, че през последните 1-2 години не ми се беше случвало да ми предложат подобна тъпотия. В допълнение за катализатора от предложение за 100-200 лв. паднаха на 40 лв. Опцията да си го взема и пласирам беше изключена, защото беше раздробен на парчета и без кутия. В заключение: взеха ми двойно обявената цена без да ми дадат документ. Остава ми да се надявам, че са си свършили работата. Битият - бит...

Alexi

Ако ти трябва фактура ( примерно имаш фирма ) и сервиза с който работиш не ти е познат и да разчиташ на коректност ,искай им проформа - там вече няма къде да мърдат ..

Pyrhel

Това име Сотир Сотиров коооолко ми звучи като Сотир Сотиров Сариев :) Този, който Пежо клуба осъдиха, че ги окраде, завлече, заради него Мини Марица съдиха клуба и т.н. Дали не се е преместил след като го уволниха от СФА от Стара Загора в Божурище? Откъде намери сервиза?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ggeorgi

Познат ми го препоръча. Работил с него от две години! Не знам дали е същият човек - предполагам Сотиров е фамилното име. Не ми се постват ФБ профили, защото засега се чувствам изгърбен само с парите и се надявам да са си свършили работата (какво друго ми остава). Благодаря за съвета с проформата! Вероятно щях да избегна и двете изненади, които ми сервираха. Макар че майстор да даде проформа преди да е започнал работа (освен в официален сервиз) ми се струва "мисията невъзможна".

Dmitarcho

Това за ДПф не е ли така ? Че трябва да се види номера на компютъра /сваля се самия компютър за да се види номера/ и тогава се обявява цената за услугата с ДПФ-а ? Но това можеше да ти го съобщят предваритено. Тъпа табота.
Ръца Пръца

pinin

И аз да споделя моят лош опит - ,,Димакс ауто" в ,,Дружба" (София). Първото впечатление е лъжовно - УЖ много мил и точен...да, ама не! Взе ми бая цена за смяна на ауспуси и при все ползва старите тръби. Не ми даде гаранционна карта въпреки настояването ми и уж нямало проблем ако нещо стане да дойда...е стана и когато звъннах след 9 месеца за гаранционен сериз....се започна 2 месеца да ме мота  >:( с какви ли не лъжи, с любезен и мил тон - болен или пък не откривал производителя по телефона. Хванах го в лъжа след като ми писна и се свързах с производителя, който потвърди как от ,,Димакс ауто" никога не са му звъняло! Дори се обади на Хари пред мен и онзи щом чу за какво иде реч, затвори на производителя и повече не можахме да се свържем. Та за това - повече там не стъпвам!  :-[ Крайно разочарован и за това - заслужава си плюенето - дано помогна така на някой друг да не му се хване, както аз.

ivan.m

Здравейте,

Искам да добавя още 1 сервиз към списъка -  понеже няма име давам сайта: http://www.mobilen-avtoserviz.com/

Днес двама техни служители ме посетиха на място и направиха диагностика за 5 минути, която струваше 55 лв (25 посещение, 30 лв диагностика). Разбира се, нямаха да ми върнат от 60 лв..
Казаха, че проблемът бил в "датчик за гориво", после ми казаха "импулсен датчик за гориво", а след 4 часа и 3 разговора по-късно се оказа, че имали предвид "регулатор за налягане".
След като направиха диагностика си тръгнаха и обещаха до 1 час да се върнат с частта (тогава още бяхме на датчик за гориво) и да я сменят.
Разбира се не се върнаха след час и като звъннах ми казаха, че ще ми върнат обаждане след 30 мин. След 90 мин пак звъннах аз и ми казаха, че не могат да намерят частта - да си намеря аз пък те ще ми я сменят. Като попитах дали поемат отговорност да изкупят частта, ако смяната й не реши проблема човекът каза, че не може да поеме такава отговорност и да си мисля дали искам да я сменя...
Тогава се обадих на централата им и помолих да говоря с управителя на което ми беше казано, че не могат да ми дадат телефона, но той 100% ще ми се обади до края на работния ден. Разбира се това не се случи, така че не ми остана нищо освен да споделя, за да не се излъже още някой.
Спестил съм доста детайли, които показват неангажираността, но дори без тези детайли картинката е ясна.



