На дизелов автомобил АГУ

Започната от teloto, 12 Ноември 2016 18:44:44

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

teloto

Здравейте.Решил съм да слагам ГАЗ на моя Форд Мондео 2.0 ТДЦИ 130 к.с!Гледам вече има фирми,които монтират такива уредби като цените са м/у 1200 и 2200 лв.Доколкото знам и съм чувал,газ започва да се подава при 1500 оборота,т.е в градски условия едва ли ще има голяма икономия,но за извънградско със сигурност!Та въпроса ми е: Има ли вече сложени такива уредби на колеги от форума с ТДЦИ мотори и как се представя колата като разход и мощност?Има ли някакви проблеми от това и къде ще ме посаветвате да отида,при кой сервиз или фирма?
Ето и клип за ползата от ГАЗ на Дизелов автомобил по българската телевизия!

https://www.youtube.com/watch?v=4VBAln7WtgM

Ето и малко инфо какво става с двигателя,обяснено!

http://www.bluetronic.info/bg/servizi/lpgecu_opisanie/dizel-gaz-metan/



hotblooded

И какво очакваш да постигнеш?  За 2200 лв - Купи си нафта на едро - идва по 1,60.... 


teloto

Цитат на: hotblooded в 12 Ноември 2016 20:36:17
И какво очакваш да постигнеш?  За 2200 лв - Купи си нафта на едро - идва по 1,60....

Значи 2200 е най високата цена за уредба!Очаквам икономия,като всички други!А и до колкото прочетох освен цената има само плюсове като,по добра мощност,по добро изгарпяне на горивото,икономия,изчисване на саждите навсякъде.....И затова питам ,ако има някой който вече да кара,да сподели....Иначе другата гледна точка,като на вас ми е ясна....нищо лично!Има си ЗА и ПРОТИВ!Вие сигурно сте против,ако съдя по думите ви! >:(


hotblooded

Това е по голяма лъжа от водородните уредби, колега ,  долу горе е на равно по икономия с онези джаджи дето ги пъхаш в запалката и колата започва да ти връща гориво.  Дизели на гЪз се правят по съвсем други причини,  икономията не е сред тях


hotblooded

А хахахахаххахаха,  а сега видях че и мощност се повишавала.....  (rofl)  (rofl)
Колега,  това с смехории,  не става дума за за или против....  Тормозил съм дизелак на газ в лаборатория,  Икарус на газ също съм участвал в изпитания.  За да проработи дизляка на газ, като хората, - махаш дизеловата уредба и слагаш делко и свещи и караш бензинов двигател,  другото дето ще ти подават газ в колектора, и ще се впръсква нафта в "запална доза" ,  или ще намалят дозата нафта на 30-50% за сметка на добавена газ - заеби това,  икономия няма да видиш.


teloto

Цитат на: hotblooded в 12 Ноември 2016 21:00:11
А хахахахаххахаха,  а сега видях че и мощност се повишавала.....  (rofl)  (rofl)
Колега,  това с смехории,  не става дума за за или против....  Тормозил съм дизелак на газ в лаборатория,  Икарус на газ също съм участвал в изпитания.  За да проработи дизляка на газ, като хората, - махаш дизеловата уредба и слагаш делко и свещи и караш бензинов двигател,  другото дето ще ти подават газ в колектора, и ще се впръсква нафта в "запална доза" ,  или ще намалят дозата нафта на 30-50% за сметка на добавена газ - заеби това,  икономия няма да видиш.

Колега,ще извиняваш,но твоето мнение ми е ясно още от първия пост!Няма нужда да ми го пишеш няколко пъти с различни думи!Бих искъл да чуя и други мнения!Благодаря за разбирането! (wdo)


Dmitarcho

Няма колега тука който да си е слагал АГУ на дизез. Ако беше толкова икономично/повишаващо мощността ... всеки втори дизел щеше да е с АГУ . Замисли се, колко такива коли си видял в София ;) И аз съм на мнение ..... че ще дадеш едни 1000-2000 пари ... на вятъра, че и колата можеш да си почупиш.
Ръца Пръца


ihovahi

@teloto, не знам защо поставяш под съмнение мнението на @hotblooded. Иво е доста начетен и с голям опит. Самата идея за АГУ на дизелов мотор е...  (facepalm)
Който фôрка "майстор" си нахôда!



teloto

Цитат на: ihovahi в 13 Ноември 2016 11:29:47
@teloto, не знам защо поставяш под съмнение мнението на @hotblooded. Иво е доста начетен и с голям опит. Самата идея за АГУ на дизелов мотор е...  (facepalm)

