съвет за хидравлично масло

Започната от mirofiestata, 21 Февруари 2013 22:16:02

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

mirofiestata

Колеги дайте съвет какво масло да взема


Alexi

според мен произволно масло отговарящо на спецификациите ще ти свърши работа .. маслото е ATF

mirohristov

Ако искаш да сменяш цялото , си купи оригиналното на  (fe) .
Ако ти трябва хидравлично масло за доливане , няма значение какво ще вземеш.
Mалко познат факт е, че като разсипеш домашна ракия върху маса, разсипаното винаги образува границите на Санстефанска България.

julian71

Ако може да си задам въпроса тук,за да не пускам повтатящи се теми.
Колко хидравлична течност ми трябва и с какви показатели?1,6TDCI
FORD-овското не е опция...70лв.за литър.

Bobi

Не можах да намеря колко литра събира, но погледни тук: http://mot.bg/hidravlichni-masla.html. Погледни и сайта на Yacco.

Alexi

1л ще стигне .. то не можеш да източиш всичкото .. защо ще го сменяш ? по принцип само се долива .. а ако е станало черно и новото ще стане ,износване на помпата имаш

julian71

Цитат на: Alexi в 04 Декември 2013 08:11:06
1л ще стигне .. то не можеш да източиш всичкото .. защо ще го сменяш ? по принцип само се долива .. а ако е станало черно и новото ще стане ,износване на помпата имаш

Имам удар в бронята,а долу в дясно се оказа и помпата и на климатика някакво филтърче.
Спука ми се казанчето на хидравликата и изтече маслото,вече поръчах някакво от един линк на bobi.
В аутодата намерих стандарта:Ford M2C204-A
Поръчах 2 литра пък ще видим.

vvas

#7
-

TZahariev

Потвърждавам и аз, че цената е 28 лв. за 1 л. и аз съм си взел 1 бутилка. Нещо някой те е метнал с тези 70 лв. за литър. Само 1 бутилка (1л.)  ти е достатъчна, втората даже няма да я отвориш и за доливане - по спомени около 850 мл май беше цялата система, виж го в Микрокат или Аутодата.
Най-"обичам" сектанти и разбирачи, които побългаряват!

"Много обичам Ford обаче, ще си купя Mercedes да не си помислят, че съм беден!"


Мишо

Здравейте пичове, за да не правя друга тема, ще питам в тая. Искам да сменя хидравличното масло и в Аутодата намирам тая спецификация WSA-M2C195-A, която е заменена с тая  WSS-M2C938-A. До тук добре, но по сайтовете за авточасти го дават като масло за автоматици. Аз ли бъркам нещо, или то е едно и също и за хидравлична рейка, и за автомат ?


Ozzie

еднакви са
Фикус I ползва в хидравликата DEXRON III, което си е ATF
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Мишо


Mondeicho

Аз моето го смених преди време с тези спецификации на Феби (знам, че само пакетират, не ми е ясен производителя), но казанчето го свалих, защото беше с тъмни налепи по стените. Минал съм поне 40 000 км оттогава и нямам проблеми. Пак си стана тъмно обаче, не седи червено.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

ivchotr

Защото мизериите от старото масло са се наслоили по маркучите, в помпата на хидравлика и в рейката.

Иван Петров

Здравейте Колеги,

От две години съм собственик на форд фокус 1.6 бензин, 2000г. Хечбек. До сега нямах сериозни проблеми с него, но преди седмица след добро измиване на автомивка започна едно виене от към хидравличната помпа, тъкмо паркирах колата пред нашия блок и волана се втвърди. Отворих капака и видях, че хидравличното малсо е изтекло, погледнах под колата и от дясната страна течеше като от решето. Налях ново масло до макс линията и завъртях волана наляво и надясно, за секунди казанчето беше отново изпразнено. С Пътна Помощ я закарах на сервиз, там я погледнаха и казаха, че е повреден датчика на хидравличната помпа. Предложиха ми някакъв чешки за 115 лв оказа се обаче че резбите на този не пасвали и поръчаха ,,оригинален" за 160 лв. Казаха ми да оставя колата и в понеделник щели да получат датчика. На мен тези цени ми се виждат доста високи, прегледах в интернет и видях цени от 25 лв до 89 лв. Не съм в цветущо финансово състояние затова искам да ви попитам как ви се струват цени от 115 до 160 лв за такъв датчик.

Очаквам с нетърпение Вашият отговор.

Поздрави,

Иван

Mondeicho

Ти си видял цените. За оригинален е възможно това да е сумата  :'(
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

ivchotr

Само не разбрах от датчика ли тече? Обикновено помпите протичат от семерингите.

