Най-накрая избрах и аз - Focus 2.0 Duratec Bi-fuel 145 ps

Започната от Ilian Petrov, 22 Декември 2015 22:14:07

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ADiDimitrov

Колега извинявай че пак в твойта тема,ама ти си най активен ???? Да те питам при теб това чекмедже отваря ли се? Защото съм виждал фокуси при които се отваря, а моето не се отваря


Bizu

Цитат на: ADiDimitrov в 23 Януари 2019 11:47:03
Колега извинявай че пак в твойта тема,ама ти си най активен ???? Да те питам при теб това чекмедже отваря ли се? Защото съм виждал фокуси при които се отваря, а моето не се отваря
При C-Max се отваря. Според мен при Фокус трябва да е същото.

Ilian Petrov

Цитат на: ADiDimitrov в 23 Януари 2019 11:47:03
Колега извинявай че пак в твойта тема,ама ти си най активен ???? Да те питам при теб това чекмедже отваря ли се? Защото съм виждал фокуси при които се отваря, а моето не се отваря


Отваря се. :)  Но си мисля, че дали ще се отваря или не, зависи от нивото на оборудване.

ADiDimitrov

Моя италианец явно е спестил за тази екстра  (rofl)

andi

Цитат на: Ilian Petrov в 23 Януари 2019 15:12:04

Отваря се. :)  Но си мисля, че дали ще се отваря или не, зависи от нивото на оборудване.
Кара ли се още този фокусник ,аз се чудя да купувам ли същия екземпляр

Ilian Petrov

Кара се ежедневно. :)
С две ръце съм за, но имаш трудна задача - да намериш екземпляр, който да не е изтормозен от каране.

vanko_orion

Здравей колега! Имам намерението и да се сдобия с такъв форд - двигател и фейслифт. Терзанията са ми единствено относно газовата уредба. Имал ли си проблеми с фабричната газ, как и е обслужването? Твоята била ли е заключена ?

Ilian Petrov

Здравей! Единствено мембраната на изпарителя се предаде към края на миналата година и започна да дава грешка за богата смес. Отидох в BRC и ми предложиха нов изпарител с 2 години гаранция или само смяна на мембрана без гаранция. Избрах първото и засега няма грижи. Казаха ми, че компютъра е заключен. За смяна на филтри на течна и газова фаза - 45 лв., пак в BRC. Друго няма. Продължавам да не съжалявам за избора си!

dimkaraganchev

Не, че нещо, ама смяната на 2-та филтъра е точно 7 лева... :))

Ilian Petrov

Да, ако човек си ги смени сам. :)  Но аз не бих се наел със смяната на филтъра на течната фаза, доста е неудобен.


anikolov

Цитат на: dimkaraganchev в 10 Юли 2019 23:06:50
Не, че нещо, ама смяната на 2-та филтъра е точно 7 лева... :))

И за 7 лв. ще купиш двата филтъра ли? Не думай!  (rofl)

dimkaraganchev

#311
Ами, хили се колкото си искаш. На моите коли струват точно толкова - 5 лв. е филтърът на рейката и 2 лв. на изпарителя.

Ilian Petrov

#312
Ей ги красавците от МП:
[attach=1]


Днес ги смених и возията отново е на ниво.  ;D
Аз поне съм впечатлен /предвид нашите пътища/, че вече над 45 хил. км. откакто имам колата, всичко друго по окачването продължава да е здраво!

Bizu

Браво. Добре изглеждат. От KFZ не са ли по- евтини?

Ilian Petrov

Гледах цените само по Бг сайтове, но като видях, че "марковите" са по около 100 и нагоре и бързо взех решението да са Моторкрафт от МП.

Ilian Petrov

#315
Здравейте!

Леле, не съм писал от почти 5 години, как минава времето само...

Къде заради лични драми, отделно вече няколко години карам служебна кола и т.н., и Фокуса малко на заден план остана.
Иначе си работи и всичко е наред, но не го карам много. Даже от няколко месеца и китайска навигация му сложих, но по-мощна, и поне засега съм много доволен.

Но най-вече реших да пиша заради прословутите клапани и каране на газ. Нямах някакви признаци и проблеми.
Но реших да видя какво е положението, след изминати от мен 70 хил. км. без реглаж и си записах час при Фордманяка.
По телефона като обясних ситуацията, ме засили, че най-вероятно ще има изгорял клапан.
Е, нямаше изгорял клапат, но били "доста натегнати". Смени и свещите, и една бобина.
Та всеки да си прави изводите. Със сигурност горят, но може би е много важен и стила на каране, високи обороти, поддръжка и т.н.

ivchotr

Както е казал народът за подобни случаи - всички се смеят заедно, но всеки си плаче сам :D