Ок.Колегата може да е прав!Нищо против него и мнението му,просто се чудех дали има някой с АГУ на дизел!Иначе едно време като започнаха да слагат Газови Уредби на бензиновите,мнението за това никак не се приемаше с одобрение,но сега.....май почти няма бензин,без АГУ или Метан....


sstefan

http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=23&t=64798

Ето ти темата,вече си се включил. Успех!
И ако може само да не ни занимаваш..... (rofl)


teloto

#10
Цитат на: sstefan в 13 Ноември 2016 16:26:54
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=23&t=64798

Ето ти темата,вече си се включил. Успех!
И ако може само да не ни занимаваш..... (rofl)

Незнаех че те занимавам?! :D Обещавам да не те занимавам точно теб!А за другите,те мисля сами си знаят! 8) На който съм досадил,да ме извинява!Мислех ,че форумите са за това,феновете да споделят и да търсят отговори с помощта на другите членове.....Надявам се не греша!?


teloto

Цитат на: Dmitarcho в 13 Ноември 2016 08:46:17
Няма колега тука който да си е слагал АГУ на дизез. Ако беше толкова икономично/повишаващо мощността ... всеки втори дизел щеше да е с АГУ . Замисли се, колко такива коли си видял в София ;) И аз съм на мнение ..... че ще дадеш едни 1000-2000 пари ... на вятъра, че и колата можеш да си почупиш.
Благодаря за съвета.Определено все още "сондирам" за резултати и мнения.Не съм казал,че 100% ще слагам.Съжалявам само,че някои от колегите не са като теб например....да помагат със съвет,аргоментирано,а се заяждат,като по горе!


Pyrhel

Не съм гледал видеото, но изобщо не вярвай на наши журналистченца... Дълга история, но личен опит - говорят каквото би се харесало на аудиторията, а не истината. Другите на които не трябва да вярваш са сайтовете и хората, които предлагат това извращение.
Без да навлизаме в подробности, помисли каква е степента на сгъстяване на дизелов и бензинов мотор, на какви обороти им е максималният въртящ момент и какво се случва при дизеловите в този случай като му сменяш част от горивото. А тази част е нищожна - разгледай по форумите, в ниските обороти се прави около -10% нафта, във високите до -30%. Само че това не означава средно -20% намаляване на парите за гориво - добави газта. Навсякъде казват, че реалната икономия е се върти около 5 до 10% в най-добрия случай.

Колко км минаваш на година?

Малко проста математика - да приемем, че минаваш 20к км, ако средният разход на колата ти е 7/100, това са 1400л гориво, в момента нафтата е 1.86, това са 2604 лв. При средна икономия 7%, това са 182 лв на година при 20к км годишен пробег. Хм, значи ще ти трябват 6 години и 6 месеца, за да изплатиш най-евтината уредба, т.е. около 190 хил км. Заслужава ли си инвестицията? А минаваш ли 20'000 км годишно?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


hotblooded

При условие че в цял свят инженерите в във всички автомобилни концерни се борят за намаляване на разхода на гориво,  по тиха работа на двигателя и по ниски вредни емисии при запазване (и увеличаване) на мощността -  па на никой не му дойде акъла да тури и едно гЪзово на дизелак....  Сигурно нашите гаражни спецове знаят повече от инженерите в BMW,  Benz,  VAG.....  2/3 от научните трудове у нас за използване на пропан бутан вместо бензин и 100% от тези за смесване на пропан и и дизел съм ги проверявал в лаборатория,  а една част и на практика.  Нови автобуси, подчертавам нови,  работещи на метан на 30-35 000 км свалят глави и напасват клапани...  На пропан старите изкараваха също толкова,  ама тогава го отдавахме на това че са кочини (макар че сещахме каква е работата)


G_o_c_e_v

Мислех да не пиша в тази тема, защото нямам познати с монтирани такива уредби или преки знания за тях, но пък карам селскостопанска техника и тя предимно е натоварена. До колкото разбрах от информацията в линка, който си дал, икономия се постига при натоварване. Така, по чисто мои разсъждения тези системи трябва да навлизат масово в селското стопанство или транспортната индустрия, но никъде не съм чул или видял трактор или камион с монтирана такава уредба. Трактора днес дърпа 250 до 300л нафта при оран, един средно голям комбайн си харчи пак толкова и ако тези системи имаха някаква полза, досега щяха да са масово навлезли поне при селскостопанските машини.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!


sstefan

Цитат на: teloto в 13 Ноември 2016 19:10:29
Незнаех че те занимавам?! :D Обещавам да не те занимавам точно теб!А за другите,те мисля сами си знаят! 8) На който съм досадил,да ме извинява!Мислех ,че форумите са за това,феновете да споделят и да търсят отговори с помощта на другите членове.....Надявам се не греша!?

