Предимства на газовият инжекцион пред обикновената уредба

Започната от IvIv, 15 Юли 2016 23:35:29

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

IvIv

Здравейте! Предстои ми поставяне на газова уредба и вариантите пред мен са 2. Майстора предлага обикновена газова или инжекцион. Разбира се обикновената е по-евтина а и като говорихме с майстора напред във времето тя излиза по-евтино за поддържане. Майстора вика че с инжекциона разхода ще е по-малък. Какви са плюсовете на инжекционната пред обикновенната при положение че съм с метални колектори и гърменето не е проблем?


krasi markov

При газовия инжекцион предимството е във вървежа на колата,но пък за разхода може да се поспори при положение,че докато загрее мотора караш на бензин.

hotblooded

Колега,  бъди в крак с техническия прогрес.  Обикновената АГУ била по евтина за поддръжка,  ами ако не сложиш газово ще е още по евтино,  а ако нямаш кола и вървиш пеш е още по евтино.... Кога се минава на газ не зависи дали си на инжекцион или обикновено АГУ - трябва антифириза да достигне около 40градуса по Целзий за да се изпаряват всички съставки на газа... Внимавай с избора на ГИ - във форума имаме колеги които от години карат на газ с ГИ и могат да споделят мнение с какви уредби и къде ги слагат

IvIv

Колеги а нещо по-конкретно като плюсове или минуси? Няма смисъл да си говорим кой колко е стиснат защото не си карал колата на бензин...
Въпросът ми е конкретен: защо да сложа ГИ пред обикновена АГУ? Защото с майстора доста говорихме и нещата определено са в полза на обикновенната за мен. Не издребнявам за тия нема и 5 мин където ще работи колата на бензин.

hotblooded

Предимствата са по добра динамика и по нисък разход на гориво. Също така има възможност с ГИ двигателя да работи без да натрупва грешки в компютъра.

Pyrhel

В момента и аз търся някакъв дърт кокошарник, задължително от БГ, а не нов внос и повечето са с АГУ. От тези с газта, почти всички са с ГИ. Смятам едно от първите неща, които да направя е да изхвърля инжекциона и да сложа обикновена газ по 3 причини:
- настройвам си тъпото изпарителче с 2та винта и приключвам без да се занимавам с компютри, кабели, настройки капризничене откъм филтри и т.н., както и кой сензор работел, кой не, дали превлючвала правилно, дали компютъра е добре запечатан и нямало да се намокри, изгори...
- не сменям рейки и да търся с дни какви инжектори да взема, кои колко изкарвали, бързи, бавни, а и 4 хубави инжектора са доста пари...
- ако някъде ми изгори бенз. помпа, с едно цъкане на бутона мога да почна да паля на газ

Разбира се, тук говорим за някакви 20-годишни отживелици, на които им е все тая дали ги караш на бензин, газ или лайна. Нищо няма да свети, ЕКУ-тата им се диагностицират с диоди, още грешките не са били измислени :))

Човек, ти луд ли си да дадеш толкова пари за ГИ, колкото си дал за колата?!? Сериозно?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

К.Методиев

Ги-тата палят принудително на газ в повечето случай без проблем, карал съм и с ги и обикновена уредба, една и съща кола и мога да кажа, че вървенето при ги е по добро, разхода приблизително еднакъв.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

opex

Ако газаджията ти е некадърен колата ти ще върви еднакво зле и с обикновена газова и с ГИ.
ГИ можеш да си събереш/намериш на същата цена, на която ще ти излезе и новата обикновена.
Проблемите с инжекторите въобще не са толкова велики и страшни, както се описват.
Има хора сложили ГИ и през няколко седмици са при майстори за едно или друго, има и такива които слагат ГИ и забравят за случая - всичко зависи от човека който ще я монтора и настрои от раз. Същото важи и за обикновената, само че в тоя случай се връщат и с потрошени всмукателни колектори/тръби/кутия за въздушен филтър и други проблеми. Гърмежите се случват като обеднее сместа, което може да се случи в няколко момента, а за да се парира това обикновено газовата се настройва като цяло постоянно да е по-богата като смес и ти отива икономията. Но, нали, да не се отплесваме...
Специално за ескорт и мондео от тия години е силно препоръчително да се сложи ГИ, за разлика примерно от опели от същите години.
Но... аз няма да претендирам, че моето мнение е по-меродавно ;) Само ще кажа, че карам същия ескорт и ще сложа ГИ работил до последно в друга кола, не защото имам яко пари за харчене и се чудя де да ги дяна, а щото не искам след първия гърмеж да се чудя как да продължа и къде и как точно ще се разпрострат пораженията без значение, че съм с алуминиевия всмукателен колектор, а ако ти си с пластмасовия...още по-зле.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique