Focus EcoBoost менте "Red Edition"

Започната от exclusiveremix, 17 Март 2017 14:53:04

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

V.Buzev

За трептенето на вола при скорост 80 преден лагер главина ако гуми и джанти са перфектни, и баланса е добре и челата на дисковете са чисти!
За трептени при 120 баланс задни гуми и ако не е добре лагери главина!

Изпитал съм го много пъти. За по сигурно се сменят и лагерите и от двете страни!


exclusiveremix

ХА,ей тука ме хвърли в тъча.Добре как да разбера,че тези лагери не са ОК и са за смяна ?Нали се сещаш че от МП няма да се навият на метода проба-грешка и ще кажат - "Има износване по автомобила,нормално е така да е след определени км".
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Alexi

тя колата е на около 20к км ако не се лъжа ,какви лагери те да не са от кашкавал .. тва според мен е крива гума огледай ги добре че по нашите дупки всичко може да се очаква

exclusiveremix

52 к км гоним вече.Ще влиза на обслужване на 55 к км.Ако е крива гума,ще го прави само на единия комплект гуми.А тука го прави и на двата комплекта гуми/джанти.Проблема го нямаше с Мишелина(махнах го когато бяхме на 20 к км) и с Пирелито (махнах го на 33 к км).Сложих чисто нови унирояли и се появи проблема.След баланс проблема не се отстрани,сложих зимните 16ски и проблема си остана.Така че аз премахвам проблема да е от гуми/джанти.
Отделно гумаджиите са "мой" хора -Близнаците от Шумен.Алекси ще ги знае.Уж ги водят като най-добрите в града.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Alexi

с Близнаците се познаваме от около 30г ,от единия навремето си купих мотор MZ150 ( надали си виждал такъв на живо ) .. професионалисти са ,но дали баланс машините им са ок е отделна тема ( нямам информация конкретно ,но съм запознат с тия машинки и трябва да минават редовна калибровка което не знам дали се прави )

exclusiveremix

Ще ме караш сега при други да ходя за баланс,за да ги проверят.
МЗ150 съм виждал само на снимки,не съм фен на мАтори нещо.Отделно черния XCR изчезна,дойде един Raidon въздушен 140 мм и той изчезна.И се върнахме към немонтираната все още стара пружинка Рекон 120мм.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

V.Buzev

Е точно заради хубавите ни пътища не изключвам и факта за тръгнал лагер главина. На него му трябва минимално отклонение за да почнат вибрациите, не трябва да е стигнал до степен на виене!
Другото е зимните гуми на оригиналните джанти ли са?
Самите джанти чисти ли са? Една малка шупличка и ще има вибрации!

exclusiveremix

джанти манти,гуми,главини,всичко се чисти с препарат,тривка и водоструйка преди да се сложи следващия комплект.И 18ските ми и 16ските ми са оригинални на форд джанти.Лятото нарочно сложих зимните 16ски които са били отзад, ги монтирах отпред, и пак не беше ок.Няколко човека забелязаха малкия проблем,но всеки вика не се занимавай. Е как да не се занимавам като колата ми е на 50 к км,а кочини на по 250-350 са без подобен проблем.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

ivchotr

Сега се загледах по снимката на главината в публикаията ти от 05.08.2019 г. Ами има ръжда по венеца около гайката на полуоската, където ляга джантата. Там й трябва малко да стъпи накриво и започва да играе в движение.

Ozzie

sorry за ш***аното качество, с телефон и цифрово приближение, толкова ;)
тъкмо щях да тръгвам, червеното ми привлече окото, та не се сдържах да не щракна 1-2 снимки
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...


exclusiveremix

АААААххх...защо не ме изчака до колата да се запознаем  :'(
Иначе след ъпването на темата...да кажа малко за колата. Подкарваме 84000 км.Засега перфектна.Сменям масло на 12-13 к км,като пак се сменя във МП Шумен,пак Кастрола 5-20,пак с фюлеринче вътре.Разход за миналите 13000 км - 5.6Л/100км.
Иначе мога само да се "оплача" от Унирояла...след почти 40000км,започна по-малко да държи на завоите.Явно гумата вече е на свършване.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Ozzie