Много си докачлив,намекнах ти да не се занимаваш с глупости. Нямам време и желание най-вече да се аргументирам по темата,колегите го направиха вече. За форумите си прав-те са за феновете,за помощ и обмяна на опит. Обаче става малко като бг мама...нищо лично и не се заяждам с теб.



ivchotr

Pyrhel забрави и още един параметър в уравнението. Теглото на бутилката за метана. Щото е по-удачно на дизела да му се донади метан. Та теоретичната икономия от 7% ще падне с още няколко процента на практика заради постоянно добавеното тегло, дето колата трябва да мъкне.


К.Методиев

А нищо му няма на дизела с газ, досега само на една ц калса 2,2 цди сменявахме бутала, и на още нещо сега не се сещам какво беше но пак имаше газ, иначе си карат. Имам наблюдение на няколко кемпера с газови те карат, но газта я пускат само като катерят баири защото като цяло са им гърчави моторите и са без турбо.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.


Mondeicho

Преди повече от 10 години, когато слагах газова на едно бензиново ауди, газаджията ми сподели, че е възможно и се слагат и на дизелов двигател ???
Още тогава се запитах защо ще давам повече пари за дизела, пък после и допълнителен разход да си причиня?
За мен лично съм си отговорил - карам си дизела и не му слагам нищо допълнително, което не е изпробвано и струва много пари. Мисля, че няма много хора, които да са сложили и да споделят опит...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.


К.Методиев

Всъщност уредбата дето слагат на дизела си е най прост изпарител за обикновена газова и няма нищо различно.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.


gsto

Виждал съм на познат такава уредба. Беше я сложил за да повиши мощността на един офроуд джип.
Всички му се смееха и не вярваха, но реално човека си беше доволен и още е.


ivchotr

Цитат на: К.Методиев в 13 Ноември 2016 22:51:55
Всъщност уредбата дето слагат на дизела си е най прост изпарител за обикновена газова и няма нищо различно.

Те затова им горят буталата. Мисля, че решението е метан, ама дали си струва, писах по-горе.


teloto

#22
Цитат на: G_o_c_e_v в 13 Ноември 2016 20:11:22
Мислех да не пиша в тази тема, защото нямам познати с монтирани такива уредби или преки знания за тях, но пък карам селскостопанска техника и тя предимно е натоварена. До колкото разбрах от информацията в линка, който си дал, икономия се постига при натоварване. Така, по чисто мои разсъждения тези системи трябва да навлизат масово в селското стопанство или транспортната индустрия, но никъде не съм чул или видял трактор или камион с монтирана такава уредба. Трактора днес дърпа 250 до 300л нафта при оран, един средно голям комбайн си харчи пак толкова и ако тези системи имаха някаква полза, досега щяха да са масово навлезли поне при селскостопанските машини.

Ето че и на дизелови,селскостопански машини слагат ГАЗ!!!Прочети тук и после пиши глупости!Мисля,че има доста обосновани статии,просто някой трябва да прочете.... (rofl)

http://www.greengasdiesel.com/bg/gas-diesel/


Pyrhel

Май сгрешихме, прав си. Газ или метан + водородна клетка + магнит на горивопроводите + економайзер в запалката ще намалят разхода до към 70-75%. Ей-сега го четох в Бъзикилийкс. Пиши какво е станало като пробваш.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


hotblooded

На тея може да им звъннеш да ги питаш дали нямат някой останал генератор на браунов газ - там икономията беше още по голяма   (rofl)


teloto

Не мисля да споря с никой!Карайте си на ДИЗЕЛ и оставете хората като нас,които са отворени към новите неща да си споделяме..... (batter)


Pyrhel

Не знам защо не вярваш на Бъзикилийкс, те са като Уикилийкс, ама по-сериозни, все пак публикуваха доклад на ЦРУ за България...

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Alexi

според мен нафта е набутвация ..  отработено олио от фритюрници намира се за стотинки ..


teloto

Цитат на: Alexi в 14 Ноември 2016 23:08:33
според мен нафта е набутвация ..  отработено олио от фритюрници намира се за стотинки ..

