Спукан въздуховод.

Започната от Наско, 04 Октомври 2020 21:55:36

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Наско

Здравейте колеги.
Отдавна не съм писал тук, но и не съм имал проблеми с Фют. Е, най - после нещо се повреди.
Спука се един пластмасов въздуход  [attach=1]  Поръчах нов, но се оказа че има разлика в размера. В участъка с кръгло сечение, новата част е по - малка с 6 мм.     [attach=2]     Моля за мнение, дали по - малкия диаметър ще повлияе на работата на мотора. Предварително благодаря.
Закования с чук винт, държи по-добре от завинтения с отверка пирон !


zz_stefanov

Ако там е забоден дебитомера ще ти регистрира по голям дебит, без реално да е такъв.
Дали ще е фатално не мога да преценя.

Ozzie

@Наско
Ако пасва като дължина, за друго не се притеснявай. Датчика който се монтира следи за налягането във входящия колектор, т.е. какво налягане създава турбото.

P.S. Август месец и моята гофра (секънд хенд от морга) се сцепи по същия начин.  :D
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

zz_stefanov

#3
Мисля, че сензора следи скоростта на вятъра, компютъра го умножава по сечението, а за определяне на плътността се отчита и температурата. Та тука скоростта на вятъра при равни обороти ще е по висока. :)


пс: Може грешно да съм разбрал, но приех че сечението е по малко, така ли е ?
Ако е дължината и успееш да го монтираш, няма проблем.

Наско

Благодаря за бързите отговори. На втората снимка горе, се вижда разликата в диаметъра. Да, сечението е по - малко.  Всичко друго е еднакво с оригинала. На тръбата има два сензора и за това се усъмних за евентуални проблеми. Странно, сигурен съм че поръчах точно за съответния модел. Но е възможно да има и някакви допуски. За това се допитах до вас, преди да върна часта. Пък и връщането ще си е за моя сметка и ще ми се върже малко дебелшко. Ще я слагам и ще пиша после какъв е резултата. Старата съм я закърпил по нашенски със скоч и бриди, че избуши по време на път. За сега хубав ден на всички.
Закования с чук винт, държи по-добре от завинтения с отверка пирон !

Наско

Здравейте колеги. Не се получават нещата с новата тръбичка, язък. Оказа се че има още една разлика, която е много трудно да се хване визуално. Ако вържеш болтчетата от която и да е страна, от другата дупките бягат с няколко мм. С една дума, тоя пирон не е за тая стена.   8)
Закования с чук винт, държи по-добре от завинтения с отверка пирон !

Ozzie

Цитат на: НаскоАко вържеш болтчетата от която и да е страна, от другата дупките бягат с няколко мм.
И при мен се получи така. Мислих го две минути и накрая елиминирах трите болта от металната скоба.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Наско

Купих оригинална тръба и всичко си дойде на мястото  8)
@Ozzie, все пак не вдявам как така си игнорирал трите болта ?  Питам само от любопитство.  При теб конструктивно може и да е възможно, но на фюжън без побългаряване не става. Не съм фен на тоя метод и го прилагам само  в краен случай. На тази кола до сега два пъти ми се наложи, като втората операция май има нежелани странични ефекти. Ще споделя друг път за това, защото още съм в процес на наблюдение.
Закования с чук винт, държи по-добре от завинтения с отверка пирон !

Ozzie

Имах предвид трите болта от скобата на картинката долу. Ако първо завия тях, между тръбата и колектора остават 2-3 мм. разстояние, което няма как да компенсирам. Като ги игнорирам, т.е. не ги завия / ползвам, всичко си идва на мястото.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...