TheGrave

Цитат на: BIGFORDFAN в 26 Октомври 2011 23:02:16
Аз лично не съм доволен от нито един сервиз досега(в София),въпреки че доста рядко ми се е налагало(карам само Фордове (happy) ).Навсякъде ''претупват'' колите,никакво отношение към клиента,все пак си плащам...Но върхът на сладоледа за мен е ЗАР АУТО,ж.к.Дружба,в двора на ауспуси Крафт.Та историята е следната:карам един служебен MB Sprinter 213 CDI,2006год. и от 2 год. не е виждал сервиз(просто така излиза безплатно...),а нещо ми потропва отпред от доста време.Та споделям аз с новия собственик на фирмата и той веднага каза че ще го оправим (happy),даже има познат с добър сервиз-ЗАР АУТО.На другия ден в уречения час пристигам,вкарвам буса наполовина в халето(няма място за целия),вдигат го на крик(като на гумаджиите) и почват:шарнири,тампони,единия амортесьор и т.н.На другия ден шефа поръчва частите от някъв познат и аз отивам да ги сменят.Проблемът е само че новите амортесьори са MONROE(само лошо съм чувал за тях),а пък аз нямам оплаквания от старите,но щом ''майсторите'' казват че са за смяна...След два дни отивам да взема ''новия'' бус,дават ми ключа и да бягам,всичко е перфект...Сядам,паля и....ужас-светят лампи ABS,ESP,EDC и т.н.(които НИКОГА не са светели преди това),връщам се веднага,казвам че има проблем,а те учудени-невъзможно,колегата не каза за такъв проблем като го пробва след ремонта....Айде пак половината в халето,свалиха колелата и ООООО,ЧУДООООООО,ми то един датчик не са закачили (hammer),закачиха го и пак побързаха да ме отпратят,щот имат много работа (angry).Покарах 5-6км до офиса,стори ми се ок,не тропа,не хлопа,абе супер.Ама на следващия ден тръгвам по София по задачки,карам си нормално,но на пътя леко хлътнала шахта...НЯМА ТАКЪВ ТРЯСЪК ??? И УДАР в окачването...и така НЯКОЛКО пъти през деня >:(,при което аз незнам как да го определя това тропане,никога не съм изпитвал такова нещо с автомобил,бус,камион и т.н.(професионален шофьор съм),отивам пак в сервиза,те супер намръщени го огледаха,всичко по монтажа е ок,може амортесьорите да са калпави(чисто нови),така вече месец си карам така-люлеещ се и нестабилен...чакам становище по рекламацията...Но отношението към клиента,забравения датчик и незабелязаните дефектни амортесьори за мен значат само едно:НУЛЕВА компетенция,НУЛЕВА заинтересованост за безопасността на клиента (angry),за мен това е недопустимо,но бих искал да чуя и Вашето мнение колеги (fri).P.S. за въпросния ремонт платихме 650лв. с ДДС ???

   
Моят опит е дългогодишен. Първоначално вършеха що-годе прилично работа, но в един момент почти всеки път почнах да им връщам колата за някоя подробност, която са забравили. А уж Зарко пише там на едни листчета. От окачване що-годе разбират, ама каквото и да е друго просто не им го оставяйте в ръцете. Учат се за ваша сметка и то на доста сериозни цени.

В един момент издънките почнаха да стават брутални. Светна чека за бензиновата помпа. Кво правили, кво стрували не знам. Излизам от сервиза, на следващия ден пак светва. Изнервих се и отидох в друг сервиз. Там правят проверка - помпата не прави вакуум. Това добре, поръчвам нова помпа, но тия кретени батисали датчика! Оригинален датчик е $400 за мойта бричка, с 300 зора намерих втора ръка.

Няколко серийни такива изпълнения и ги отебах. От зор се наложи да ида пак веднъж миналата година - ДВЕ СЕДМИЦИ ми стоя колата в сервиза без да я пипнат (а я карам от 200км разстояние специално след уговорки за ден и час). Заповядай пак след празниците ми вика, гледах да изчистя тука другите коли и ми се усмихва нагло.