Карал съм на олио от .....фритюрници 4 години ,едно Volvo 850 2.5 TDI!Карал съм и на чист биодизел!Проблем никакъв.За съжаление ме блъснаха и  Волво-то не ставаше вече за каране!За съжаление на новите дизели не става!За това търся алтернативи и като гледам....има,но много скептични са хората тук и не само тук в този форум.....Всеки си знае,но не ми се ще да споря с хора,който си знаят само тяхното и не са отворени към иновации въобще :-[


ivchotr

Tова не са иновации. Руснаците тези неща са ги измислили преди 50 години, че и повече. Имат многогоривни двигатели по танковете, дето горят от нафта, през спирт и бензин, та до керосин. Каквото се сетиш.
В нашия случай никой не оспорва възможността да си набиеш и газова уредба в дизеловта кола. Въпросът е дали има смисъл, най-вече икономически. Ако тази кола ще я караш 15 години, сигурно е оферта. Ама иначе...


hotblooded

Иновация е например хибридното задвижване.  Газификацията на дизел е ЦИГАНИЗАЦИЯ! но давай смело.  Хлапето докато не се опари - не спира да се бута край печката. Впрочем, ако искаш наистина да ти е евтино - мини на метан. Махаш дизеловата система изцяло, оставаш само турбото.  Продаваш на старо помпа и дюзи - ще вземеш 600-700 лв,  купуваш един един мега скуирт и започваш да четеш. Ама много.  След това ще може да имаш кола която върви както преди и разхода на 100км в левове да ти е на 1/2. Но колко пари ще ти излезе цялата работа - зависи колко време имаш да чакаш да излизат разни неща на добри цени. Това напълно сериозно.  Само мини директно на усилено окачване на задния мост, заради метановата бутилка. 


teloto

С нещо,което не разбирам,НЕ СЕ ЗАНИМАВАМ ,ПРАВЯ!!!Няма нужда,да чета книги и да си разглобявам мотора!Има достатъчно професионалисти,на които това им е работата по цял ден ;D Отворих тази тема само и единствено да разбера мненията на колеги,който СА КАРАЛИ ИЛИ КАРАТ ДИЗЕЛИ С МЕТАНОВИ ИЛИ ПРОПАН БУТАНОВИ УРЕДБИ!Да ама НЕ!Пишат и дават АКЪЛ предимно хора,които хал,хабер си нямат за това каква е ползата или вредата евентуално от това....т.е хора,които НИКОГА не са ИМАЛИ или ИМАТ такива уредби! (rofl) Ей това не мога да си обясня!Явно в държавата повечето работи са ни така.....тия дето не разбират,дават АКЪЛ на другите..... (hammer) Съжалявам ,че е така,ама....мисля не е нормално! (finger)
Така,че колегиИЗВИНЯВАЙТЕ,че се опитвам да получа съвет,ама не от хора без опит!В тоя случай колеги без автомобили с АГУ-та (n)


Dmitarcho

Колега хотблъдет няколко пъти ти каза, че се е занимавал с газифициране на автобуси. И файдата е - ремонт на мотора след определен пробег. Никой не нашия форум не си е причиняващ това на колата - на дизел да сложи АГУ. Пърхел ти направи разбор на разходите....направи си сметката дали ще си на "кяр" от цялата работа.  Приятелски съвет - не се занимавай с глупости. Парите които ще дадеш за самото АГУ,настроики и други глупости - си ги вложи в качествени консумативи за колата ;)

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца


jo_jo

@teloto

Следя темата и в двата форума, че не бях чувал за такова чудо на техниката.
И на двете места са ти писали хора, които или са се занимавали, или все още си изкарват хляба с газификация на коли и всички ти казват - да може, но не е далавера, а ти продължаваш да спориш и да даваш линкове към сайтове за продажба на такива системи.
Дори и там пише "Използването на система дизел-газ намалява разходите с 20-25%", което най-вероятно е завишено с цел продажба.

Питаш за мнение, а го играеш на ощипана мома като не ти харесва.

Направи го и сподели опит, на всички ще ни е интересно.


teloto

#34
Цитат на: jo_jo в 15 Ноември 2016 22:56:58
@teloto

Следя темата и в двата форума, че не бях чувал за такова чудо на техниката.
И на двете места са ти писали хора, които или са се занимавали, или все още си изкарват хляба с газификация на коли и всички ти казват - да може, но не е далавера, а ти продължаваш да спориш и да даваш линкове към сайтове за продажба на такива системи.
Дори и там пише "Използването на система дизел-газ намалява разходите с 20-25%", което най-вероятно е завишено с цел продажба.

Питаш за мнение, а го играеш на ощипана мома като не ти харесва.

