2.0 Tdci 140 запалване на двигателя

Започната от Антон Тодоров, 21 Декември 2021 14:42:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Антон Тодоров

Здравейте колеги. Колата е Мондео МК4 2.0tdci 140к.с
Въпроса е в запалването на двигателя. Винаги, независимо дали е студена или е карана цял ден, дали е +20 или -3, запалва чак след 6-7 че и 8 завъртания на коляновия вал. Пали всеки път, не пуши бяло, черно или каквото и да било. Работи стабилно веднага след запалване, но пали бих казал трудно.
Има ли някой наблюдения, дали е така по принцип запалването на този двигател, или къде може да се крие евентуално проблема?
Благодаря за всякакви отговори.


Alexi

не е така паленето това не знам как изобщо ти хрумва като вариант ,в зависимост от годината може да има помпа в резервоара която да е дефектирала ,а може и да е нещо друго

Жоро Петков

Направи клипче да чуем как пали колата.
Моята много странно понякога пали като ебати стария трактор все едно акумулатора е изтощен. Дори и лятото, а реално няма проблем.

Антон Тодоров

Ето опита ми за клип. Колата е напълно обслужена, съединителя и маховика са наред.
https://m.youtube.com/watch?v=6uLZJyg-Jo8

Alexi

не виждам проблем с паленето на тоя клип ,колата завърта и запалва от първия път ..

ivchotr

А бе изрежда четирите цилиндъра преди да бръмне.

Подгревните свещи проверявани ли са?
Акумулаторът със стартерен ток и капацитет като за този двигател ли е?

Антон Тодоров

Да. В интерес на истината колата си пали без проблем всеки път. Имам я сравнително от скоро. Просто съм се качвал на много коли, нови и стари и всякакви, и почти винаги запалват след 2-3 оборота на двигателя. Тази завърта поне 6-7 преди да запали. Затова и търся мнения от други собственици на tdci двигател, за да предприема мерки навреме ако има нещо. Мисля си, ако четките на стартера заминават, и не достига навреме скорост на въртене за запалване на ДВГ.
Да, акомулатора е по спецификация за модела. Подгревните свещи не съм проверявал, защото тя все пак си пали и не пуши след запалване. Сега като се замисля, май ще ги сменя превантивно, може да загряват бавно.
Благодаря, че се отзовахте. Надявам се колата да не създава ядове с паленето сега в голямото студове.

hienata76


Антон Тодоров

Привет момчета. Днес намерих буквата за подгревните свещи и ги премерих. Две от тях са напълно умрели, няма верига към тях. Другите две дават верига, но не се знае в какво състояние са.
Остава да намеря сервиз във Варна който да смени всички, защото така като гледам къде се намират, смяната ще е малък кошмар, без изваждане на целия двигател.
Та ако някой друг забележи малко по трудно запалване, първо да провери свещите.

hienata76

Цитат на: Антон Тодоров в 28 Декември 2021 13:12:01
Привет момчета. Днес намерих буквата за подгревните свещи и ги премерих. Две от тях са напълно умрели, няма верига към тях. Другите две дават верига, но не се знае в какво състояние са.
Остава да намеря сервиз във Варна който да смени всички, защото така като гледам къде се намират, смяната ще е малък кошмар, без изваждане на целия двигател.
Та ако някой друг забележи малко по трудно запалване, първо да провери свещите.

Гледам. че в АутоДока има два размера и на различни волтажи...Кой ще да е за моя  ??? 5волт M8x1.0/ 11волт M10 x 1,0