Цитат на: exclusiveremix в 13 Октомври 2021 13:41:38АААААххх...защо не ме изчака до колата да се запознаем  :'(
някой друг път  8)
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

ivchotr

Те местата там само за Фордове :D

exclusiveremix

И така... връщам се в темата след дълго отсъствие.Колата все още се кара от мен ( въпреки че от април 2023г. е пусната за продажба),все още гори малко бензин,все още е с 18ски джанти  (rofl)  и съм все така доволен от него.Проблеми почти съм нямал за целия срок откакто е закупен автомобила и цялостното ми впечатление е доста добро.За съжаление вече стана на  6г. и половина и смятам че е крайно време за нещо малко по-голямо,малко по-вярващо и малко по-малко харчещо толкова средства за гориво.Особено 2022г. особено лятото , бензина 100 октана с който се кара колата беше надминал 3.50лв/литър което ми идваше много нанагорно.Да,решението да се кара само с 100 октана е мое,знам че харча повече пари,но повярвайте ми хора... разлика има между 95 и 100 октана.Разлика усетих и във вървеж и в работа на мотора и в разходомера.
Та... директно прикачвам обявата за продажба на автомобила.Количката е читава,не искам да се разделям на всяка цена с нея и абсурдни предложения директно ги подминавам.Смятам че съм инвестирал много старания,нерви,пари и т.н. за да изглежда по този начин след почти 80 месеца използване,изминати над 112000км и редовни посещения в сервиз за смяна на масло.Които си търси нещо читаво,нещо гледано,нещо определено различно спрямо стандартните фокуси,моля да заповяда на оглед.Пък следващата - имам желание за Куга,но времето ще покаже.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11682018269935566&slink=svdjer
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Alexi

машинката е наистина много запазена и момчето е маниак на обгрижване

perun

#165
Запазена или не, двигател 1.0 Ecoboost е направен само за един собственик и това е първия...

ivchotr

И аз това щях да питам, че не ми се четеше цялата тема, а в обявата не е споменато - с ангренажния ремък в масло ли е двигателят?

exclusiveremix

Към Иво - да,ангренажния ремък е потопен в масло.Огромен проблем на това поколение 1.0 Еко , е нередовната смяна на масло или неправилно подбраното масло.Смятам че съм елиминирал и двата проблема след като съм сменял на 10-12 к км и съм избирал само препоръчаното от Форд Кастрол масло за този мотор.
Към предния потребител - може и да си прав , аз лично не бих си купил втора употреба 1.0 ,1.5 или 1.6 Еко,защото предпочитам само нови автомобили.Но искам да кажа че съществуват такива мотори на над 250 к км без особени проблеми.Справка - интернет има всичко !
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Жоро Петков

Колата е супер.
Мое лично мнени - според мен цената е малко висока (гледна точка на купуваче). Ясно ми е, че ти си инвестирал в доста неща по колата, но те са за теб. Купувачите рядко се интересуват от "подобрения".
Купувачите в БГ гледат километрите (за мен кола с редовно обслужване на 200 000км е в пъти по-добра от италианка на "2 смени на масло" на 60 000км, но това е мое мнение).
Това си е лично мое мнение, а от друга страна се радвам, че има хора в този форум, които си обслужват новите коли, както трябва.
Пожелавам ти успех и бърза продажба и чакаме нова тема ;)

Alexi

то няма италианки на 60к км на нашия пазар ,това е кола на 1г там при тях и цената няма да има нищо общо с 10г колите на "реални" 200к км у нас  :D


perun

Това с италианките и новия внос е абсолютно вярно.Ама при 1.0 Ecoboost с ангренажен ремък потопен в масло само на боб може да се хвърля какво и кога може да му се случи.Това си е техническо недоразумение.И това е всеобщото мнение както тук ,така и по други форуми.Не е необходимо да се "цитираме".