Направи го и сподели опит, на всички ще ни е интересно.

Добре.Кажи ми кой от всички тук с мнения е карал или сега кара на ГАЗ или МЕТАН???ДА уточним....не стар дизел,а от по новите?КОЙ?

П.П Те и за ОЛИОТО НЕ ВЯРВАХА И СЕ ПОДИГРАВАХА,АМА АЗ 4 год. ГО КАРАХ ВОЛВОТО С ОЛИО ОТ ФРИТЮРНИЦИ И НЕ СЪМ ИМАЛ ПРОБЛЕМИ!!!ДО МОРЕТО МИ СТЪПВАШЕ КАТО РАЗХОД 20 лв!!! ПРИ КАРАНЕ НА ДИЗЕЛ 200 лв!Автомобила вървеше супер,а за цената я виждате


Dmitarcho



Цитат на: hotblooded в 13 Ноември 2016 20:08:02
100% от тези за смесване на пропан и и дизел съм ги проверявал в лаборатория,  а една част и на практика.  Нови автобуси, подчертавам нови,  работещи на метан на 30-35 000 км свалят глави и напасват клапани...  На пропан старите изкараваха също толкова,  ама тогава го отдавахме на това че са кочини (макар че сещахме каква е работата)

Поне чети като хората. Ако и сайтовете в който четеш, че това идея ги четеш така между редовете..обеснявай защо си толкова упорит ;)


Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца


teloto

Цитат на: Dmitarcho в 15 Ноември 2016 23:28:41

Поне чети като хората. Ако и сайтовете в който четеш, че това идея ги четеш така между редовете..обеснявай защо си толкова упорит ;)


Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Това за икарусите е било преди години!Стари уморени и не толкова стари дизели.И технологията тогава е била никаква.Сега с напредването на електрониката е по различно!Доста са се развили нещата от тогава...с тия икаруси!Така поне мисля...А и за тези работи с газодизела в последно време се говори много и вече доста сервизи предлагат слагането на АГУ.....Преди имаше ли автомобили,джипове с ГазоДИзел...Не!Само ИКАРУСИ....Т.Е технологията се развива успоредно с електрониката.....Такъв е моя извод!


Dmitarcho

Бъркаш ;) Но няма да споря с теб. Щом си мислил така...Върви да ти сложат едно АГУ...и после сподели колко ти е паднал разхода и колко повече върви колата. Твоя мотор, защо си мислиш, че е по-нов от тези на икарусиъе за които говори колегата ?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца


К.Методиев

Само да вметна, че на новите автомобили с турбо бензинови мотори и без турбо едвам изкарват по 100 000км на газ и горят клапани! Клапаните са вестник, а стъблата им са като карфици.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.


teloto

Ок,колеги.Спирам да пиша в темата и ако си сложа АГУ и покарам с него ще споделя.Какъв е резултата и дали си струва....  8)


opex

Аз те приканвам да пуснеш същата тема за обсъждане във всеки един автомобилен форум. Аз лично съм убеден, че отговорите ще бъдат същите. А ти ще си също толкова 'очарован' от тях защото няма да отговарят на изискването да са дадени от хора "който СА КАРАЛИ ИЛИ КАРАТ ДИЗЕЛИ С МЕТАНОВИ ИЛИ ПРОПАН БУТАНОВИ УРЕДБИ!" (които)
Такива са много малко, а от тях малко влизат по разни форуми.

Явно има "някакви" условия, в които може да се ползва, като например ако мотора е с голям обем и се кара на много дълги разстояния от средно-статистическите.
Колеги по-горе са за бой, че се впуснаха безсмислено да обясняват даже с математически сметки докато ти може би нарочно не даваш информация за годишния си пробег и как/къде по-точно се осъществява.

И последно - не може да задаваш въпрос и да очакваш само готини коментари, дето ти харесват. Аналогично на фейсбук, не може само да се 'бере лайка'.
Хората дето ти казват някои работи има защо да ти ги казват. Най-малкото не бива да мислиш, че си първия който се е сетил за тази идея или е решил да пита - много от нас много отдавна са се сетили и проучили въпроса и ти се дава абсолютно действителен краен отговор, ама видиш ли понеже човека не бил карал собственоръчно му се бие игнор.

