Последни публикации

#1
Focus / C-Max / Re: Мощност в ниските обороти.
Последна публикация Ozzie - Днес в 19:28:02
Цитат на: Alexi в Днес в 18:35:38...аз не съм чувал някой да си смени ЕГР клапана на форд ..

https://fordbg.com/forum/index.php?msg=137079
Цитат на: Ozzie в 18 Януари 2020 21:01:42Харесах си ЕГР от една морга (не ми се дават трицифрени суми за експерименти), като даде време, ще го монтирам и ще споделя резултат.

Цитат на: Ozzie в 03 Февруари 2020 18:24:12Днес се възползвах от може би последния сносен ден, преди отново да стане студено и смених EGR клапана.
И стана чудо, геометрията се събуди.

Та моя опит с този двигател ме научи, че за да работи управлението на променливата геометрия, ECU-то си сака изправен ЕГР клапан. Какви магарии правят маперите, дето го "изключват" софтуерно, за да залъжат ECU-то, не знам и не ми се дават няколко стотатачки за експерименти.
#2
Focus / C-Max / Re: Мощност в ниските обороти.
Последна публикация Alexi - Днес в 18:35:38
какъв риторичен въпрос  :D аз не съм чувал някой да си смени ЕГР клапана на форд .. 850 лв беше последно в МР, за 1.8 тдци проверявах .. сега цената ще е над 1000
#3
Focus / C-Max / Re: Датчик колянов вал.
Последна публикация bibibi1970 - Днес в 17:29:35
Много благодаря колега.
#4
Focus / C-Max / Re: Мощност в ниските обороти.
Последна публикация saggy - Днес в 17:04:19
Как го оправи? Смяна с нов или премахване?
#5
Focus / C-Max / Re: Мощност в ниските обороти.
Последна публикация bearsm - Днес в 16:41:01
Проблема е решен оказа се, че вече 5 години карам колата с проблем в EGR клапана. Просто сега съвсем се е прецакал. Майсторите казаха, че е останал отворен, а защо компютъра не е показал грешка никой не знае. След като го оправих все едно карам друга кола.
#6
Focus / C-Max / Re: 1,0 екобуст - състояние н...
Последна публикация Alexi - Вчера в 15:33:24
ПОНЕ до 100к .. ама колко точно ,не е ясно .. за това на около 100к е добре да извадиш 2500 лв и да го смениш ,макар че го дават да изкара 2 пъти повече  :D за такива нещица Форд ги съдиха в Щатите и тоя мотор там вече не се предлага - основно ги осъдиха за нереалния разход по каталог ,ама там съдилищата не си поплюват изобщо а тука си перкаш на 8-10/100 при комбиниран 3.5 по каталог и си викаш абе добре е не е толкова зле  :D та и с ремъка така ..
#7
Focus / C-Max / Re: 1,0 екобуст - състояние н...
Последна публикация ivchotr - Вчера в 15:06:25
А защо изобщо трябва да се търси точно определено масло? Слагането на ремък в маслената среда на двигателя провокира излишни проблеми. Не е нормално човек да става заложник на подобни условности, за да си експлоатира колата. Кой на кого служи в крайна сметка?!?
#8
Kuga / Tourneo / Transit / Ranger / Maverick / Explorer / Re: Kuga AWD malfunction
Последна публикация ivchotr - Вчера в 14:53:52
Емиле, твоята грешка май не касае двигателя. "AWD malfunction" би трявало да касае системата за задвижване 4х4.
Сигурен ли си, че в сервизите в които си ходил, са проверили и евентуално сменили всички видове масла по задвижването?
#9
Общи приказки / Re: Фън, спам, шитня, тр, тд!
Последна публикация ivchotr - Вчера в 14:45:56

 (tooth)  (tooth)  (tooth)

Едно време милицията биеше, полицията от ранните години на прехода - и тя. В днешната повсеместна педерастия човек може да чуе всякакви идиотщини като извинение за въпиющата некадърност на изпълнителите на подобни ремонти. Впрочем, докато пътищата ни ги ремонтират предимно работници с тъмносин цвят на кожата, паветата и асфалтът няма да се задържат дълго време на мястото си. Факт.
#10
На моторетките редовно им сипвам добавки. На Фокуса от време на време, предимно през зимата. Преди няколко години май ми бяха сипали и вода покрай бензина, та освен добавка ѝ напуках в гюма и спирт за горене (стара шофьорска рецепта - обирал водата и така по-лесно я прекарвал през двигателя). Преди интервенцията колата не работеше добре на бензин, а след нея се оправи. Спирта съм го ползвал по същата причина и при предишните ми коли, ама тогава нямаше добавки, та този бъркоч за пръв път го приложих на Форда.