Иван Петров

От датчика изтичаше някакво количество масло, но определено не може за секунди да изпразни цялото количество от резервоарчето но като причина само него ми посочиха. И аз доста се зачудих и честно казано не им вярвам много. Това което мога да кажа е, че теча е след помпата, мисля, че няколко тръбички са протекли от съединенията си, така поне ми се струва но тия от сервиза нищо не ми казаха за това, въртят-сучат нещо, не знам утре с какво ще ме изненадат. А аз съм младок и нямам много опит с тия неща.

Друго което сещам е, че маслото изглежда примесено с вода и пак се сещам, че това се случи след като ходих на автомивка и сам си измих колата, не знам какво може да е станало но изглежда, че наистина има вода в това масло. Помагайте с каквото можете.
Благодаря.

Иван Петров

Ако е примерно маркуча за високо налягане, някой знаели какви са цените на тези маркучи. За сега в интернет не намирам цени.

Иван Петров

А относно датчика, тръбичката (не съм сигурен, тръбичка ли е жило ли е) след него мисля, че беше пречупена и от там накапваше.


ivchotr

Ами жертвай още половин литър масло, налей го в казанчето и запали двигателя. Гледай откъде тече и ще разбереш дали онези те ментят или не. С водоструйката няма как да прецакаш семерингите на помпата. Може да откъснеш някой остарял маркуч, примерно. Изтича бързо, защото маслото е намерило място да си ходи, което се намира наистина под налягане. Все едно на някого да му прережеш сънната артерия. Помпата (сърцето) изтласква под налягане и те ти проблем. Една Вектра я бях взел преди години за учебна кола на жената. За без пари, дето се вика. Беше без ремък на помпата на хидравлика. Казнчето и то беше празно. Налях масло, сложих ремък и като запалих, маслото изтече все едно от чешмата :D Помпата течеше като лейка от де що имаше уплътнения.

Иван Петров

Пробвах го, обаче от към капака не се вижда от къде тече :-[ а като погледнеш под нея (не съм я гледал на канал, леко с крика само) виждаш как тече като из ведро, но за съжаление не виждам източника. А и тия умници от сервиза не я дигнаха а просто погледнаха, че от датчика църцори и бързо заключиха, че е от там. Май е някой маркуч за високо налягане, не че те са евтини ама толкова бързо да изтича няма как да е от датчика. С трепет :-X чакам утре какво ще ми сервират. Ако някой има някаква идея моля пишете.

Иван Петров

Днес си получих колата ^-^на листа който ми дадоха пише, че са сменили датчика (175лв) на хидравличната помпа с работата общо 200 лв. Но видях, че е сменен и маркуча който излиза от датчика, но за него нищо не пише :-[ та така, иначе сега няма теч ;D

Alexi

честито ,имаш нов маркуч за хидравликата на стойност 200 лв ( реална стойност около 30 лв с труда )

ivchotr

Мммммм, дааааа...
Очакваше се нещо подобно.

Иван Петров

Да, видях като отворих капака, но дяволите я бяха паркирали на паркинг който се намира от другата страна на един силно натоварен булевард. Видяха, че съм хлапак, който нищо не разбира и се възползваха. За съжаление баща ми е инвалид (поради лекарска грешка) а той разбираше много от коли та няма много на кой да разчитам за насока. Опитвам се да чета в интернет но май не става само с четене. Мислите ли, че мога да си върна някакви пари? Нещо може ли да се направи?

Мишо

С извинение към форума и без същото за "майсторчетата" ама.......пичка им ленина. Как спят спокойно тия "хора", не знам. Ебахти скапаняците, видели едно момче което не разбира от коли и дай да го ошушкаме, колкото може за един нещастен маркуч. Е за това сам си правя колите, на мой приятели и познати и мога да кажа, че знам повече от някой сервизаджиичета с мазни гащиризони и речник, равен на 5 годишно дете. Човече, ако бях прочел по-рано, аз щях да ти помогна за много по символична сума, и не за да изкарам пари от теб, а за да ти помогна адекватно и точно. Има хора във форума, които знаят много добре за какво говоря и какъв човек съм по принцип. Още веднъж се извинявам, но ми писна от селски тарикатщини от някакви гайкаджии, дето се мислят за много велики, просто защото могат да сменят палеца и капачката на делкото на Ауди 80 примерно.

ivchotr

Затова в някои авто-мото форуми има тема за сервизите, които не бива да се посещават. Така серсемите сами ще отпаднат от бизнеса след време.

Иван Петров

Здравейте Момчета, благодаря Ви от сърце за подкрепата, наистина го оценявам. С времето и аз ще науча някои неща за колите а и за майсторите >:( надявам се поне да не е някое менте тоя маркуч, все пак от него зависи управлението на автомобила. С времето може би ще възникват и други въпроси и ще Ви пиша. За сега Ви пожелавам здраве и безаварино каране по нашите пътищата.

ivchotr

И да останеш без хидравлика, не е болка за умиране. Докато си в движение, колата ще се подчинява сравнително лесно. Тегаво ще е ако въртиш на място без хидравлика.