п.п. Не вярвам, че ак осложиш агу ще се върнеш да пишеш - особено като си разочарован. Ще видим след година.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique


hotblooded

Те това е проблема на повечето форуми - повечето пробвали не искат да си признаят колко и как са се преебали...


sstefan

Значи трябва да се набутам 2000+  лв за да стигна до извод,че съм се пре..бал.Баси логиката.Не съм чувал,че има недостиг на  олио от фритюрници на пазара......така че сега е момента да си платиш евтина почивка на морето,за да може пак да си ходиш за 20 лв до там.Нали вече си го правил,защо да не продължиш още поне 4 г.
Айде със здраве!


G_o_c_e_v

В другия форум има тема точно за същото. Не я е пуснал колегата от първия пост и  там има хора, които имат такива системи или които са се хванали и са си поставили такива системи и общо взето изводите бяха, същите като на Анатолий, че няма сметка в цялото начинание.
Ето го най същественото мнение според мен от цялата тема...
Цитат на: npaceПрочетох един пост на колега коментиращ полската електроника.Преди 4 месеца взех че си купих една Ланча Либра (1.9JTD най-слабата - 105 коня) с идеята да взема полската електроника и да газифицирам колата както се казва "по европейски".Събрах всички чаркове (Комп+изпарител за ГИ,рейка, бутилка и всичко нужно като за ГИ).Понеже колата си е моя не си дадох зор с монтажа.Първо бях сложил рейката като на бензинова кола - с щуцери непосредствено преди клапаните но в последствие се оказа че тази електроника не знае кога да подаде точно горивото за определен цилиндър и се наложи да преместя газовите инжектори преди турбината (разбира се преди тубината диференциалното наляган е константно за разлика от колектора).Започнаха настройки и така почти 1 месец.Файдата е следната:
Градско на ниски обороти и малки натоварвания комън рейла не позволява отнемане на дизелово гориво и заместването му с ПРОПАН-БУТАН.Тоест 90% от горивото изгорено в градски условия е ДИЗЕЛ.Измина почти месец и какви ли не настройки и опити но ефекта преминаваше към неуспешен.Дойде времето за настройка извънградско.Заредих нафта до горе и с това което имах като настройка по АМ Тракия от Пловдив до Стара Загора и обратно.195 изминати километра с 12 литра нафта и поддържане на скорост от 120 км./ч.Пак до Стара Загора и обратно и пак на същата колонка - 8 литра при поддържане на скорост от 160 км./ч.Извод: колкото повече е натиснат педала на газта толкова повече може да се отнема от дизеловото гориво и да се замести с пропан-бутан.

Извод от теста проведен с почти 4000 хилки инвестиция за автомобил и още почти 2000 инвестиция за газово оборудване: Ако ще пестим по 2 лева на 100 км. и ще возим уредба за 2000 ще са нужни 100000 км. за избиване на инвестицията което обезсмисля вложените пари.Печели се единствено от това че се получава повече мощност при използването на пропан-бутана.

Извод 2: При неточно отнето количество дизел и последващо "задавяне" с пропан-бутан се получават детонации.Сместа трябва да е точна, не може давим мотора с пропан-бутан.

Много е важно да се знае че полския компютър емулира сигналите от датчиците и по този начин "лъже" комън рейла да пуска по малко дизел и същевременно добавя пропан-бутан.

Ако се търси ефекта "уау" или с прости думи "баси печката, как тръгна" без да се гледа икономията ефекта е като чип тунинг без сажди.

От моя проведен опит излиза че наистина е по добре да се ползва обикновена уредба с изпарител а не ГИ за дизел.

Ако някой има въпроси относно ГИ-то за дизела съм готов да помогна!Благодаря за вниманието!
Ето я цялата тема в другия форум
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!


gsto

На мен пък темата ми е интересна и с радост ще я чета, ако някой напише нещо смислено, без подигравките и глупостите.

Супер тъпо е във всяка тема, хората да питат нещо, а другите само да се хилят и подиграват. Особено за нещо нетрадиционно.
Представям си шефа на Тесла как е влязал в някой технически форум и си е пуснал тема за това дали е възможно да се правят луксозни и мощни електрически коли с нормален пробег и целия форум му е казал, че няма смисъл да се пробва...те батериите не издържат повече от 100км.


opex

С тая разлика, че Тесла има няколко милиарда зад него. И ще става дума за R&D. А не за нещо вече изобретено.
И конкретния въпрос в случая не е "става ли", а рентабилно ли е.
Не само рентабилно откъм гориво, но и откъм основен ремонт на мотора до направо нов мотор.
И до хиленето и подигравката се стига след момента в който 5 кадърни човека са обяснили, че за целите за които се предполага, че се пита - няма тотално никакъв смисъл, но не и не трябва положителен отговор да има. И като се каже "ми добре тогава направи го и се обади": ее ма що тря да се набутам...

Хората трябва да осъзнаят много дълбоко вече, че независимо колко неприятен им е накой човек (или юзър), трябва да обръщат внимание на това, което е написал.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique


teloto

Цитат на: gsto в 16 Ноември 2016 17:12:20
На мен пък темата ми е интересна и с радост ще я чета, ако някой напише нещо смислено, без подигравките и глупостите.

Супер тъпо е във всяка тема, хората да питат нещо, а другите само да се хилят и подиграват. Особено за нещо нетрадиционно.
Представям си шефа на Тесла как е влязал в някой технически форум и си е пуснал тема за това дали е възможно да се правят луксозни и мощни електрически коли с нормален пробег и целия форум му е казал, че няма смисъл да се пробва...те батериите не издържат повече от 100км.

Явно има и други хора мислещи различно от масата!Колега едва ли има какво да се каже още по темата.Практиката ще покаже...Намерил съм ВЕРНИТЕ хора за тая операция 8) Ще пиша само след резултати,за да не бъда голословен.....и разбира се ако сложа АГУ (rofl).Но обещавам да пиша,как е....даже и да е зле..... ;D


flowsky

Ако тотализираш двигателя си заплювам купето и турбината. 


teloto

Цитат на: flowsky в 23 Ноември 2016 11:43:20
Ако тотализираш двигателя си заплювам купето и турбината.
КАКВО ДА НАПРАВЯ? :D Я ПАК (tooth)


flowsky

Не ти ли изпаднаха от Блек Фрайдей оферти за газ/дизел?
Аз, дорде съм жив поне, няма да сложа такова чудо. Слагали сме такова недоумение на Iveco Daily. Разликата идва ако пътуваш до Германия за коли, да речем. За най-обикновени нужди е безсмислено. Винаги ще изскочи нафтица на 1,40/1,50 лв./литър.

Сега се замислих, Кен Блок си направи Мустанг-а да върви на метанол. С две турбини. Това ще те спре ли да набухаш и казан за варене на джибри в колата? Предполагам не.

А, да. Много бях нахален с миналия пост. Сори. Само фарове, стопове, салон и дясна задна врата. Турбина за ъпгрейд ще си намеря. Жив и здрав, очаквам да ме задминеш, припушвайки дизелово черно и с капеща вода от резервоара.


teloto

#50
Цитат на: flowsky в 25 Ноември 2016 14:04:07
Не ти ли изпаднаха от Блек Фрайдей оферти за газ/дизел?
Аз, дорде съм жив поне, няма да сложа такова чудо. Слагали сме такова недоумение на Iveco Daily. Разликата идва ако пътуваш до Германия за коли, да речем. За най-обикновени нужди е безсмислено. Винаги ще изскочи нафтица на 1,40/1,50 лв./литър.

Сега се замислих, Кен Блок си направи Мустанг-а да върви на метанол. С две турбини. Това ще те спре ли да набухаш и казан за варене на джибри в колата? Предполагам не.

А, да. Много бях нахален с миналия пост. Сори. Само фарове, стопове, салон и дясна задна врата. Турбина за ъпгрейд ще си намеря. Жив и здрав, очаквам да ме задминеш, припушвайки дизелово черно и с капеща вода от резервоара.

Там у МЕЗДРА сте били големи отворковци!?! (rofl) Като не искаш ,НЕ слагай!Не ти искам мнението....


gsto

Цитат на: flowsky в 25 Ноември 2016 14:04:07
Не ти ли изпаднаха от Блек Фрайдей оферти за газ/дизел?
Аз, дорде съм жив поне, няма да сложа такова чудо. Слагали сме такова недоумение на Iveco Daily. Разликата идва ако пътуваш до Германия за коли, да речем. За най-обикновени нужди е безсмислено. Винаги ще изскочи нафтица на 1,40/1,50 лв./литър.

Сега се замислих, Кен Блок си направи Мустанг-а да върви на метанол. С две турбини. Това ще те спре ли да набухаш и казан за варене на джибри в колата? Предполагам не.

А, да. Много бях нахален с миналия пост. Сори. Само фарове, стопове, салон и дясна задна врата. Турбина за ъпгрейд ще си намеря. Жив и здрав, очаквам да ме задминеш, припушвайки дизелово черно и с капеща вода от резервоара.

Човек, защо пишеш изобщо в темата?
Като си толкова отворен си купи частите дето ти трябват - НОВИ.
Какво се заяждаш с човека? Какво искаш да постигнеш? Каква ти е целта в живота - да хейтиш ли?


flowsky

Пак ли, бе? Прокобата тегне над моята форумна особа.
Ако някой е приел думите ми като закачане, има доста объркан радар за сарказъм, а това, че го обиждат е още по-лош факт.
Но нищо.
@teloto у МЕЗДРА не знам колко са отворковци, та работя само. Космополит съм иначе.
@gsto Мани ме мене, останал ми е тик от 359 форума.

Някой за пуканки?


gsto

Цитат на: flowsky в 28 Ноември 2016 15:26:04
Пак ли, бе? Прокобата тегне над моята форумна особа.
Ако някой е приел думите ми като закачане, има доста объркан радар за сарказъм, а това, че го обиждат е още по-лош факт.
Но нищо.
@teloto у МЕЗДРА не знам колко са отворковци, та работя само. Космополит съм иначе.
@gsto Мани ме мене, останал ми е тик от 359 форума.

Някой за пуканки?

Хич не разбрах какво искаш да кажеш/напишеш.
Не искам да се заяждам с теб, не искам и да пишеш повече в темата, ако може. 
Жив и здрав да си.


teloto



hotblooded

Цитат на: teloto в 30 Ноември 2016 22:45:39
И това сигурно е измислица и лудост?!Ама се случва! (rofl)

http://mediaplus.bg/toyota-mirai-kaza-sbogom-na-petrola/

https://www.youtube.com/watch?v=pcTce_gKPo0
То от 20 години все се случва,  ама нещо ги няма по улиците....


Pyrhel

Айде бе човек, всеки път като видя, че си писал и си викам, че си сложил газта и се хвалиш с разход и вървеж, докога да чакаме :(
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


teloto

Цитат на: Pyrhel в 01 Декември 2016 02:11:24
Айде бе човек, всеки път като видя, че си писал и си викам, че си сложил газта и се хвалиш с разход и вървеж, докога да чакаме :(

За съжаление до онзи ден го правих Форд -а.Дюзи и помпа.Още не мога да се окопите...малко повече ми дойдоха разходите!!! Най рано пролетта ще е....


Alexi

виж сега ,постави се на мястото на майсторите - и те хляб ядат ,познавам един който покрай 2.5 тди изучи 2 деца :)


teloto

Здравейте колеги  :-* Отдавна не съм писал по темите във форума, тъй като продадох Форда и вече съм с друга марка автомобили ;D За мен темата за дизела е приключена, не искам да поглеждам друг дизел пък бил той и най добрия! (rofl) Хубавото е, че успях да продам Форда.... ::) Много беше трудно, но се радвам, че успях! Тази марка е най-трудна за продаване, никой не я иска, незнам зашо :o До дизел-газ така и не успях да стигна! Сега си карам един Мерцедес Е320 бензин-газ 4-матик и се кефя много 8) Хем е над 200 к.с хем карам за без пари/ газ-85 стотинки/.Успех и поздрави на всички....Моят съвет е: зарежете тия печки и се мятайте на бензин! Слагате АГУ и карате! (rofl)


ADiDimitrov

Цитат на: teloto в 13 Октомври 2019 23:18:06
Здравейте колеги  :-* Отдавна не съм писал по темите във форума, тъй като продадох Форда и вече съм с друга марка автомобили ;D За мен темата за дизела е приключена, не искам да поглеждам друг дизел пък бил той и най добрия! (rofl) Хубавото е, че успях да продам Форда.... ::) Много беше трудно, но се радвам, че успях! Тази марка е най-трудна за продаване, никой не я иска, незнам зашо :o До дизел-газ така и не успях да стигна! Сега си карам един Мерцедес Е320 бензин-газ 4-матик и се кефя много 8) Хем е над 200 к.с хем карам за без пари/ газ-85 стотинки/.Успех и поздрави на всички....Моят съвет е: зарежете тия печки и се мятайте на бензин! Слагате АГУ и карате! (rofl)
Честито за Мерцедеса, само гледай да не изчатка електронното управление на спирачката! Не ми е за 3000 лв. дето ще ги дадеш, ама отказва от раз в движение и после лошо няма спиране! Айде с здраве и да се регнеш в Мерцедес форума!


Alexi

докато не се блъснеш и да изгориш с цялото си семейство ... мерси пич .. съвети не давай ,карай там 20 годишната кошара и се кефи ...


ivchotr

Ако катастрофата е такава, че да не можеш да излезеш от колата, е все едно дали ще се е запалила или не. Пък и се палят само неизправни коли.